Eijirou sledoval, jak Ochako spěchá otevřít dveře, naklonil se k Tenyovi. "Myslím, že jsme byli příliš hlasití."
"Nikdy předtím si nikdo nestěžoval," poznamenal Hitoshi. "Možná je to někdo, koho známe."
Ochako otevřela dveře. Byl to někdo, koho už znali. Nebo alespoň Eijirou znal.
Blonďák zírala na brunetku, ruce zastrčené v kapsách. "Jste příliš hlasitý. Někteří lidé se tu snaží spát."
Ochako se ohlédla přes ramena na hodiny. "Omlouváme se? Je teprve devět. Noční klid je od de - “
Blonďák ji přerušil a podíval se dozadu přes její rameno ke stolu. "Prostě držte hubu -"
Ztuhl. Eijirou na něj zíral a přemýšlel, jakou strašnou, hroznou a příšernou věc v životě udělal, aby si tohle zasloužil. Pomohlo vy kdyby šel do zpovědnice? Co mohl udělat, aby ukončil toto utrpení?
"Co to kurva, " zasyčel blonďák. "Tak tady jsi?"
Eijirou si myslel, že mluví na něj. Otevřel ústa, ale neměl tušení, co říct. A než mohl vůbec přijít s jakoukoli odpovědí, Izuku řekl: „Myslel jsem, že víš-“
Blonďák zavrčel a napnul ramena. "Nemůžeš si jen tak zmizet, když sebou nemáš ani svůj zasraný telefon!"
Nastalo takové ticho, že jste mohli slyšet i zapnutý topení v bytě nahoře. V bytě, kde žil Izuku, a z toho, co Eijrou pochopil, s ním i ten blonďák. "Kacchan -" zkusil to Izuku znovu.
"Samozřejmě, Deku." A s tím se blonďák otočil a zamířila zpět ke schodům k jejich bytu.
"Kacchan, hej!" Zavolal Izuku, ale blonďák se neotočil. "Do prdele - do prdele - do prdele," zasyčel Izuku a nemotorně se zvedl od stolu.
"Kacchan!" Proběhl bytem a pomalu narazil do Ochako, když se oba snažili vyhnout tomu druhému. "Promiň Promiň. Díky, že jsem tu mohl, já, musím, uh - Kacchan! “
A hned na to, jim Izuku zmizel z dohledu. O chvíli později uslyšeli jen jak se nahoře zabouchli dveře.
"No," řekl Hitoshi po chvíli. "To bylo něco...
Kdo je pro Mario Kart?“
xxx
důležité: zpoustu z vás, ještě nečetlo můj druhý příběh, byl bych moc rád, kdyby jste se na něj podívali. ❤️
Ohayou~
Haha.. jsem si trošku dal na čas co (• ▽ •;) Děkuju vám všem za podporu co mi dáváte, nesmírně si toho vážím❤️❤️❤️ i přes to, že na vaše komentáře skoro neodpovídám haha-Tvůrce fanartu na začátku stránky je milkchi09, můžete je najít na twitteru.
[377 slov]
ČTEŠ
Temperature of the Heart
FanficDva kamarádi, oba s vášnivou láskou k bruslení, se přestěhovali do nového města - jeden z nich, aby utekl před minulostí a druhý, aby začal novou školu. Oba dělají nečekané změny v životě a potkávají lidi, na které nikdy nebudou moct zapomenout, jak...