• FIVE •

971 24 6
                                    

Zbytek dne jsem buď koukala na filmy a v nejhorším případě jen tak bez důvodu čuměla do zdi. Z mého pokoje mě však vyhnal kručící žaludek. Bylo už nejspíš něco kolem desáté hodiny večerní. Fakt si neumí vybrat lepší čas.

Přehodím si přes sebe teplý kardigan, protože se samozdřejmě na večer muselo ochladit a než vyrazím z pokoje, skočím ještě do huňatých papučí - které jsem dostala minulý rok k Vánocům od Harryho.
Na chodbě už byla tma, takže to na mě všechno působilo docela strašidelným dojmem. Potichu jsem došla až do kuchyně, kde jsem po tmě nahmatala ledničku. Jasně, že jsem si musela zapomenout telefon, to bych jinak nebyla já.

Na chvíli mě oslepí bílá zářivka z lednice, ale na světlo si zase rychle zvyknu. Vezmu si jen nějaký obyčejný čokoládoví jogurt, na který dostanu zrovna chuť.
Ve stejnou chvíli jako zavřu ledničku se v místností rozsvítí velké světlo. Sice se pěkně leknu, ale nedám to na sobě znát. O trám dveří do kuchyně se opírá vysoká postava Harryho. Unavené oči poukazují na to, že ještě nespal a nejspíš na něčem dělal. Oči se mi zastaví však na jeho odhalené hrudi a jeho bříšku, na kterém má vytetovaného krásného motýlka a i jeho paže zdobí další černé obrázky - Harryho tetování mě vždycky dokážou tolik fascinovat i když jsem je viděla nejméně stokrát.
Pohled zvednu k jeho pronikavým zeleným očím, které mě celou dobu divně pozorují.

Rozejdu se ke stejným dveřím, ve kterých stojí, s tím, že kolem něj jen nevině projdu a zase zmiznu v pokoji. Zastaví mě však ruka na mém zápěstí. Pootočím na něj hlavu a malinko zvednu koutky do úsměvu.

"Chci ti jen říct, že tvoje matka jede na tři měsíce pracovně do Seattlu. Zítra brzo ráno odjíždí. Jen aby jsi věděla." Řekne chraplavě a mírně nakloní hlavu do strany. Bezva takže budu tři měsíce doma sama s Harrym. Super. Ještě když mě teď tak moc miluje. A že máma odjíždí na tři měsíce pracovně do Seattlu? Ať si dělá co chce, mě to nezajmá.

"Ok, dobře." Přikývnu, ale než odejdu ještě jednou se otočím a smutně se na něj podívám. "Harry, chci se ti omluvit za ten včerejšek. Nějak jsme to s Johnem přehnali a já si toho vlastně ani moc nepamatuju," uchechtnu se. "každopádně se ti omlouvám, promiň."

"V pořádku." Usměje se na mě a já jen šťastně přikývnu. Aspoň už je mezi námi vše v klidu.

"A Annie?" Křikne na mě ještě Harry, když už odcházím z místnosti, ale kvůli jeho slovům se zastavím a překvapeně se na něj kouknu. "Co lžička?" Zasměje se a já se hraně plácnu do čela. Hodí po mě jednu lžičku, kterou naštěstí chytím.

"Děkuju."

________

Proč vždycky když mám předepsané kapitoly, tak mám tendenci je co nejrychleji vydávat? Xd
No achjo, tak tady je teda další kapitola..

~Ann

My fucking DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat