Lassan elérkezik Harry szülinapja. Édesanyám volt olyan előzékeny és sütött süteményt Perenelle néni receptjéből. Egy tágító bűbájjal ellátott kis ládikába tett bele egy halom csokis sütit és ínycsiklandozó sütőtökös-vaníliás kekszet. A bátyáim ott csorgatták a nyálukat, miközben anya sárkánylángon sütötte az édességeket.
Még korábban megbeszéltük mindannyian, hogy csak 1 ember megy Harryhez, így anya a kedvenc, csilingelős nyakörvemet elvarázsolta, hogy lehessen vele üzenni. Morzekóddal működik és a másik fele anyán lesz. Még jó hogy tanultam Morzézni. Sosem hittem volna, hogy hasznát veszem...
Aznap reggel Lucy betoppant a szobámba egy lenge, nyárias fehér ruhával felöltöztetve és nyakában a nyakörvvel, ami szintén fehér.
– Édesanyád üzeni, hogy jó reggelt és ezeket vedd fel az akcióhoz. –mosolyog aranyosan.
– Köszönöm! –válaszolok meglepetten és lehámozom a báburól a ruhát, majd felveszem. A csengő is ott virított a nyakamon. Lemegyek a lépcsőn, nyomomban Csörgővel és Lucyval, majd megállok az ebédlőasztalnál. Ott volt a picike, díszes láda. Olyan kicsi volt, hogy elfért a tenyeremben, de mégis furcsa, hogy több tucat süti van benne.
– Készültél valami tervvel? –jött ide anya a konyhából.
– Igen. És remélem be fog válni...! –pillantok vissza optimistán.
– Sok sikert akkor! Tudod hol találod a fiúkat! –ölel meg anya– Adok neked pénzt kaucióra. –és az erszényéből elővett 1 galleont.
A bátyáimtól való búcsúzást a hálószobáknál kezdtem, hiszen tudom, hogy a fele csapat még békésen szundikál, ezért úgy döntöttem, hogy Lucasnak, Benjaminnak és Johnatannak külön írok egy kis papírt, amit kirakok az ajtajukra. Utána kimentem az udvarra, ahol a másik 3 bátyám szorgosan dolgozik. Jeffrey és Vincent takarmányt ad az állatoknak, Sebastian meg locsolja a növényeket. Könnyes búcsút vettünk egymástól és felültem Melinda hátára, aki gyönyörű, szfinx szárnyait kiterjesztve elrepült velem Moustafához.
– Sok sikert macsek! –nyalja meg a fülemet az állat, közben elkezdett kifutni teve alakban Moustafa a kis házából, azonban mihelyst meglátta Melindát, azonnal hátraarcot nyomot és berohant a kunyhójába. Egy szfinx látványa tekintélyt parancsoló.
– Köszönöm. Nem akarok bunkó lenni, de szerintem el kéne menned, különben nem tudok beszélni az öreggel. –bökök a pici ház felé.
– Megértem! Akkor megyek. –majd sarkon fordult és elrepült.
Miután eltűnt a láthatáron, benéztem a félős bácsihoz.
– Jöjjön ki, uram! Már elment.
– Maga aztán nagyon bátor, kisasszony! –dicsér meg csodálkozva a görbe úr.
– Csak a szfinx szelídebb a kelleténél. –legyintek– Tudna adni a Prive Drive-ra rejtett zsupszkulcsot? –érdeklődök.
– Oda-vissza út lesz?
– Igen. –bólintok.
– 1 galleon kaució. –nyújtja a csontos kezét, mire odaadom a pénzt. Az úr kézzel elvarázsolt egy összegyűrt műanyag palackot és felém nyújtott– 2 perc múlva aktiválódik. Kellemes utazást kívánok! –mosolyog erősen hiányos fogazatával. Bólintottam és elrejtettem minden macskára jellemző tulajdonságomat, majd beszippantott az utazás.
Néhány pillanat múlva kemény, meleg földet éreztem a lábam alatt. Mivel általában nem hordok cipőt a cicás lábam miatt, teljesen elfelejtettem hozni. Bidsi szemmel biztos furcsán nézhetek ki.
YOU ARE READING
Oroszlán A Kígyók Között, Avagy Létezik-e Kedves Mardekáros? 2
FanfictionEz egy Titkok Kamrája Fanfiction. Eléggé ütős spoilerek lesznek benne, ezért mindenkit arra figyelmeztetek, hogy előbb a korábban megírt Bölcsek Köve Fanfictiont és persze az eredeti Titkok Kamráját is olvassátok el, mert nem fogjátok érteni. 😉 And...