"Ty jeden debile!" Zakřičela jsem na svého idiotského kámoše. Nechápu, proč má pořád potřebu plácat mě po zadku. Je to trapný a.. divný.
"Tohle si s tebou vyřídím Becku!" Ještě jednou jsem na něj křikla, ale to už zavíral dveře od jeho domu a s hlasitým 'čus' zabouchl.
John je hroznej idiot, ale taky můj dobrý kamarád. V podstatě se bavíme už od školky. Vysypala jsem mu na hlavu kyblíček s pískem, ale zase na mojí obhajobu! Nechtěl mi dát lopatičku.I tak se ale musím zasmát nad jeho tupostí.
Jdu po ulici, už se stmívá a na cestu mi svítí pouliční lampy, i když je ještě vidět. Nemám to ráda, chodit takhle pozdě sama domů, a tak přidám do kroku.
V dálce už vidím naší velkou vilu, která je fakt obrovská. Ještě teď se tam někdy ztrácím..Dojdu ke vchodovým dveřím, ale než stihnu vůbec vytáhnout klíč, dveře se rozrazí a v nich stojí moje drahocená matka s nasupeným ksichtem. Co má zase za problém pane bože.
Doslova mě vtáhne dovnitř a zabouchne za sebou dveře."Kde si myslíš, že jsi byla?!" Naštvaně na mě ukáže prstem a já v sobě jen držím nával smíchu.
"Myslím, že jsem byla venku, ale možná taky ne. Kdo ví?" Zasměju se, ale dlouho mi to nevydrží. Na tváři mi přistane štiplavá facka, za kterou se ihned chytím.
"Nebuď drzá Annie!" Vyjekne. Píča blbá. Ulevím si v duchu a s nenávistí k ní vzhlédnu.
"Nejsem drzá. Nechápu, co máš pořád za problém." Zvednu svoje obočí s rukou stále na mé tváři.
"Ty jsi můj problém! Všechno jsi zkazila! Jsi jen coura, která se tahá s každým druhým!" Možná to tak nevypadá, ale její slova mě tak moc bolí. Je to jakoby vám někdo bodnul kudlu přímo do srdce, i když jsem na to už zvyklá, bolí to.
Zdrceně se na ní kouknu, tak tohle si o mě myslí? Jenže, co jiného bych od ní mohla vůbec čekat?
Přála bych si mít maminku, která by mě milovala celým srdcem a nedala na mě dopustit.První slza mi steče po tváři, ale hned jí utřu, jsem slabá a ona to ví, chce mě stáhnout na dno, ale to zase nedopustím já.
V tu samou chvíli do místnosti přijde Harry, matky manžel. S Harrym mám dobrý vztah, mohla bych klidně říct i skvělí. Vážně nevím, co bych bez něj dělala. Někdy mi přijde, že je snad jediný člověk z rodiny, který mě má rád, ikdyž není právě tohle pravda?
Přesto se, ale rozeběhnu po schodech do svého pokoje a nechám za sebou svojí matku s naštvaným obličejem. Upřímně je mi jedno jak se cítí, jí taky nezajmá jak se cítím já.Nenávidím jí! Tak moc jí nenávidím!
Vpadnu do svého pokoje, kde si lehnu do postele a slzy, které mi začnou sami od sebe stékat, nechám volně ať si dělají co chtějí.
Matka mě nikdy neměla ráda, vždycky jsem jí byla jen na obtíž - sama mi to řekla. Nejradši bych si sbalila všechny své věci a už odsud navždy vypadla. Nechala všechnu minulost za sebou a žila přítomností a budoucností. Jenže je mi jen patnáct a v patnácti toho moc nenadělám. Možná by se mi i stýskalo, ale ne po matce, po Harrym. Ani nechápu proč s ní vůbec je a jak to s ní tak dlouho vydržel. Je hrozně milí, pozorný a hodný, narozdíl od ní. Vzato jsem, ale moc ráda že tu je. S Harrym mám jak už jsem řekla velmi dobrý vztah, vlastně už to bude devět let, co jsou spolu. Možná je divný, že si to pamatuju, ale na nikdy bych nemohla zapomenout na to kdy k nám Harry přišel.
Je pro mě i tak trošku vzorem. Mrzí mě, že nejsem doopravdy jeho dcera. Chtěla bych být chytrá jako on, hezká jako on, a mít tak hezký hlas? Ach bože. Harry Styles - světoznámý zpěvák, který si dal přestávku, aby mohl trávit více času se svou rodinou. Což je od něj fakt hrozně hezký. Mám Harryho strašně ráda.Jak už jsem jednou říkala, nevím, co bych bez něj dělala.
A to co on dělal se mnou..
_______
První kapitola na Harryho narozeniny! Jeee! Všechno nejlepší Harry, i když si to nepřečteš xd
~Ann
ČTEŠ
My fucking Daddy
FanficNebylo tak těžké mu podlehnout, ba naopak. ________ 08.02. 21 - #romance - 45 22.06. 21 - #harrystyles - 3