Canım sıkıldığı için sikişiyorlar arkadaşlar. Bi de Lisa'nın yarrağı var işinize gelmiyorsa okumayın bb
Bronz 3 oldum bu aradaJennie
Yine uyanıp gündelik işlerimi yaptıktan sonra tekrar meditasyon yapmayı denemiştim fakat mumlar tekrardan sönmüştü. Tam iki gündür meditasyon yapamıyordum. Bu konuyu acilen Lalisa ile konuşmam gerekiyor.
Odadan çıkıp Lalisa'nın hep olduğu odaya gittim. Içeri girdiğimde Lalisa yoktu. Odasından çıkıp Bekaret Soran Kadın'ın yanına gittim.
"Merhaba beni her gördüğünde sanki tecavüz etmişim gibi bakan Bekaret Soran Kadın. Lalisa nerede acaba ?"
Yine bana tam dediğim gibi bakarken cevapladı;
"Özel orospuları ile beraber kırmızı odada."
Aldığım cevabı hiç beğenmediğim için kaşlarımı çattım. Ismini söylemeye üşendiğim kadını orada bırakarak Lalisa'nın öğrettiği yollardan geçtim ve kırmızı kapıya sahip olan odaya girdim.
Odaya girdiğimde kaşlarım daha da çatıldı. Iki tane orospu geçen o adamların yaptığı şeyden Lalisa'nın penisine yapıyordu. Biri ise arkasında ona masaj yapıyordu.
"Lalisa ?"
Arkaya attığı boynunu doğrulttu ve tek gözünü açarak bana baktı.
"Jennie ?"
"Neler oluyor burda."
Umursamaz bir tavırla cevapladı;
"Zevke geliyorum. Katılmak ister misin ?"
Etrafındaki kadınlar kıkırdadığında daha çok sinirlenmiştim. Lalisa bana söylediklerini onlara da mı söylemişti yani ?
Derin bir nefes alarak yüzüme sinir bozucu bir gülümseme yerleştirdim.
"Lalisa hariç herkes çıksın odadan."
Lalisa'nın tek kaşı havaya kalkarken bir tane sarışın konuştu;
"Buna sen mi karar veriyorsun ?"
Alayla gülerek ellerimi hafifçe birbirine sürttüm ve sarışına doğrultarak onu kapıya fırlattım. Diğer kızlara baktığımda korkuyla Lalisa'nın üstünden yavaşça çekildiler.
Hepsi birer balık gibi odadan çıkarken Lalisa ciddiyetle bana bakıyordu. Eğer burada daha rahat etmek istiyorsam ödemem gereken bedeller vardı.
Lalisa'ya doğru yaklaştım ve önünde diz çöküp penisini kavradım. Gözlerimi onun karanlık gözlerine çevirerek konuştum;
"Seni sertleştirememişler bile anneciğim. Lütfen izin ver de küçüğünle ben ilgileneyim."
Lalisa'nın hafif sırıtışını gördüm. Bir elini yavaşça saçıma daldırdı ve beni penisine yaklaştırdı. Bir elimle kavrayarak tuttum ve yavaşça ağzıma aldım. Tanrım bunu yaptığıma inanamıyorum.
Elimde tuttuğum şeyin bu kadar sıcak olması beni fazlasıyla şaşırtıyordu. Ne yapacağımı bilmediğimi fark eden Lalisa kafamı hareketlendirmeye başladı.
Beceriksizce dilimi kullanmaya çalıştığımda Lalisa'dan güzel bir inleme kazanmıştım. Duyduğum şey doğru bir şey yaptığımı hissettirdiği için aynı şeyi tekrar yaptım.
Elimde tuttuğum uzunluğun sertleştiğini hissediyordum. Gittikçe büyüyor ve daha sıcak oluyordu. Lalisa penisini ağzımdan çıkardı ve beni kollarımdan tutarak ayağı kaldırdı.
Üzerimdeki kıyafetleri ve iç çamaşırlarımı yavaşça çıkardı. Elimden tutarak beni arkadaki geniş yatağa yönlendirdi. Yatağa düzgünce yatırıp üzerime uzandı ve dudaklarıma kapandı. Profesyonelce öpen dudaklarına acemilikle karşılık verdim. Lalisa'nın bir eli belimi diğer eli saçlarımı okşuyordu.
Bir süre öpüştükten sonra boynumu ve göğüslerimi emmeye başladı. Ayak tabanlarımda yakıcı bir soğukluk hissetmeye başladım. Kalp ritmimin bozulduğunu ve nefeslerimin yarım kaldığını hissettim. Daha fazla yutkundum ve daha fazlasını istedim. Alt tarafımda atan damarımı hissediyordum. Acıtıyordu ve farklı düşünmeme neden oluyordu.
Göğüs uçlarımı sıcak diliyle kavrayışını ve belimin yataktan kalktığını hissettim. Zihnim durmuştu ve sadece onun ellerinin ve ağzının bedenime verdiği zevki hissetmeme neden oluyordu.
"Lalisa-h.."
Ne istediğimi bilmeden ihtiyaçla adını inledim ve saçlarını kavradım. Lalisa'nın kıkırdayarak yanağımı öptüğünü hissettim. Sonra ise bir parmağı kadınlığıma dokundu.
Lalisa'nın mükemmel sesini kulaklarımda işittim.
"Kediciğim çok ıslak.."
Neden bahsettiğini tam olarak anlayamasamda bu cümle fazlasıyla hoşuma gitmişti. Lalisa'nın sertliğinin girişimde olduğunu hissettim.
Dudakları saçlarımdayken içime girdi. Hissettiğim yoğun doluluk canımı yakıyordu. Çok sert ve kalındı. Kendini biraz daha içime ittiğinde acı dolu sızlanmama engel olamamıştım.
Lalisa alnımı öptü.
"Şimdi geçecek.."
Içimden çıkıp tekrar girdi. Bunu birkaç kez tekrarladığında acımın geçtiğini hissettim.
Şimdi farklı bir şey başlamıştı. Aldığım zevk belimin sık sık yataktan havalanmasına neden oluyordu. Lalisa'nın sık ve sert nefesleri kulağıma doluyor ve arsız cümleleri isteğimi arttırıyordu.
O yavaşça içimde hızlanırken adıyla inledim. Tüm hayatım ona bağlıymış gibi defalarca adını sayıkladım.
"Uhh.. J-Jennie çok darsın..."
Hızı iyice artmışken artık odayı çığlıklarım dolduruyordu. Içimden çıktığında bacaklarım titriyor ve gözlerim kayıyordu.
Nefesimi düzenlemeye çalışırken üzerime akan beyaz bir şeyi hissettim. Sonra Lalisa yanıma uzandı.
"You were amazing My Little Bitch.."
"Harikaydın Benim Küçük Sürtüğüm.."
Yazım yanlışı falan olabilir kontrol etmeden atıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Witch /JenLisa (G!P)
FanfictionHer zamanki gibi mükemmel olan ses tonumla kahkaha attım. Kendimi düzeltip ellerimi ceplerime koydum ve duvara yaslandım. "Yani bana bir cadının genelevde işe ihtiyacı olduğunun mu söylüyorsun?" Birçok farklı dil bildiğini belli eden aksanıyla yanıt...