2."Klakson i oślepienie"

3.6K 240 1
                                    

W sklepie z używaną odzieżą kupiła grubą bluzę była męska ale pasowała na nią jak ulał .

Jakąś torbę na rzeczy treningowe która była mała i nie ciężka oraz trzy koszulki i parę spodni . 

Po małych zakupach zostało jej piętnaście dolarów i pięć centów więc postanowiła iść na jakiś obiad a resztę przeznaczyć na żywność długo terminową . 

W Los Angeles dziś nie dopisywała pogoda przez co Lina siedziała pod jakimś budynkiem chroniąc się przed co chwilę lejącym deszczem . Miała dwadzieścia jeden lat i nie miała dowodu oraz była bezdomna. 

W przypadku gdyby miała rodziców i dom wysłano by powiadomienie o zgłoszenie się do wyrobienia takowego dokumentu ale nie ona przemieszczała się z dnia na dzień śpiąc w parkach, schroniskach dla bezdomnych lub na klatkach schodowych co praktycznie się nie miało miejsca ponieważ każdy blok ma kod . 

Ulewa ustała więc postanowiła iść do parku gdzie w samym sercu znajdował się staw . Chciała zjeść bułkę z serem i szynką  którą kupiła w piekarni . 

Siedząc myślała o swoich zawsze pomocnych i szczęśliwych rodzicach .

Amatullah Frey i Eric Frey zmarli podczas wypadku gdy Lina miała siedemnaście lat więc został jej tylko rok siedzenia w domu dziecka do którego ją zabrano.

Amatullah matka Liny była czystej krwi arabką Amatullah znaczyło służka Allaha.

Była piękną kobietą o lekko ciemniejszej karnacji kasztanowych włosach i oczach koloru gorzkiej czekolady takie same miała Lina . 

Eric był zwykłym londyńczykiem który zwiedzając samotnie świat poznał matkę Liny pobierając się z nią . Brunet o jasnej karnacji i jasno niebieskich oczach przekazał swojej córce jedynie kolor włosów i kształt brwi które były idealnymi łukami .

Lina oznaczało delikatna więc dlaczego został przydzielony jej los dla niedelikatnej dziewczyny ? 

Ciemno brązowe oczy po matce śmiało lecz z bólem spoglądały na świat który czasem jest przysłonięty brąz włosami .

Każdy kiedy wychodzi z domu dziecka dostaje pieniądze ale czym jest marne 700 dolarów w dzisiejszym świecie ? Niczym i odpowiedź jest prosta . 

Jasne jest wiele ludzi którzy zaczynają prace po wyjściu z takiej placówki . Ale Lina była tak załamana ze nie doszła do niczego może była dobra z wiedzy o ojczyźnie i była dobra też w cyferkach ale co to da w dzisiejszym świecie jeśli bez czegoś wyższego nie masz szansy nawet na pracę w warzywniaku ?

Było już późno a Los Angeles było na ulicach praktycznie puste nie licząc kilku osób idących na imprezy, będących na spacerze z psem lub biegającym dla zdrowia i sportu . Parę aut co jakiś czas rozświetlało ulice nic więcej . 

Lina maszerując na jakiegoś zakątka koło paru i jakimś wieżowcem przechodziła przez ulicę zupełnie nie patrząc czy coś jedzie . Z zamyśleń i marszu wyrwał ją klakson i oślepiające światła samochodu który zatrzymał się kilkanaście centymetrów przed nią . Kierowca szybko wyszedł z samochodu.

________________

I jak kolejny rozdział ? 

Jakieś rozkimy kim jest miły młodzieniec z pierwszego rozdziału i tajemniczy kierowca ? ;3 

Liczę na gwiazdki i komy *CMOOOK*

NIEDŁUGO ROZDZIAŁY BĘDĄ DŁUGIE (mam już napisanych kilka wstecz)

A na boki Lina na gifie xd 

Cliffhanger [z.m] ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz