Eijirou rád chodil bruslit ještě předtím, než vyšlo slunce.
Dnes znovu vyšel půl hodiny před východem slunce. Natáhl se a obul si brusle. Když dokončil posledních pár kol na rozehřátí, obvykle už vycházelo slunce, a tak většinou jen pozvolna bruslil a sledoval, jak se barvy prolínají po obloze a po spodních stranách mraků.
Teprve až potom, co slunce úplně vyšlo, popadne svou hokejku a začne cvičit. Střílet na branku a bruslit sem a tam, cvičit a udržovat se ve formě. Ashido a Hanta se k němu obvykle přidali až asi po hodině.
Nebyl to přece nejlepší hráč univerzity jen tak pro nic za nic.
Chodil sem trénovat, aby se mohl stát lepším hráčem vůbec, aby se naučil víc pohodlně hýbat na ledě, ale taky to pro něj byla i jakási terapie. Jen on, led a vycházející slunce. Jen svěží vzduch a zpěv ptáků z korun vysokých stromech. Jen škrábání bruslí o led a zvuk jeho dechu. Takhle nejradši trávil svůj volný čas.
A pak tu byl ten kluk z minula, naprosto tuhle nádhernou atmosféru kazil.
Eijirou otočil hlavu, aby viděl na východ slunce, ale okamžitě se setkal s pohledem rudých očí.
Blonďák se na něj zamračil, ale nic neřekl. Místo toho si jen sedl a začal si zavazovat vlastní brusle, odložil si tašku stranou a začal se rozehřívat.
Eijirou - už ne tak klidný - se snažil se nic neříkat. Neměl v plánu si nic začínat. Dokázal se přece ovládat.
Kretén taky, díky bohu, neřekl nic. Už s ním ani nenavázal oční kontakt. Eijirou se snažil se nim moc nezabývat.
Eijirou poslal zprávu do skupinového chatu, ve které stálo, že by se měli dostavit dneska rychleji (Nezmínil však to, že to chce jen kvůli tomu, že nechce být na ledě s tím kreténem sám.) Celou tu dobu cítil na sobě, jak na něj ten chlapec zírá, ale neotočil se.
Nejprve se objevila Ashido. Reptala, když k němu přibruslila. "Měla jsem tak dobrý sen."
"Tak sis měla vypnout upozornění," řekl Eijirou, protočil oči a hodil jí hokejku. Hodila mu ji na zpět, bruslili sem a tam po ledu a při tom si házeli.
"Tvoje ranní zpráva je v podstatě můj budík. Jen nevím, proč to dnes muselo být tak brzoooooo. "
Eijirou neodpověděl, jen pokračoval v házení hokejkou. Normálně by místo hokejky používali medicinbal, ale ten neměli, protože Hanta ten svůj ztratil, takže si zatím museli vystačit jen s hokejkou. Eijirou sice chtěl jít koupit nový míč, ale neustále na to zapomínal.
Všimnul si, jak je ten kluk sleduje s otráveným a frustrovaným výrazem. "Co je," vyštěknul na ně. "Nečum na mě jako byste nebyli naprosto tupý. Co je to za dementní rozcvičku? "
Eijirou zaťal zuby a rozhodl se ho ignorovat. "Eiji! " vykřikla Ashido ostře a Eijirou se ohlédl zpět právě včas, aby ho hokejka trefila přímo do tváře. Zastavil se a prsty se dotkl svých rtů. Ihned ucítil kovovou pachuť krve. "Je mi to moc líto," řekla. "Myslela jsem, že se díváš."
"To je v pořádku," odpověděl Eijirou a snažil se nedívat směrem kde byl blonďák, určitě se mu právě směje. Zvedl hokejku a uplivl si stranou. "Pojďme. "
Ashido se pokusila omluvit ještě víckrát potom, ale Eijirou místo toho, aby něco řekl jen rychle zahájil hru jeden-na-jednoho, aniž by ji nechal se plně připravit. Prostě musel myslet na cokoliv jiného, kromě toho, jak na ně blonďák neustále koukal, jinak by začal křičet. Odkud ten kluk přišel? Proč je nemohl nechat být?
"Čus," řekl Hanta a přidal se k nim. "Jste připraveni na příští semestr? Začíná už zítra."
"Ne," zakňučela Ashido. "Nesnáším jarní semestry. Hokejová sezóna je strašná, protože s vámi nemůžu hrát."
"Nemůže to být horší než podzimní semestry," řekl Eijirou. "To nemáme ani jezero, kde bychom mohli hrát o víkendech."
"O podzimním semestru mi ani mluvit."
Eijirou se zasmál ramenem do ní strčil. Přihrál puk Hantovi a snažil se ze všech sil se nedívat směrem kde byl ten kluk, bruslil sám na druhé straně jezera. Eijirou slyšel ten hlásek v hlavě mu říkat ať za ním dojde, aby ho pozval, aby mu dal druhou šanci. Mohli bychom hrát dva-na-dva. Ale nemohl. Jenom při pohledu jeho směrem cítí, jak se v jeho hrudi hromadí vztek. On neudělá první krok, teprve až se ten kluk omluví. "Pořád můžeme hrát společně o víkendech, a navíc jsi v holčičím týmu, ne? "
"Dívčí tým je plnej hloupých barbín," zabručela Ashido, ukradla Hantovi puk a udělala otočku kolem něj. "Kromě toho žádná z nich nezvládne snést kritiku."
"Říká madam brečí-když-mine-cíl."
"Hej!" Vykřikla a ramenem tvrdě strčila do Hanty tak moc, že spadl zpátky na led. "To bylo jen jednou, ty post nukleární hovado."
"Ó, post nukleární hovado," řekl Eijirou, vytáhla puk z brány, a přibruslil k Hantovi, aby mu pomohl vstát. "Ten je dobrý, vetřelče."
Ashido laskavě uklekla, ačkoli účel toho byl trochu zničen jejím úšklebkem. "Děkuji. Právě mě to napadlo. Dávám ti povolení k jeho použití, chceš-li. "
"Vždycky přijdeš s opravdu dobrými aliteracemi*," poznamenal Hanta, promnul si záda a vzal si puk od Eijiroua, aby mohl resetovat a začali od znovu. "Mně se obzvláště líbil "nedoprsklej škubánek"."
"Mně se líbil "Mezigalaktický kočkomrd"," dodal Eijirou. Ashido se zasmála, jasně a hlasitě.
"Zapomínáte na "vyprasenej chroust"."
"To není tak zajímavé, zamračil se Hanta, když přejížděl opatrně k brance s pukem u hokejky. Eijirou rychle přijel k němu, pokoušel se mu ukradnout puk, a povedlo se. S otočením a úsměvem na černovlasého chlapce trefil branku.
"Ano, to není tak kreativní," zabručel Eijirou.
Eijirou se zašklebil, když si Ashido zastěžovala a Hanta se s ní začal "hádat". Tohle byla jeho oblíbená denní doba. Téměř mohl zapomenout, že tam byl i někdo jiný, někdo, kdo nebyl pozván. Téměř.
xxx
*alternace - střídání, obměna [např. hlásek, dvou herců v jedné roli, suplování/ zastupování ap.]
Ohayou!
Chci vám připomenout, že tento příběh NENÍ můj. Překládám ho z angličtiny, tvůrce je Trenchcoatkitten, originální příběh můžete najít na Archive of Our Own, jméno je stejné. S autorkou jsem se spojila přes její twitter a dostala povolení o překladu. Tvůrce fanartu na začátku stránky je gaysony, můžete ji najít na instagramu.-
V téhle kapitole jsem měla dost velký second-handed embarrassment lmao
Netuším, jak si dokážou házet medicinbalem, a ještě k tomu na bruslích. Pamatuju si, jak mě jednou učitel požádal abych ho přinesla z kumbálu v tělocvičně a malém mi odumřeli ruce. :D
Btw používala jsem srandy-kopec.webnode.cz, abych našla nějaké vtipné nadávky, protože jsem nedokázala přeložit věci jako big barf bag, lizard licker, baby bitch boy, fat fart face :D. Ale byla to docela zábava číst a vymýšlet :D. bohužel, v angličtině to samozřejmě zní mnohem lépe Xc.
ČTEŠ
Temperature of the Heart
FanfictionDva kamarádi, oba s vášnivou láskou k bruslení, se přestěhovali do nového města - jeden z nich, aby utekl před minulostí a druhý, aby začal novou školu. Oba dělají nečekané změny v životě a potkávají lidi, na které nikdy nebudou moct zapomenout, jak...