11."Troska"

2.5K 222 8
                                    

Dodaję dzisiaj ponieważ mamy MY MAMY JUŻ 1K WYŚWIETLEŃ 158 VOTES I 30 KOMÓW ! WOWOWOWOWOW KOCHAM WAS 

Jutro (niedziela) nie pojawi się za to rozdział będe pisała chociaż jestem kilka do przodu i poprawię błędy w ostatnim rozdziale i w tym ponieważ nie mam czasu ;* *CMOOOOOK*

-Na przystawkę będzie Vitello tonnato* oraz dzban wody mineralnej  na danie główne będzie Salti in bocca alla Romana** oraz białe wino z 76' na deser dla tej Pani Torta al cioccolato*** a dla nas kawa czarna z mlekiem . -Powiedział Zayn wymaiając wszytsko szybko z idealnie dobrą dykcją przy wymowie dań przez co Lina patrzyła na niego z podziwem . Ona nawet nie orzumiała i nie wiedziała co to za dania.

Kolacja była przepyszna Louis zadawał wiele pytań Linie za to Zayn tylko przyglądał im się niby to nie zaciekawiony chłoną każde słowo dziewczyny . 

-Ja mam dzwadzieścia 26 lat a Zayn 24 -powiedział Louis wyrywając Malika z zadumy . Jego telefon wciąż dzwonił co irytywało go coraz bardziej . 

-Chodź Lino jesteś pewnie zmęczona jutro musimy porozmawiać. -Powiedział trochę zbyt szorstko Zayn i w trójkę wstali od stolika po czym skierowali się do holu głónego by dla Liny Zayn . 

-Czas się pożegnać . Miło było Cię zobaczyć Lino mam nadzieję że jezcze sie spotkamy -powiedział Louis całując jej czytą juz dłoń . Trzęsły się jej dłonie więc popatrzył na nią z uniesiona brwią i kącikiem ust . -Nie bój się Zyn nie jet taki straszny na jakiego wygląda -powiedział jej cicho na ucho patrząc jak mulat stoi przy recepcji zerkając na nich co chwilkę . 

Lina popatrzyła w tamto miejsce i odwróciła się do Louis'a ale jego już nie było . Rozpłynął się ? 

Lina podeszła do Malika który czekał już na nią przy windzie . 

-Lino odpowiedz mi dlaczego żyjesz na ulicy ? -Zapytał bardzo ciekawy Zayn zagryzając język by zatrzymać pytania cisnące sie na niego . 

-Um nie mam nikogo innego -powiedziała cicho patrząc na nową piżamę jaką kupił jej Zayn . Była o rozmiar za duża ale rękawy nie były za długie oczywiście musiała przyciągnąć sznureczek ciepłych różowych spodni które spadały z jej szczupłych bioder . Ciepła koszula z długim rękawem ogrzewała jej zmarzniete kości i ciało mimo gorącego prysznica który brała przed chwilką . 

-A ty masz kogoś ? -Zapytała cicho lina pograżając sie we śnie leżąc na łóżku 

-Tak -powiedział Zayn ale ta już spała co potwierdziło chrapnięcie które wydobyło sie z jej ust . 

Wtał z ogromnego niemal królewskiego fotela i przykrył ą puchową kołdrą a satynowy materiał o ciemno zielonym kolorze dał na podłogę i położył na nia jeszcze brązowy miękki koc by ogrzać ją bardziej . 

Czemu u licha się o nia troszczył ? Jeśli będzie jej zimno sama się przykryje w śnie ! 

Usadowił się znów n fotelu dając nogę na nogę i podpierając brodę na dłoni wpatrywał się na górę unoszącego się materiału . 

Nie wiedział kiedy zasnął życząc w duchu słodkich snów Linie. 

***

Przez otwarte w hotelowym pokoju okno wpływało ciepłe świerze powietrze oraz śpiew ptaków zagłuszany gwarem panującym na jezdni i zatłoczonych chodnikach . 

Zayn obudził się dalej siedząc w fotelu tam gdzie zasnał lecz z jedna róznicą . Nie miał na sobie butów ani skarpetek ani marynarki do tego był okryty kocem którym to on poprzedniego wieczora okrył Linę . 

Ona go przykryła ? Dlaczego to zrobiła ? 

Być może dlatego że nie jest bezduszną osobą jak ty Zayn'ie Maliku - podpowiedziała mu jego podświadomość

Wstał przeciągając się po nocy spędzonej w dość niewygonym miejscu i podszedł do łóżka by zobaczyć co z Liną . Tylko że jej tam już nie było . 

I przez chwilkę jego serce przestało bić . 

* Vitello tonnato

Plastry pieczonej cielęciny w sosie z tuńczyka z kaparami

**Salti in bocca alla Romana

Włoska potrawa z delikatnej cielęciny podsmażanej z szynką parmeńską i z ziołowym tagliatelle w maślanym sosie na białym winie

***Torta al cioccolato

Ciastko czekoladowe z płynną czekoladą z sosem malinowym i kulką lodów waniliowych

_____________________________________

Um to jak ? Rozdział okej ? Tak myślę że wam przynudziłam nie xd 

Liczę na gwiazdki i komy kocham was xxx 

Cliffhanger [z.m] ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz