21."Diamenty"

2.1K 193 7
                                    

"Bo niczym nie mogę Cię zastąpić...


Z niczym nie mogę Cię porównać ...


Bo to wszystko jest niczym


W porównaniu z Tobą..."

-Zayn do cholery skup się!-Donośny głos Harry'ego przerwał bezyślą paplanię Zayn'a .

Jego głos nie miał w sobie przekonania a on sam był rozkojażony .

-Do cholery straciłeś kogoś ważnego w swoim życiu ? Bo ja tak więc postaw się w mojej sytuacji i odpierdol się z łaski swojej.-Głos Malika był ostry jak przytwa która codzień kaleczy jego serce .

-O czym ty mówisz.-Harry nie rozumiał wczoraj wieczorem rozmawiali. I Harry wiedział że Zayn tęski za Liną ale skąd te wyznania ?

-Perrie mnie zdradziła, zerwałem zaręczyny dziś rano kiedy tylko przekroczyła próg mieszkania przywitała się z torbami więc daj mi do cholery ochłonąć.-Wywarczał patrząc na niego zimnymi oczyma .

-Więc co z Liną?-Zapytał ostrożnie widząc jak plecy stojącego do niego tyłem chłopaka napisają się co było widać na idealnie rozciągniętej białej koszuli .

Louis siedział i pracował nad remontem restauracji i hotelu w centrum LA.

Brakowało mu Liny .

Nie miał się do kogo odyzwać, wieczorami bić na poduszki czy oglądać nowe odcinki serialu "American Horror Story" który oboje kochali. Picie gorącej czekolady i jednenie czekoladowych babeczek z ogromnymi kawałkami czekolady który kupowali codziennie by zjeść je wieczorem.

Ich kłótnie o łazienkę .

Była tam tam niedługo a jakby z kilka lat .

Wydawało mu się że Zayn polubił Linę .

Nie mówił tutaj o miłości bo tak na pewno nei było ale nie mógł powiedzieć że Malik tylko ją lubi .

To co czuł było nieokreślone bynajmniej dla Louisa który wiedział ze chłopak sam nie wie co dokładnie czuje.

Tęsknota i ból jaki w sobie skrywał był okromny .

Po raz pierwszy ktoś tak szybko wywrócił jego życie do góry nogami i nawet nie był w stanie obronic się przed tym uczuciem .

Była jego przyjaciółką prawda ?

"Jesteś spadającą gwiazdą, którą widzę,


wizją szczęścia.


Gdy mnie chwytasz, ożywam.


Jesteśmy jak diamenty na niebie."

-Myślisz że wróci ?-Zapytał Malik z taką ogromną nadzieję w oczach że Louis myslał że zaraz zacznie płakać .

***

Trzy dni Lina spędziła na cmętarzu do czasu kiedy jakaś starsza pani zaczęła krzyczeć ze nie ma szacunku dla zmarłych wyzywając ją od alkocholiczek i ćpunek kiedy ta wciąż płakała siedząc na ziemi i patrząc na nagrobek rozdziców .

Pamiętała te chwile kiedy wbiegła do szpitala do sali gdzie leżał jej zmasakrowany ukohcany tata .

Prawa strona twarzy była obklejona z powodu braku skóry na niej . Ledwo oddychał mimo iż pomagały mu w tym maszyny .

-Tatuś.-Dziewczyna padła na kolana przy szpitalnym łózku chwytając posiniaczoną dłoń ojca.-Tato-Zapłakała tuląc policzek do dłoni rozdzica.

-Lina-Wycharczał a gardło mu sie zacisnęło kiedy łzy napłyneły mu do oczu .

Wiedział że to koniec .

-"Bo nic nie trwa wiecznie. Nawet zimny, listopadowy deszcz"-Znucił ostatkami sił po czym z otwartymi oczyma odszedł co zasygnalizowały maszyny wydając z siebie pisk . 

A wtedy jej świat runą .

 A teraz ? Siedzi w parku wydając z siebie niemy krzyk kiedy jej łzy spływały do buzi.

Jej żołądek zaczał się kurczyć z powodu braku jedzenie przez tyle dni.

Piła wodę ze stawu ale wymiotowała po niej. Przecież przez tak długi czas żyła normalnie.

Nikt cię nie chce Lina. Powinnaś umrzeć .

Wstała by iść poszkać jedzenie ponieważ płakanie nic nie da.

***

Patrzył na nią z daleka .

Widzą ją mimo szarzącego się nieba patrzył na nią z alejki parkowej stała tyłem do niego ale widział ją. 

Był zadowolony że ją znalazł. 

Podszedł do niej dosyć cicho kiedy na rozglądała się wokół .

Położył jej dłonie na biodrach a ta tylko widała z siebie pisk i osunęła się w jego ramiona.

****

I jak ? Kim jest tajemniczy obserwator ? ;3

Więc tam notka mega mega ważna !

Planuję jeszcze 3rozdziały do końca +eilog ! Więc będzie praktycznie 25 rozdziałów. .

I pytanie chcecie drugą część ? Mam już na nią plany więc jesli coś to mogę ją zrobić ;3

Zrobić jak chcecie zrobię ale czy będziecie czytać ? :)

Piszcie co sądzicie i zapraszam na Psycho ! ;3333 +

4.868 odczytu

501 gwiazdek !

80 komów

WOW

KOCHAM WAS ZA WSZYSTKO !!!!

Cliffhanger [z.m] ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz