"Tak zdar kámo!" Rozloučím se s Johnem když mě vyhodí u baráku a než se naděju jeho auto mi zmizí za rohem. Dnešní den byl fakt super. Chyběla nám učitelka na chemii, takže jsme se měli celou hodinu koukat na nějaký dokument, ale stejnak jsem se celou dobu dívala na mobil. No prosím, kdo by se koukal na to jak se páří žáby - jo, ew.
Otevřela jsem dveře. Bylo tu až podivné ticho, které jsem radši ani nekomentovala a potichu si vyzula boty. Prošla jsem dlouhou chodbou až k Harryho pracovně - tam totiž trávil docela dost času. Zaťukala jsem, ale když se stále nic neozývalo otevřela jsem tiše dveře a vklouzla dovnitř.
Harry ležel na menším gaučíku a potichu pochrupoval.
Byl k sežrání - a já debil, že něco takového vůbec říkám.Po špičkách jsem přešla ke stolu, na kterém měl rozházené různé papíry. Wow a v tomhle se může jak vyznat? Však v tom by se nevyznala ani samotná laboratorní myš. Sáhla jsem po prvním papíře a srovnala mu je všechny na jednu hromádku. Když jsem tam však pokládala ten poslední, něco na něm mě dost razantně zastavilo v pohybu.
Žádost o rozvod.
Dala jsem si ruku před rty v němém vzlyku.
Takže Harry plánoval odejít? A já mu tolik věřila."Ty už jsi doma?" Položila jsem rychle papír k ostatním a leknutím se otočila přičemž jsem polkla slzy. Harry seděl na sedačce a mnul si oči. Usmál se na mě, ale já na něj zpět ne. To ho nejspíš uvedlo do menší nechápavosti, ale já to jen slušně ignorovala.
"Jo, jo jsem no." Rychle jsem přikyvovala.
"A máš hlad? Udělal jsem lasagne." Pousmál se. Moc dobře věděl, že lasagne miluju a proto jsem je ani nemohla odmítnout. Ale mohla, jen nechtěla.
"Ok." Znova strnule přikývnu. Vyšla jsem z jeho pracovny s Harrym v patách. Cítila jsem na sobě jeho pohled, který mě propaloval skrz na skrz. Trošku jsem se ošila, ale jinak jsem to ani nevnímala.
"Chceš čaj?" Přikývnu, i když to ani pořádně nevím. Chci čaj? "Tak mi prosím vydej dva hrnečky." Dojde k ledničce nejspíš, aby mohl vyndat ty lasagne.
Proč je ta polička s hrnky tak vysoko, sakra. To je prostě nemůžem dávat ke skleničkám, aby na ně všichni dosáhli. Stoupnu si už i na špičky, ale stále nedosáhnu. Malinko se mi u tohoto pohybu vyhrne sukně, ale to nějak přejdu. Tak se mi vyhrnula sukně, no bóže.
Najednou ucítím, jak se na mě zezadu přitiskne další tělo, ale narozdíl od toho mého je mužské. Jeho vypracované bříško se přitiskne na mé záda a jeho nohy se lehce dotknou tich mých. Zadrhne se mi dech někde v krku, když mi jeho horký dech dopadne na holou pokožku. Ještě trošku víc se mi vyhrne sukně když si stoupne na špičky a vyndá rovnou dva hrnečky, než se ode mě zase vzdálí.
Jakmile se vzpamatuju, rychle se otočím a všimnu si Harryho jak se na mě široce usmívá s hrnečky v rukách."Dáš si jahodový, mátový nebo meruňkový?"
"Mátový."
_______
Takže, takže, takže, takžee, je tu nová kapitola a Harold se nám už dotkl VeLiCe nevinné Annie. No, Ehm, nevím co na to říct. Akorát chci říct, že jsem změnila obal knihy. Prostě se mi tam ten už nelíbil xd jsem divná no.
Ale co říkáte na ten nový?
[Pokud se vám nelíbí, stejnak to nezměním, protože když se něco líbí MĚ, bude to tam :D ale vy víte, že si ráda poslechnu i vaše názory.. děkujuuu :*]~Ann
ČTEŠ
My fucking Daddy
FanfictionNebylo tak těžké mu podlehnout, ba naopak. ________ 08.02. 21 - #romance - 45 22.06. 21 - #harrystyles - 3