II. Harry közlegény megmentése

105 10 1
                                    

Harry látogatása óta 2 nap telt el. Aznap elkértem édesanyámtól a másik nyakörvet, hogy halljam Harry kopogását és nem is volt rossz döntés...

Éppen csináltam a nyári házikat, amikor éreztem, hogy csilingel a nyakék. Harry üzen!

Segíts! –kopogta a srác.

Mit szeretnél? –válaszoltam gyorsan.

Túszul ejtettek Dursleyék. Amióta elmentél, rácsot szereltek az ablakomra és bezártak a szobámba. –panaszkodja.

Ugye nem miattam? –rémüldözök.

Nem. –válaszol kurtán.

Intézkedek! –vágom rá azonnal.

Minden könyvemet elhajítom, majd kézbe veszek egy pergament meg egy tollat és hozzákezdek egy levélhez.

Sziasztok srácok!

Van egy rossz hírem! Harryt bezárták a bidsi nevelői már 2 napja. Ne kérdezzétek honnan tudom, csak tudom! Ki kéne szabadítani! Van valami ötletetek? Akármilyen őrült ötlet megfelel!

Barátotok: Andromeda.

A pergament becsomagoltam egy borítékba aztán Fred és George Weasley nevét írtam rá.

– Van itt bármilyen állat, aki el tudna vinni egy levelet Nagy-Britanniába? Sürgős lenne...! –kiabálok, miután kimentem az udvarba az állatokhoz. Meg sem lepődtem, amikor a rengeteg élőlény közül egy fehér páva röppent ki.

– Te lány! Már réges-rég megtanulhattad volna, hogy én "hivatásos" postázó vagyok! –incselkedik.

– Sajnálom Julien, de sürgőőős lenneeeeee! –toporgok a madár előtt. Ő sietősen a csőrébe kapta a levelet és máris szárnyalt.

Julien tényleg eléggé gyors volt, mert már másnap reggel érkezett a válaszlevéllel.

– Itt... van... a... levél... –lihegi a madár és azonnal felkeltem, amikor rávetődött a hátamra.

– Köszönöm Julien! –simítom meg a hasát, mert a hátára feküdt a fáradságtól és a feje pont az ölembe esett. Még a nyelve is kilógott.

A fiúk egy igen nagy levelet küldtek válaszul. Az volt a lényeg, hogy majd éjszaka elmennek egy repülő izével, amivel le lehetett szedni a rácsokat és Harry fontos cuccait is el lehetett vinni. Rólam is volt szó. Nekem előre kell mennem és segíteni kell neki bepakolni a bőröndbe. Én ezzel teljesen meg voltam elégedve. Legalább titokban körbenézhettem a házukban. Vajon milyen érdekes cuccok lehetnek ott..?

A fejleményeket elmondtam ebédnél a családomnak. A hallottak után édesanyám eléggé kétségbeesett, de miután részleteztem a Weasley ikrek haditervét, anya és a bátyáim eléggé értetlenkedve bámultak rám. Ugyanis senki sem tudta, hogy mi is az a bizonyos autó. Azonban a mi kis mindentudó Lucasunknak eszébe jutott, hogy olvasott már erről a tárgyról és volt szíves elmagyarázni. Végül édesanyám nevetve elengedett és adott pénzt zsupszkulcsra. Ráadásul meg is ígértette velem, hogy számoljak be az érdekes bidsi cuccokról. Én vállat vontam és felmentem a szobámba, majd korán lefeküdtem aludni, hogy éber legyek este. Lucyt kértem meg, hogy időben keltsen fel.

Most sem csalódtam a kedvenc próbababámban. Az időeltolódást beleszámítva kiszámoltam, hogy pont napfelkeltekor kell felébrednem. 1 galleonnal a kezemben kifutottam Melindához akinek a hátára pattantam és elrepültünk Moustafa oázisához.

Oroszlán A Kígyók Között, Avagy Létezik-e Kedves Mardekáros? 2 Where stories live. Discover now