7. Bölüm

1.4K 133 106
                                    

Sözümü tuttuğum gibi silver oldum ve yb atıyorum.

Bu arada arkadaşlar şöyle bir fikrim var. Bir fic yazmaya başladım adı Gone. Yine (G!P) bir fic olacak. Birkaç bölümü hazır olunca yayınlamayı düşünüyorum.

Şimdi soru şu;

Bu fic bittikten sonra mı yayınlayayım ?

Devam ederken mi yayınlayayım ?

Lalisa

Jennie odasının enerjisinin kötü olduğunu söylemişti. Oysaki Alan'a en uzak olan odaydı. Alan'a koyduğum cadının oraya kadar etki edecek bir büyü yapması mümkün değildi.

Telaşla aşağı kata indim ve parmak izimle büyük kapıyı açtım. Güçlü büyülerle korunan birkaç duvarı geçerek Alan'a girdim. Cadının yerde uyuduğunu gördüm.

Etrafa bakıp büyüye dair bir şey olup olmadığını kontrol ettim fakat şüpheli hiçbir şey yoktu.

"Uyan!"

Cadı irkilerek uyandı ve yavaşça dik konuma geldi.

"Jennie'nin odasında enerji kötüymüş nedeni sen misin ?"

Olduğu rezalet durumu umursamadan alayla güldü.

"Noldu küçük cadın meditasyon yapamaz diye mi korktun ?"

Kaşlarım sinirle daha çok çatılırken ona doğru yaklaştım ve kolundan tutup kaldırarak duvara fırlattım.

"Her ne yapıyorsan, yapmayı bırak."

İki kolunu iyice duvara sabitledim ve tüm gücümle sıktım.

"Yeterince anlaşılır mıydı ?"

Korkuyla kafasını salladığında onu bıraktım ve çıkmak için kapıya yöneldim. Kapıya yaklaşırken kahkahalarını ve bağırışlarını duydum.

"Lalisa Manobal aşık olmuş! Hemde orospu cadısına!"

Söylediklerini dinlemeyerek oradan ayrıldım.

Jennie ile yattıktan sonra her şey farklı olmuştu. Onunla sıcak anlar yaşadığım odadan ayrıldığımda ilk defa içten bir şekilde gülümsemiş hatta odamda bulunan çiçeğe su vermiştim.

Bedenimde mutlu bir rahatlık vardı. Masama oturup günlük raporları incelerken ilk defa bir kadının bedenini değilde Jennie'nin tatlı gülümsemesini düşünmüştüm.

Fakat tüm bu düşündüklerim çok yanlış hissettirmişti. Onun benim için doğru kişi olmadığı fazlasıyla açıktı.

Tanrım, bunu bile bile adımlarım şu an onun odasına doğru gidiyor. İlk defa bir kadının yanına tamamen masum şeyler düşünerek gidiyordum. Yanına ulaştığımda arkasından ona doğru yaklaştım.

Tam sesleneceğim sırada şaşkın bakışlarla bana doğru döndü.

Jennie

Arkamı döndüğümde gördüğüm kişi birkaç dakika önce duygularımı inciten fakat hâlâ kalbimin hızlanmasına neden olan kişiydi.

Yani aradığım kişi Lalisa mı ? Bizim soyumuzdan geriye kalan tek cadı. Nasıl fark edemedim. Ayrıca seviştiğimiz yani beni becerdiği gece neden yaptığım işaret büyüsü çalışmadı ?

Çok fazla belirsizlik vardı fakat ben bu belirsizliklere nasıl cevap vereceğimi bilmiyordum.

"Jennie ?"

Lalisa'nın seslenişiyle tamamen ona döndüm ve tek kaşımı kaldırarak söyleyeceği şeyi bekledim.

Boğazını temizleyerek sabit olduğunu sandığı bir ses tonuyla konuştu;

"Sana öyle davrandığım için özür dilerim. Fazla düşüncesiz davrandığımı fark ettim. Bir daha sana bu şekilde bir yaklaşım sergilemeyeceğime dair söz veriyorum."

Beklediğim şey bu değildi. Fark ettiğimi fark etmiş olması gerekmez miydi ? Fark ettiğinden emindim fakat bana hâlâ böyle bir oyun sergiliyordu. Şu an bana aradığım cadının o olduğunu söylemesi gerekirken gelmiş özür diliyordu.

Özür dilemesi gerektiğinden emin bile değildim çünkü ben dün gece gerçek anlamda işimi yapmıştım.

"Özür dilemene ihtiyacım yok Lalisa."

Bir süredir içimde tuttuğum kelimeler sonunda dökülmeye başlamıştı.

"Beni kandırmak yerine şu an gerçeği söylüyor olsaydın bu kadar uğraşmayacaktım. Senin yüzünden kaç gündür o aptal meditasyonu yapamıyorum ve birkaç gün sonra enerjim düşmeye başlayacak. Bunun olacağını biliyorsun fakat hiçbir şey yapmadın. Gelip bana bir açıklamada dahi bulunmadın. Eğer gelip bana o siktiğimin cadısının sen olduğunu söyleseydin şu an seninle beraber evime dönüyor olurdum."

Beni sessizce dinleyen Lalisa'ya iyice yaklaşıp derin bir nefes aldım. O çok sevdiğim kokusu burnuma dolunca gözlerim kapandı ve sakinleştiğimi hissettim.

Tekrar gözlerimi açtığımda bana hâlâ düz bir ifade ile baktığını gördüm.

"Sana tek bir sorum var Lalisa. O cadı sen misin ?"

Önce yutkunduğunu sonra dudaklarını yaladığını gördüm.

"Evet, benim."

Ve işte beklediğim cevap. Yakaladım seni Lalisa Kim.

Aaa

My Little Witch /JenLisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin