Abla Olmak Mı? - Bölüm 6

569 37 3
                                    

(JİN-HYUK)

"Gerçeklerle yüzleşiyorum." dedi.

Başını kaldırıp gülümsedi.

"Her neyse." diyerek iç çekti.

Babam küçükken bana bir kadını ağlarken bulursan mutlaka onu neşelendirecek bir şeyler yapmalısın demişti.

Ayağı kalktım. Hye-Ji'nin karşısına geçtim.Boğazımı temizledim.

"Ya Hye-Ji. Kızın biri kitap okurken ölmüş. Neden?"

Hye-Ji gözlerini kısıp bana baktı. Ah cidden! Bu espiriyi nerden çıkarmıştım.

Cevap gelmeyince;

"Çünkü satırbaşına gelmiş." diyerek kahkaha attım.

Hye-Ji anlamsız gözlerle bana baktı. Hiç mi komik değildi? Birazcık bile mi? Tamam,haklıydı. Saçma bi espiriydi.

"Burda gülmen gerekti." diye söylendim.

Başka bir espiri denemeli miydim?

" O zaman söyle. Hangi babanın eli yoktur?" diye sordum.

"Ah! Bekle bu olmadı. Peki söyle Han.." dediğim sırada Hye-Ji'nin gülümsediğini gördüm.

"Başardım!" diyerek zaferimi kendi çapımda kutladım.

Hye-Ji hala gülmeye devam ediyordu.

Gururlu bir şekilde yanına oturdum.

10 dakika sessizce oturduk. Sıkılmaya başlamıştım. Üşümeye de başlamıştım.

Hye-Ji üşümüş olduğumu farketmiş olacak ki ona verdiğim ceketi bana uzattı.

"Teşekkürler." diyerek ayağa kalktı.

Yürümeye başladı.

Onu bu saatte yalnız bırakmak doğru muydu? Elbette hayır.

"Ya! Hye-Ji!" diyen arkasından bağırdım.

Arkasını dönüp bana baktı.

"Seninle yürüyebilir miyim?" diye sordum.

"Yanlış anlama. Evim yolunun üstünde. Birlikte gideriz diye düşünmüştüm."

Ah ne diyordum ben?

Biraz düşündü ve teklifimi kabul etti.

Sessizce yürümeye başladık. Bu sessizlik iyice sinirimi bozmuştu.

"Hye-Ji.Burda bekle hemen geliyorum." dedim.

Amacım tabiki kaçmak değildi. O an aklıma gelen tek şey kahve almaktı.

2 tane kahve aldıktan sonra Hye-Ji'yi bıraktığım yere gittim fakat Hye-Ji orda değildi.

Acaba kaçmış olduğumu düşünüp gitmiş miydi? Yok canım daha neler.

"Hye-Ji!" diye seslendim.

Tam o sırada çalılıkların orda Hye-Ji'yi arkası dönük,diz çökmüş bir şekilde gördüm. Ne yapıyordu orda? Yavaşca yanına yaklaştım.

"Hye-Ji!" diye seslendim.

Kafasını kaldırıp bana baktı. Sonra ayağı kaltı.Kucağında bir şey tutuyordu. Dikkatlice bakınca  köpek olduğunu farkettim.

"Az önce çalılıklarda buldum. Sanırım terk edilmiş. Ayağında oldukça ciddi bir yara var. Çok acı çekiyor olmalı. Ne yapmalıyız?"

YOU ARE NOT BADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin