15."+18"

2.5K 211 10
                                    

Coś dla zboczuchów xd i wgl liczę na gwiazdki i wgl xxx . 

+/-18

-Cholera Lino nigdy więcej nie uciekaj.-Powiedział przerywając pocałunek po czym znów przywarł do jej ust obejmując ją w pasie.-Nie chciałem sprawić ci przykrości.-Powiedział i patrząc jej na chwilkę w oczy znów pocałował ją tym razem bardziej subtelnie . 

Oderwał się na milimetr od jej ust by boje zaczerpnęli powierza po czym znów zaczął ją całować. Zamruczał kiedy jeździła palcami po jego szyii łaskocząc go przy tym. 

Czemu to do cholery robisz Lino ? 

-Przestańmy-wymurczał przy kolejnym złapaniu oddechu ale tym razem to ona przysuneła się mocno trzymając jego szyję przyciągając go tak że zderzyli sie biodrami na co Malik jęknął . 

Był cholernie podniecony tą dziewczyną . 

-Przetań cholera.-Wywarczał czując jak jego penis staje się nabrzmiały tak bardzo nie chciał jej skrzywdzisz . Mimo to dziewczyna rozpieła pierwy guzik jego koszuli . 

Oderwał ją od siebie ale patrząc na jej zarumionione policzki które nabrały kolorów i puszystości jej przygryzioną wargę i szybki oddech który sprawiał że jej małe piersi falowały pod bluzką . 

Nazywał się głupcem w myślach ale zaraz po tym jak na krótko i agresywnie pocałował jej opuchnięte usta zdjął z niej koszulkę . 

Na całe pieprzone piekło nie miała na sobie stanika . 

Lina szybko zakryła mały biust rękoma a na jej policzki wstąpiły rumieńce . 

Nie uwarzała sie za brzydką czy grubą nawet chciałaby przytyć tylko przeszkadzał jej fakt że jej piersi były zbyt małe . 

-Nie zakrywaj sie do cholery -wymamrotał Zayn całując jej szyje przez co dziewczyna przyknęła oczy a jej ręce opuściły biust i powędrowały do koszuli Zayn'a 

-Mała przestań.-Powiedział jej . Nie chciał tego przerywać nie znał jej długo nie wiedział kim jest dokładnie ale wiedział jedno zawładnęła jego umysłem i ciałem . 

-Nie chcę -wyszeptała cicho a po chwili znalazła się na kanapie pod Zayn'em który był juz bez koszuli . 

Czuł się rozbity w środku na myśl o tym że miałby to przerwać jego oczy szczypały jakby miał płakać i nie wiedział dlaczego się tak czuł po protu nie chciał tego przerywać .

-Zayn proszę -powiedziała kiedy oboje byli już w samej bieliźnie a ten całował brzuch przy lini jej nowcyh koronkowych i idealnie wykrojonych majtek . Louis o nią zadbał. 

Gładził jej głodkie wygolone nogi kiedy ta wyginała plecy w lekki łuk czując przyjemność jakiej nigdy nie czuła. 

Nie mógł uwierzyć że to ta dziewczyna która niedawno brudna spała na ławce w parku . 

Zdjął jej majtki widząc jej wygoloną małą kobiecość . 

-Jesteś dziewicą ? -Wyszeptał całując jej wgórek łonowy a ta kwiląc wyszeptała ciche "tak" .

Boże czemu mi to robisz maleńka ?

-Nie mogę -wysapał zaciskając dłonie na jej wystających kościach biodrowych . aknął oczy b okiełnać tę diką chcęć posiadania jej w tej chwili .

-Ale ja chcę. -Wyszeptała cichutko popychając go na plecy i siadając na  jego biodrach . -Chcę ciebie Zayn teraz.-Powiedziała dosadnie zaciskając zęby na podstawie jego szyii przy kościach obojczykowych które wystawały . 

Zajęczał . 

Powietrze zrobiło się gęste a żar ich ciał pażył ich na wzajem . 

Pot ukazał się na ich ciałach kiedy Lina spokojnie całowała mięśnie jego ukształtowanego brzucha . Nie czuł się tak nigdy seks był seksem nigdy nie było w nim tak wielu szczegółów jak teraz . 

Nie zamierzał uprawiać seksu z Liną zamierzał się z nią kochać nawet jeśli nie czół do niej miłości której smaku nigdy nie poznał . 

Znów położył ją na plecach i patrzył jak jej widocznie podcięte włosy rozsypując się po jasnej kanapie . 

Mój anioł .

Swoim penisem powoli zaczął wchodzić w jej kobietość rozszeżając ją . 

Czuł kiedy rozerwał jej błonę dziewiczą a ta jęknęła pod koniec prawie krzycząc z bólu jaki jej sprawił . 

-Przepraszam maleńka-wyszeptał i starł kciukiem łzę płynącą po czerwonym policzku . 

Poruszył się jeszcze raz przez co oboje wydali z siebie jęk.

Poruszył się drugi raz wchodząc głębiej .

Poruszył się po raz trzeci na co mięśnie pochwy dziewczyny zacisnęły się nad nim .

Poruszył sie raz czwarty pocałował ją w usta po czym oboje głęboko wetchnęli . 

Poruszył się po raz piąty na co dziewczyna wbiła mu paznokcie w ramiona . 

Poruszył sie szósty raz patrząc na jej twarz wygiętą w spokoju i zamknięte oczy . 

Poruszył się siedem razy po czym wyjął z niej penisa co czo wydała siebie płacziwy dźwięk .

Dotykał jej ciała rozkozując się gładką fakturą jej skóry . 

Zassał jej sutki jeden po drugiem po czym znów w nią wszedł a ta jęknęła w jego usta w które całował ją . 

Poruszył się po raz ósmy a jej ciało wygięło się w łuk a ta podrapała mu ramiona na co syknął .

Poruszał się w niej chwilę nie liczył . 

Nie wiedział który raz . 

Zgubił się i to cholernie bez możliwości powrotu . 

Doszła. Sprawił jej przyjemność on nie nie miał prezerwatywy ale prawdziwą radość sprawił mu widok lekkiego usmiechu i twarzy pełnej przyjemności ale i bólu jaki jej sprawił . 

"W każdym detalu akordzie i dźwięku bez ciebie życie nie miało by sensu"

_______________________

Lapek mi nawala bo zosgt5ał zalanhy6 przez moją 3 legt5nią siosgt5rę i pewnie widzicie co się dzieje ledwo ogarnąć przez gt5e chy6ferki nie mogę na fonie bo jak edhy6gt5uję gt5o się zakoduje i dupa xd więc powodzenia ahhahaah kckck 

Cliffhanger [z.m] ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz