ehe
Jennie
"Erken gelirsem çok güler misin ?"
Ne ?
"Hayır gülmem."
Omuz silkerek penisine parmağıyla hafifçe vurdu.
"Ben olsam gülerdim."
Yüzüne değişik bir şekilde baktığımda. Sen anlamazsın bakışı attı ve penisini eliyle aşağı yukarı çekiştirdi.
Bir süre sonra gözlerini kapatıp arkasına yaslandı.
"Uhh.. J-Jennie... Şu an o güzel ağzını sertçe becerdiğimi ve beceriksiz dilinin beni kavradığını hayal ediyorum."
Fazlasıyla derin bir sesle söyledikleri kalbimi hızlandırıyordu.
"Küçük kadınlığına sürtündüğümü ve sertçe düzdüğümü hayal ediyorum.. çok sıcak hissettiriyorsun..."
Yutkunmayı unutmuştum. Kafamı yüzüne çevirdiğimde terlemiş boynunu ve onu fazlasıyla çekici gösteren çıkıntıyı gördüm.
Benim karşımda beni hayal ederek zevk alıyordu. Bu fazlasıyla tuhaf fakat heyecan vericiydi.
Arabanın içini dolduran inlemelerini duyduğumda vücut ısım arttı.
"Şimdiyse küçük kıçını düzdüğümü hayal ediyorum. Sikeyim çok dar-h.."
Kendini daha hızlı okşamaya başladı. Aletinden çıkan beyaz sıvıları gördüm.
Lalisa hızlıca nefes alıp vermeye başladı. Göğsü inip kalkıyor ve vücudu gevşiyordu.
Küçük bir gülümseme ile alt dudağını ısırdı ve doğrularak peçeteyi aldı.
"Bekle."
Bana dönüp tek kaşını kaldırdığında parmağımı aletine yaklaştırdım. Parmağıma bulaşan beyaz sıvıyı dudaklarıma götürdüm ve tadına baktım.
O sırada Lalisa'nın beni koyu gözleriyle izlediğini gördüm.
"İlginçmiş. Önce kötü geliyor fakat sonrasında hoşuna gidiyor. Önce ekşi sonra tatlı gibi."
Lalisa gülerek diğer sıvıları temizledi ve peçeteyi attı. Sonra bir ıslak mendille elini sildi ve onuda attı.
Bir elini bacağıma diğerini ise yüzüme koydu ve beni kendine çekerek öptü. Alt dudağını kavrayarak onun beni öptüğü gibi öpmeye çalıştım. Ayrılıp göz kırptı ve arabayı çalıştırdı.
"İstediğin oldu mu ?"
"Evet, oldukça ilginçti."
"Hmm.. peki şu an altının ıslak olmasının nedeni bu ilginç şey mi ?"
Şaşkınlıkla kafamı çevirip ona baktığımda gülümsüyordu. Bunu nereden biliyor ?
"Hadi ama Jennie ? Bacaklarını birbirine nasıl yapıştırdığını görmüyor musun ?"
Lalisa'nın söylemesi ile bacaklarımı hissettim. Gerçekten öyleydi. Ama bunu neden yapıyordum ki ?
Ortama bir süre sessizlik hakimdi. Evimin yanında olan nehri görünce sevinçle bağırdım;
"Dur!"
Lalisa bana anlamadığını belirten bir ifade ile baktı. O durduğunda kapıyı açtım ve aşağı inerek ayakkabılarımı çıkardım.
Ayağımın altındaki sıcak toprağın tüm enerjimi doldurduğunu hissettim. Nehre doğru koştum ve dizlerimin üstüne çökerek nehrin temiz suyundan içtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Witch /JenLisa (G!P)
FanfictionHer zamanki gibi mükemmel olan ses tonumla kahkaha attım. Kendimi düzeltip ellerimi ceplerime koydum ve duvara yaslandım. "Yani bana bir cadının genelevde işe ihtiyacı olduğunun mu söylüyorsun?" Birçok farklı dil bildiğini belli eden aksanıyla yanıt...