8. února

85 10 3
                                    

Herní noc se tak trochu rozpadla poté, co Izuku utekl za svým spolubydlícím. Nastalo trapné ticho, když Asui a Ochako začaly uklízet hru a Tenya a Eijirou následovali Hitoshiho do jeho pokoje.

"Pojďme mluvit o hokeji," navrhl Eijirou ve snaze vyčistit vzduch od té těžké mlhy, která na ně spadla. Na Izukovo hloupého spolubydlícího už opravdu nechtěl myslet. Hitoshi si povzdechl a odložil zpátky ovladače, které vyndaval ze skříňky. Věděl, že už s ním nikdo nechce hrát Mario Kart, ne když vždycky všem nakope zadek.

"Můžeš odejít," zabručel Hitoshi a jemně položil Princeznu na postel. Eijirou se svalil vedle kočky a usmál se na svého kamaráda, který protočil oči. Eijirovi se líbilo, jak byl Hitoshiho pokoj teplý a útulný.

"Ne. Co si myslíte o tom, že Mirio bude letos kapitánem? "

"Myslím, že je to dobrý nápad," řekl Tenya. "Mirio má dobrý potenciál na to dobře vést tým. Umí udělat dobrá rozhodnutí v omezeném čase, určitě bude silným kapitánem."

"Souhlasím," řekl Hitoshi, opřel se o židli stolu a popadl svou hokejku z poza jeho skříňe. "Bude určitě lepší než náš minulý kapitán."

Eijirou přikývl "A co si myslíš o těch nováčcích?"

„Jsem si jistý, že mezi nima bude někdo dobrý," zamumlal Hitoshi. "Ale nikdo úžasný. Loni v lize středních škol nebyli žádní. "

"Ty jsi se šel podívat na jednu z her?" Zeptal se Eijirou a posadil se dopředu. Hitoshi pokrčil rameny a otočil hokejkou.

"Mirio mě požádal, abych šel s ním. Chtěl zjistit jaké budem mít možnosti. Ale jak jsem řekl. Žádný z nich nebyl úžasný. Pár bylo v pořádku. Buď máme dobré převody, nebo si vystačíme s tím, co máme. "

"To, co máme, bude více než dost dobré," řekla Tenya. "I když nedostaneme další dobré hráče. Máme dobré hráče. Budeme v pohodě. Stejně tak jako loni. "

"Můžeš ještě jednou říct 'dobré'?" Myslím, že jsi to nezdůraznil dostatečně. " ušklíb se Hitoshi

Tenya protočil oči "Víš, co se snažím říct. Jde o to, že si nemusíme s ničím dělat starosti. Ani s novými hráči ani s Miriem . Budeme v pohodě. Budeme dobří. "

Eijirou po něm hodil polštář a ten jej odklonil, ukázal na něj a snažil se ho poučit o tom, jak mohl něco zlomit. Kirishima se zasmála a hodila další polštář. "Hitoshi, zahrajem si Mario Kart - ale jen pokud se nebudeš dívat, skoro, budeš koukat skrz zdrcadlo, abys to měl opačně, takže to budeš mít těžší."

Hitoshi neváhal, popadl ovladače a jeden hodil jemu a jeden Tenyovi. Tenya si povzdechl, ale vzal to. Nebyl dobrý ve videohrách a všichni to věděli. "Tak schválně," řekl Hitoshi, "v tomhle jsem opravdu dobrý."

.„Neexistuje žádný způsob, jak bys mohl být lepší než my, když hraješ přes zrcadlo," řekl Eijirou a opřel se o postel.

"Chceš se vsadit?"

Hitoshi měl pravdu a stejně jim nakopal zadky. Oba se smáli a stěžovali si a házeli po něm polštáře, když vyhrál už několikátý závod. Všechno bude v pořádku. S tím si nemusel dělat starosti. Koneckonců, pořád bude mít své přátele.

xxx

Yaay nová kapitola, snad budou teď vycházet častěji haha.

Be honest, pro jaký ship čtete tuhle ff? a pokud ne ship tak proč?

musíme nabrat zase aktivituuu

tvůrce obrázku na začátku stránky je Astro (Twitter)

[524 slov]

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 19, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Temperature of the HeartKde žijí příběhy. Začni objevovat