XI. Lockhart

62 9 1
                                    

Másnap anya részletes beszámolót kért a tapasztalataimról, amit meg is adtam neki. Szinte el volt ragadtatva az eredménytől és rögtön elkezdte promótálni Lockhartot, mert ő "ideális" egy kezdő számára, ráadásul megadott egy Ízisz könnyei nevű opálos színárnyalatban csillogó bájitalt, amit nemi betegségek kezelésére fejlesztette ki az egyik felmenőm, de ha erősebbre csináljuk, akkor a nem kívánt terhességet is meg lehet vele szüntetni. Érdekes...

Ezek után nem történt semmi izgalmas a szünetben, mert Bethék nem mentek haza karácsonyra, ezért elmaradt a szilveszteri buli. Aztán vállig levágták a hajamat, mert tényleg jól néz ki, de kurva nehéz kezelni és mosni. Minden elismerésem Katynek azt a derékig érő loboncát ápolni. A levágott hajat meg inkognitóban eladományoztuk egy rákos betegekkel foglalkozó bidsi kórháznak. Ha tudnák, hogy félig macskaszőrt fognak hordani parókának.

Egyébként meg tanultam, edzettem és a szabadidőmben anyának segédkeztem főzőcskézni. Idén a szappan készítés  csínnyát-bínját tanultam meg, közben sokat mesélt egy nagymamám által kitalált kommunikációs módszerről a Roxfortban. Annyi a lényeg, hogy a Roxfort bármely pontján pennával ráírsz a falra és koncentrálsz a címzettre, akkor az eltűnik nálad, majd megjelenik a másiknál a falon az adott személy közelében. Ez a technika a Roxfort falaiban jelenlévő mágiát használja ki, mert a varázslat közvetíti az írott szöveget. Ezt nálunk is ki lehet próbálni, hiszen a mi házunk is tele van varázslattal. Ezzel persze nem firkáljuk össze a falat, hiszen eltűnik a tinta.

A szünet utolsó napján összeszedelőzködtem és ekkor már vittem magammal a menyéthere talizmánt, egy kis erős Ízisz könnyeit és egy rózsaszín szappant, ami tizedannyira erős mint az angoloknál az Amortentia. Ez a bájital nem okoz "rajongást" az emberekben, de ha szappanba kevered, akkor tulajdonképpen egy hosszú ideig tartó szagsemlegesítőként funkcionál, ráadásul személyenként változik az illat, amitől szimpatikusabbak leszünk a másik fél számára. Hasznos cucc. Nekem a forró sivatagi homok illatát idézi.

Nyilván a tesómék elkísértek a vonathoz, mert miért ne, amit imádok. Mindegyik bolond fejét szeretem. Később a lányokkal összeültünk egy fülkébe és beszélgettünk a téli szünetről. Kivel mi történt, hol járt, mit csinált, stb. Persze én nem mondtam mi volt, mert Seb elmagyarázta, hogy miről lehet beszélni és miről nem a "felnőtt tartalommal" kapcsolatban. Egyszóval kussoltam és hallgattam a barátaim jajgatását a hajam hiánya miatt és karácsonyi ajándékaikról szóló listájukat is végigfüleltem.

Az iskolában folytattuk a beszélgetést, viszont most már velünk voltak az ikrek, meg Greg és Vincent. Azonban olyan este 6 fele a drága házvezetőtanárunk belépett a lehető legdrámaibban és félrehívott közölni velem, hogy lassan 2 hónapja –a téli szünetet nem beleszámítva– elmehetek a büntetőmunkámra. Miután a professzor távozott, ott fogtam az orrnyergemet és röhögtem a többiekkel. Hogy képes 2 hónappal a bünti után megszabni a feladatot. Vajon meddig kotlott Lockhart ötletén, miszerint menjek hozzá valami leveleket írogatni?

Másnap szerencsére hétvége volt, ezért csak a többieket kellett felzárkóztatni valamennyire, utána meg Bethtől hallottam, hogy Hermione is bekerült a gyengélkedőbe. Szegény lányt meglátogattam és furcsa volt, hogy paraván veszi körül, de sikerült benéznem mögé, amikor Madam Pomfrey nem figyelt oda. Hát én teljesen lehidaltam. Hermionéből macska lett, mint én, viszont eléggé hasonlít Milicent barátnőm macskájára. Kicsit viccelődtem a külsejével és szerencsére jó néven vette. Lett egy kis mosoly az arcán.

A gyengélkedő után viszont lefelé haladva a lépcsőn keserves sírásra lettem figyelmes. A 2. emeletről jött a bőgés, mire rögtön irányt váltottam. Végigrohantam a folyosókon és végül elértem ahhoz a részhez, ahol Mrs. Norris kővé dermedt. Sajnos épp akkor ért oda Frics, ezért muszáj voltam egy páncél mögé bebújni és átváltozni kiscicává. Még mindig félelmetesen meredt a látogatókra a vérrel festett felírat és most is ugyanúgy állt a víz a padlón, ezért konkrétan a hasamról lelógó szőröcskék is vizesek lettek. Nagyon hideg volt, így hát nehezen jutottam el a WC-hez. Csendesen besunnyogtam a használaton kívüli toalettbe és azonnal felugrottam a kézmosó oszlop tetejére, majd visszaváltoztam macska-emberré.

Oroszlán A Kígyók Között, Avagy Létezik-e Kedves Mardekáros? 2 Where stories live. Discover now