1."Obudź się"

4.7K 273 3
                                    

-Halo proszę pani proszę sie obudzić -Lekki zagłuszony głos dudnił jej w głowe kiedy zaczynała się budzić .

Dziewczyna otworzyła powoli czy walcząc z bólem całego ciała i zamrugała szybo widząc rażącą biel przed sobą . 

-Dzień dobry kochanie jestem doktor Stanfire -powiedziała miło starsza kobieta w kitlu lekarskim kiedy poszkodowana popatrzyła na nią . 

-Gd..zie jestem ? -wycharczała dziewczyna przykładając dłoń do czoła które nie było rozpalone jak kilka dni temu kiedy siedziała na ławce w parku . 

-W szpitalu skarbie jesteś tu od 3 dni jakiś miły młodzieniec przywiózł cię tutaj nieprzytomną -opowiedziała obiera świecąc małą latareczką w jej oczy -Byłaś cała brudna kochanie pielęgniarki cie umyły . Uciekłaś z domu kruszynko ? -zapytała wpisując coś do karty pacjęta i zerkając co chwilkę na nią spod ciemnych bardzo ładnych oprawek okularów.

-Umm...tak tak pokłóciłam się z rodzicami wie pani-zaśmiała się sztucznie dziewczyna poprawiając ciemno brązowe włosy sięgające początku piersi które teraz pachniały jakimś szamponem którym umyły je pielęgniarki . 

-Ahh dziewczyno rozumiem cię w każdym wieku się zdaża -powiedziała kobieta poprawiając kitel -Nie miałaś przy sobie nic oprócz legitymacji szkolnej . Nie wyrobiłaś dowodu zrób to jak najszybciej już dawno był na to czas . W recepcji jest telefon możesz już wyjść dzisiaj zadzwoń po kogoś by po ciebie przyjechał -pożegnała się krótko po czym wyszła a Lina westchnęła .

Miły młodzieniec ? Kto ją tutaj przyprowadził ? Kim był ? 

***

Zimne powietrze dmuchnęło w nią kiedy wyszła za drzwi szpitala . Owinęła się w miarę ciepłą kurtką którą dostała od jakiejś miłej pani która widząc ją w listopadowe po połódnie postanowiła zakupić jej odziesz wierzchnią a patrząc na jej wysokiej klasy futro było ją stać . 

Kiedy wsadziła dłoń do kieszeni poczuła że coś w niej jest więc szybko wyjęła dłoń i zobaczyła w niej piędziesiąt dolarów i mała karteczka którą szybko rozwinęła czytajac tekst zapisany czarnym cieńkim lekko koślawym pismem 

"Zjedz coś dziewczyno nie pozwól by to stało sie ponownie"

******

Um wiem że premiera miała odbyć się jutro ale za nie całe dwie godziny mam 30 stycznia a rozdział jest masakrycznie krótki wic ddaje go teraz ;3 Liczę na gwiazdki i opinie co myślicie o początki Cliffhanger jeśli będzie dużo tego jutro (30.01.2015) dodam rozdział drugi . *CMOOOK*

Cliffhanger [z.m] ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz