8. Bölüm

1.7K 134 145
                                    

Bir hafta sonra yb atmak
Normalde dün atacaktım. Sonra valoda silver 1'e düşünce moralim bozuldu.

Jennie

Aradığım kişinin Lalisa olduğunu öğrenince fazlasıyla sevinmiştim. Sonunda bu iğrenç şehirden kurtuluyordum.

Eşyalarımı büyük bir sevinçle topluyordum. Lalisa genelevini devretmek için bir arkadaşı ile görüştüğünü birkaç saate döneceğini söylemişti.

Taşlarımı arındırarak kutusuna yerleştirdim. Yeni kıyafetler çıkartarak duşa girdim ve güzelce yıkandım. Çıktığımda Lalisa gelmişti ve büyük valizini çantamın yanına koyuyordu.

Gülümseyerek yanına yaklaştım.

"Arkadaşınla konuştun mu ?"

Gözlerini bana çevirerek gülümsedi.

"Evet, sevgilisi ile beraber yönetecek burayı."

Anladığımı belirtmek için kafamı salladım. Lalisa'ya yaklaşıp beline sarıldım ve kafamı göğsüne koydum.

"Aradığım kişinin sen olduğunu nasıl anlamadım ?"

Ellerini saçıma daldırıp yavaşça okşadı.

"Kendimi iyi saklıyordum. Biliyorsun, şehir bizler için zor bir yer."

Onaylayan mırıltılar çıkartarak ona daha sıkı sarıldım. Kulağımın altında atan kalbinin hızlandığını duyabiliyordum. Bu oldukça hoşuma gitsede geri çekildim.

Boğazını temizleyip konuştu;

"Hazırsan çıkalım mı ?"

Yine onu onayladım ve çantamı sırtıma taktım. O da valizini aldı. Genelevden çıktığımızda burada gördüğüm o metal şeylerden birine doğru yürüdük.

Lalisa içine girdiğinde nasıl yaptığını anlamaya çalıştım. Sonra metal şeyden kapı gibi bir şey açıldı. Oraya doğru yürüdüm. Metal şeyin içindeki Lalisa'yı görünce ben de içine girdim.

Sonra Lalisa uzanıp az önce açtığı şeyi kapattı.

"Bunun adı ne ?"

Lalisa kısaca bana baktı ve güldü.

"Araba."

Onun söylediği gibi söylemeye çalıştım. Lalisa şimdi kahkaha atmaya başlamıştı.

"Ayaba değil Jennie, araba."

Hâlâ kahkaha atıyordu.

"Daha kolayı yok mu ?"

Gülmeyi bırakarak arabayı çalıştırdı.

"Daha kolayı yok mu ?"

Yola odaklanmış bir şekilde konuştu;

"Motorlu taşıt mı demek istersin ?"

Kötü söz söylemek istiyorum. Bunu gerçekten yapmak istiyorum. En iyisi boş vermek.

Lalisa'ya evime nasıl gitmesi gerektiğini anlatmıştım. Buraya gelirken geldiğim yeri ezberlemiştim ona da o yolun tersini söyledim. Umarım işe yarar.

O arabayı sürerken ben ise her yerini inceliyordum. Üzerinde çok değişik düğmeler olan bir şey vardı. Galiba arabanın kulakları var. Ama kulaklarının içinde cam var.

Lalisa'nın elinde tuttuğu yuvarlak şeye baktım.

"Bu ne ?"

Önce bana sonra işaret ettiğim şeye baktı.

"Direksiyon. Bununla arabayı yönlendiriyorum. Bak göstereyim."

Direksiyonu sağa sola hızlıca çevirdiğinde arabada onunla beraber savrulmuştu. İstemsizce Lalisa'nın koluna yapıştım.

Gülerek korkacak bir şey olmadığını çok uzun zamandır araba kullandığını söyledi. Kolunu bırakıp eski konumuma geçerken gözüm maalesef Lalisa'nın pantolonuna kaymıştı.

Ereksiyon geçirmemiş hali bile büyüktü. Tabii genelevde kalırsam olurum böyle sapık. Geceleri inleme seslerinden uyuyamıyordum.

Lalisa baktığım yeri fark edince parmağıyla çenemi tuttu ve yüzümü kendine çevirdi.

"O kadar beğendiysen dokunabilirsin."

Eline vurarak elini geri çekmesini sağladım. Alayla gülerek yola döndüğünü gördüğümde birden sinirlenmiştim.

Hâlâ bu konuda yetersiz olduğumu düşünüyordu. Aletini dakikalar içinde sertleştirmeme rağmen.

O yola odaklanmışken elimi yavaşça pantolonunun üzerine koydum.

Elim altındaki penisi hissedince o bölgeyi yavaşça okşadım.

"Ne yapıyorsun Jennie ?"

Yerimden kalkarak kulağına fısıldadım;

"Anneciğimin benim iyi bir kedicik olduğumu öğrenmesi gerek."

Aletini kavradım ve sıktım.

"Ben de öğretiyorum."

Lalisa'nın yutkunduğunu ve daha sık nefes alıp vermeye başladığını gördüm. Şimdiden kolayca etkim altındaydı.

Aletinin sert olduğunu hissettiğimde okşamayı bırakarak geri çekildim. Lalisa bana döndü.

"Hey! Neden durdun ?"

Gülerek yerime daha rahat bir şekilde oturdum.

"Kendini tatmin et. Nasıl olduğunu görmek istiyorum."

Ellerinin direksiyonu sıktığını gördüm.

"Bunu sana başka bir zaman öğretebilirim Jennie. Lütfen şimdi gelmeme yardımcı ol."

Terlemeye başlayan boynundan zorlandığını görebiliyordum. Şu an pantolonunun altındaki sert aletini delicesine içimde istiyordum fakat önce dediğimi yapmalıydı.

"Tch, önce benim dediğimi yap."

Derin bir nefes vererek arkasına yaslandı ve gözlerini kapattı. Doğruluğunda yola bakarak bana bir soru yöneltti;

"Araba hareket halindeyken mi yapayım ?"

Ben de aynı onun gibi yola baktım. Bu arabaya benzemesede birkaç araba vardı. Sol tarafta ormanlık bir yer görünce orayı işaret ettim.

"Orada dur."

Onaylayan bir şekilde kafasını salladığına elini aletinin üzerine koyduğunu gördüm. Sanırsam birileri çok zor durumdaydı.

Arabayı dediğim yerde durdurdu. Bir süre bekledikten sonra konuştu;

"Bunu istediğine emin misin ?"

Kafamı sallayarak konuştum;

"Evet hemde çok. Başla şimdi."

Derin bir nefes verip bir süre gözlerime baktı. O büyük gözleri şu an neden bu kadar tatlı bakıyordu ?

Önümde bir yere uzanıp bir yeri açtı. Burası açılıyormuş ya neden önceden görmedim. İçinden bir kutu peçete çıkardı. Kutusunun üzerinde araba vardı, çok mu seviyor arabaları ?

Peçeteyi yan tarafına koyup pantolonunun düğmesini açtı. Fermuarını indirirken bütün odağım artık o noktadaydı. İç çamaşırını fazla olmayacak bir şekilde indirdiğinde sert aleti serbest kalmıştı.

Aletinin bir kısmı kızarmıştı. Damarları fazlasıyla belli oluyordu. Lalisa sol eliyle aletini kavradığında ağzından ufak bir inilti döküldü.

"Hey, Jennie."

Fazlasıyla kalın ve tok çıkan sesi şaşkınlıkla ona dönmeme neden olmuştu. Sesinin aksine hâlâ tatlı tatlı bakıyordu.

Tek kaşımı kaldırdığımda konuştu;

"Erken gelirsem çok güler misin ?"

Ne ?

Diğer bölüm ne olacak ben bile mimiom

My Little Witch /JenLisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin