Lassan teltek a hetek és elérkezett a nyár első pár napsugara, de ez nem változtatott azon a tényen, hogy van köztünk egy gyilkos, aki utálja a mugliszármazásúkat. Dumbledore elment, mert felfüggesztették és állítólag Hagridot is elhurcolták az Aszkabanba, azonban a Malfoy ikreknek nem szegték kedvüket. Kevélyen járkáltunk fel-alá a kastélyban, mintha mi lennénk a Roxfort istenkirálycsászárai, viszont én mindig a végén mászkáltam Emmával. Nem vettünk aktívan részt, csak meglepődve nevettünk az előttünk menetelő haverjainkon. Ráadásul a klubhelyiségben állandóan arról magyarázott, hogy Piton legyen az új igazgató. Na itt én már a fejemet fogtam a hülyeségtől. És a mikor Draco előállt ezzel Pitonnak... Na az volt az igazi égés.
Két héttel Dumbledore és Hagrid távozása után egy bájitalórán Draco elkezdett ömlengeni nekem(???).
- Mindig is sejtettem, hogy apám fog megszabadítani minket Dumbledoretól. Ilyen rossz igazgatója még sosem volt a Roxfortnak. -köpi a szavakat a tejfelfejű- Talán most egy normális varázsló veszi át a helyét. McGalagony nem sokáig marad igazgató... Ő csak helyettesít... -vigyorog sunyin. Ekkor éppen elhaladt Harryék előtt a professzor. Kommentár nélkül hagyta Hermione hűlt helyét- Professzor úr! -szólalt meg fennhangon Draco- A professzor úr miért nem jelentkezik az igazgatói állásra? -tesz fel egy váratlan kérdést.
- Hagyjad már, Draco! Ki az az idióta, rajtunk és a Mardekárosokon kívül, aki képes megválasztani egy zsíros hajú, korrupt, vézna denevért igazgatónak?! -fűzöm hozzá flegmán, oda sem figyelve a dolgokra, mert pont a bájitalommal voltam elfoglalva. Néhány másodperc múlva azonban felnéztem, mert túl sokáig volt csend. Hát nyilván mindketten engem néztek- Folytassák nyugodtan... Engem nem zavarnak... -mosolygok ártatlanul a két értetlenkedő arcra, közben a hátam mögött hallottam Beth visszafojtott kuncogását.
- Lassan a testtel, Draco... -csóválta a fejét Piton, de nem tudott elfojtani egy mosolyt- Dumbledore professzort csak felfüggesztették. Bízhatunk benne, hogy nemsokára újra köztünk lesz...
- Hát perszee... -mosolyog alattomosan Draco- Apám biztos támogatná magát. Majd megmondom neki, hogy maga a legjobb tanár a suliban. -hízeleg Pitonnak, közben én majdnem elröhögtem magam azon, ahogy Seamus hányást imitált az üstjébe- Csodálkozok, hogy a sárvérűek még mindig nem takarodtak el a suliból. -folytatja nekem, miután a professzor elment, holott tudhatná, hogy ez engem kurvára nem érdekel- 5 Galleon, hogy a következő meghal. -nyújtja felém a kezét.
- Tartom... -suttogom vissza és kezet rázunk, de nem önszántamból. Senkinek sem akarok rosszat.
Kicsengő után értünk jött Flitwick professzor és elmentünk bűbájtanra, majd minden visszaállt a régibe.
Néhány nap után viszont elérkezett a telihold ideje és ezt már mindenki sejtheti, hogy mi történt akkor. Annabelle came back...
Éjszaka arra keltem, hogy a testem mozog és irányíthatatlanul járkál össze-vissza.
- Már megint te vagy az, Annabelle? -kérdezem lehangoltan magamban.
- Igen-igen! -vigyorog a tükörbe- Mivel jó az idő és te is itt vagy, ezért kimegyünk a Tiltott Rengetegbe. Már 2 hónapja látok 2 fénylő, izgő-mozgó pontot. Fel kéne fedezni.
- Háát... Nem is tudom... -hezitálok- Az az erő nagyon veszélyes. Ré se tudja mik élnek ott, olyan sötét...
- Ne szarjál már be azonnal! Veszélyesen élni a legmurisabb. -kuncog pszichopatán a drága, gonosz alterem és kisétált a szobánkból. Átvágott a klubhelyiségen, végigment a folyosón és kilépett a tölgyfaajtón, viszont nem ment tovább, hanem a távolt kémlelte.
YOU ARE READING
Oroszlán A Kígyók Között, Avagy Létezik-e Kedves Mardekáros? 2
FanfictionEz egy Titkok Kamrája Fanfiction. Eléggé ütős spoilerek lesznek benne, ezért mindenkit arra figyelmeztetek, hogy előbb a korábban megírt Bölcsek Köve Fanfictiont és persze az eredeti Titkok Kamráját is olvassátok el, mert nem fogjátok érteni. 😉 And...