• FOURTEEN •

906 26 6
                                    

Dívala jsem se mu stále do očí a tím víc mi docházelo, jak krásné vlastně jsou. Jeho modro zelené duhovky rámovali husté černé řasy a tím je dělali ještě krásnější. Do obličeje mu padali konečky vlasů, které jedním fouknutím oddělal. A ano, vypadal krásně, ale to jsem věděla i bez toho, abych se na něj musela dívat takhle zblízka. Stačil by jen patrný pohyb a já bych mohla políbit ty růžové baculaté rtíky, které o tohle doslova žádali. Bylo vlastně něco v čem by se mi nelíbil? Choval se ke mě hezky - v rámci možností - a hezky vypadal, hezky voněl, nebylo nic, co by mi v tom mohlo bránit. Vlastně mohlo, i přesto všechno byl stále můj otec a já ho tak brala - vážně ano - nikdy jsem si snad ani nepředstavovala, že by mohl být i víc. Bylo to zvrácené. Ale na jednu stranu vzrušující, možná to bylo tím, že byl tak krásný.
Měla jsem pocit, že se mi z toho intenzivního pohledu každou chvíli podlomí kolena a tu už ani nemluvím o tom, jak blízko mi právě teď byl. Hodně blízko, cítila jsem jak rychle mu bije srdce, jaké teplo vysílá jeho tělo a v neposlední řadě, jeho vzrušenost. Tohle nebylo poprvé, co jsem něco takového cítila, sice jsem nikdy nebyla ta populární holka, která by měla pod palcem celou školní populaci - na to jsou tam jiný žáby - ale někdy se přeci jen pár kluků našlo, ale nikdy to nebylo tak.. vzrušující, velký? Těžko říct.

Dlouhými prsty, na kterých měl jako obvykle své drahé prsteny, mě štípal přes látku sukně, a on se na mě díval s malým úsměvem na rtech, když jsem předním postávala se zarudlou tváří a zrychleným dechem.
V puse jsem pociťovala nesmírné sucho, poté co se rty letmo otřel o ty mé. Teplé dlaně přesunul pod tenkou látku už tak krátké sukně a příjemný pocit v podbřišku se zdvojnásobil. Netušila jsem sice důvod, ale výsledek toho všeho mi bohatě stačil. 

Harryho rty se nečekaně spojili s těmi mými v jedny jakoby do sebe už dávno pasovaly. Kvůli jeho činu mi na celém těle vyskočila husí kůže - snad i tam, kde jsem ani nevěděla, že to jde. Svými rty nijak nepohyboval, snad jakoby čekal, že ho odstrčím a to mi od něj přišlo hrozně roztomilé. Stále se svými rty na těch jeho jsem udělala první pohyb a byla na sebe náležitě pyšná, protože i když to byl jen Harry byla jsem nervózní, hodně nervózní. Vrátil mi polibek a já si to ani pořádně neuvědomila a ruce položila na jeho hrudníku. Mohla jsem cítit doslova všechno a v tuhle chvíli to byl nevysvětlitelný pocit, krásný. Ale pořád jsme se nelíbali jen si vyměňovali polibky, jako tehdy u mě v pokoji.

A na malou chvíli, jsem si přeci jen myslela, že by všechno mohlo být fajn.

Ale jsem hloupá a naivní. Harryho mám ráda, vždycky jsem měla a vždycky budu, ale ne takhle. Je těžko uvěřitelné, že někdo jako on se tahá s mojí matkou, ale miluje jí, nebo miloval? Na tom nezáleží. Stále s ní je a je s ní vdaný, určitě jí miluje a tohle.. já ani nevím, co má tohle mezi námi znamenat. Taky se s ní líbá jako teď semnou? Taky jí říká říká takováhle slova jako mě? Žárlím? Ne. Je taky její Daddy? Tohle je nechutný. Já tohle nemůžu.

Prudce do něj zatlačím, abych ho od sebe odstrčila a protože nečekal, že něco takového udělám, zakymácí se o pár kroků dozadu a to bylo nejspíš jen dobře, potřebovala jsem teď trochu osobního prostoru.

"Co děláš?!" Vyjede na mě udýchaně a prohrábne si vlasy. Rozhodně jsem nečekala takovou reakci a nebylo divu, že jsem se nad tónem jeho hlasu trošku přikrčila. Kdybych ho neznala, myslela bych si, že mě dokonce praští, ale takový Harry není, že?

"Já tohle nemůžu." Zopakuju tentokrát nahlas, ale můj hlas je tichý a kdyby ode mě nestál pár kroků, nejspíš by i přeslechl, že jsem vůbec něco řekla. Jeho pohled trošku zjihne, ale stejně pořád vypadá naštvaně. To ho tak rozčílil ten fakt, že se s ním nechci líbat? Tohle rozhodně není ten Harry, kterého mám tolik ráda, tohle je skoro až někdo jiný.

My fucking DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat