"Kacchan," řekl Izuku a otevřel dveře poté, co mu je druhý chlapec zavřel přímo před nosem. "Co máš za problém?"
"Nic!" Zakřičel z kuchyně. Izuku ho následoval. "Do prdele," zasyčel blonďák a Izuku otevřel ústa, ale Kacchan začal reptat: "Nemůžu uvěřit, že je - fuj." A Izuku najednou měl zřetelný pocit, že mluví o někom jiném než je on.
Izuku znal Kacchana velmi dobře. Vždyť spolu vyrostli - celý život ho sledoval, chodil s ním na stejnou školu, učil se bruslit na stejných kluzištích a často byl na stejném místě. Kacchan byl jedním z jeho nejbližších přátel - i když to někdy nebylo vidět. Ví tedy, když s ním něco není v pořádku, něco víc než jen to, o čem mluví.
"Co je? Jseš naštvanej, protože tě taky nepozvali? Můžeš si za to sám, to ty jsi zabouchnul Ochako dveře před obličejem. "
"Nechtěl jsem na tu vaši stupidní sešlost jít! "
Izuku věděl, že to je lež. Bylo to víc než to. I kdyby chtěl přijít, Kacchanovi moc nezáleželo na tom, aby dostal pozvánku. Byl by sice naštvaný, ale ne tak moc naštvaný. Stalo se mi snad i něco jiného dnes ve škole? Izuku se zastavil, když si to uvědomil. Opatrně se zeptal: „Jak bylo ve škola?"
Zatnul zuby a zamumlal, "fajn."
Aha, to je ono. "Co se stalo ve škole?"
"Nic."
Midoriya se posadil k malé přepážce u umyvadla a naklonil hlavu na stranu. "Nemáš s kým jiným i tom mluvit, Kacchan."
"Není o čem mluvit - řekl jsem, že bylo fajn."
Midoriya dlouho vražedný pohled držel a pak si povzdechl. "Dobře. Jak myslíš. Dokud nepřestaneš lhát - mně i sobě - budu ve svém pokoji. "
He'd bring it up eventually, most likely as nonchalantly as he could, while refusing to make eye contact.
Izuku věděl, že na to už nic jiného neřekne. Ne, když byl takhle moc naštvaný. Klíčem k výhře nad Kacchanem byla často vytrvalost a pochopení. Izuku si byl jistý, že tohle byl jeden z těch okamžiků, kdy blonďák prostě jen potřebovala nějaký ten prostor. Nakonec se to vždycky nějak vyřeší.A Izuku tu pro něj bude, protože to přece přátelé dělají. A protože se o něj Kacchan také stará... svým vlastním způsobem. Dáva pozor na čistotu v bytě, připravuje večeře, ujišťuje se, že není mrtvý nebo tak něco. Nechal ho se mu svěřit, když se cítil na dně. Vypořádal se s Izukuem, i když byl Izuku hloupý nebo tvrdohlavý. A tak tu na oplátku pro něj bude i on sám.
xxx
tvůrce fanartu na začátku stránky: @/wengwengchin na Twitteru
Ahojte lidičky, dal jsem si trošku delší pauzu, ale snad už budu mít teď více času. Chtěl jsem si prázdniny užít s přítelem a kamarády; nebyl čas >:( also jsem teď už ve třeťáku na střední, takže se musím víc snažit na maturitu :/ kapitola není ještě opravená dopisuju to na rychlo ve vlaku domů takže prosím omluvte drobné chybičky <3
[478 slov]
ČTEŠ
Temperature of the Heart
FanfictionDva kamarádi, oba s vášnivou láskou k bruslení, se přestěhovali do nového města - jeden z nich, aby utekl před minulostí a druhý, aby začal novou školu. Oba dělají nečekané změny v životě a potkávají lidi, na které nikdy nebudou moct zapomenout, jak...