"Harry- co?" Vykulím oči. Řekl právě to, co řekl? Nikdy v životě jsem se snad víc nečervenala jako právě teď - se svým nevlastním otcem.
"Myslím, že jsi slyšela dobře Annie." Když řekne mé jméno v podbřišku ucítím neznámí pocit tepla. A on se jen sladce usměje a ještě víc přiblíží svůj obličej k tomu mému. Ucítím jeho druhou ruku na svém, poměrně úzkém, pasu. Jeho oči mě sledují s takovou něžností, ale zároveň ještě něčím, co nejsem schopná popsat.
"Harry?" Kuňknu tiše.
"Ano zlato?" Usměje se a zastrčí mi za ucho vlas, který mi vypadl z drdolu. Pro někoho by to možná bylo milé gesto, ale pro mě je to teď od něj docela nepříjemné.
"Přestaň prosím." Vystrčím spodní ret a do očí se mi vženou slané slzy. Nevím co to do mě najednou vjelo, ale prostě jsem se tu najednou necítila vůbec příjemně. Jediné co jsem teď chtěla bylo si zalézt pod huňatou deku a schovat se před světem. Chtěla jsem být sama.
"Děje se něco? Nebo udělal jsem ti něco?" Začne se hned vyptávat, přičemž nakrčí mírně obočí. Přes obličej se mu mihne zmatený a ustaraný výraz. V jiné situaci by to pro mě bylo trapné, ale teď bylo vše takové divné. Cítila jsem se před ním tak nahá.
"Jen.. mě pust." Odstoupí pár kroků ode mě a tím mi dá i můj žádaný prostor. Seskočím z linky a narovnám si župan, který si nakonec ještě pevně utáhnu. Celou dobu cítím, jak mě pronikavě pozoruje a tak se mi u zavazování uzlu trošku třepou prsty.
"Dáš si teda ty palačinky?" Zeptá se jakoby se před chvílí vůbec nic nestalo. Jako by mi před chvílí vůbec nešeptal do ucha, že jsem přeci jen malá kurvička.
Jen brouknu na souhlas a nechám si do ruk vložit talíř s palačinkami.Asi mě přešla chuť.
Potom, co jsem snědla všechny ty palačinky, no nacpala je do sebe, tak jsem se zvedla a jen s tichým dobrou, odešla do svého pokoje. Hodila jsem si rychlou sprchu, než jsem si jen ve spodním prádle vlezla do postele. Dnes večer bylo totiž obzvlášť vedro.
Lehla jsem si na bok a jen tak se dívala do ticha pokoje. To co se dneska stalo mezi mnou a Harrym bylo divné, ale i když jsem se zachovala tak jak jsem se zachovala, něco na tom se mi vážně líbilo - nebo teda aspoň mému tělu. Harryho dotyky na mě působily divně, ale bylo to příjemné. Až moc příjemné. Ještě teď jsem na sobě cítila jeho něžně dotyky a jeho svěží dech na svém těle. Byl to až nepopsatelný pocit. Stejně tak mi je tohle vše ale k hovnu, je to můj otec. Nevlastní, ale otec. Vyrůstala jsem s ním už od malička a tohle celý je prostě divný. Neměly bychom to dělat a hlavně by se mi to nemělo líbit, jenže když on se ke mě vždy choval tak krásně. Tak jak ještě nikdo. A možná proto se mi to tak líbilo, protože byl první kdo něco takového udělal, ale možná ne. Možná to je, ale vážně jen Harrym. Nejde ho prostě nemilovat.A milovat se s ním bylo to nejlepší, co jsem kdy zažila.
_______
Lol no.. podle mě ta dilina reagovala až moc přehnaně.. ehm. Zapomeňte teď na nějaké sexuální a nesexuální scény a radši mi řekněte, jak se máte?
~Ann
ČTEŠ
My fucking Daddy
FanficNebylo tak těžké mu podlehnout, ba naopak. ________ 08.02. 21 - #romance - 45 22.06. 21 - #harrystyles - 3