Izuku si myslel, že udělat si kamarády, bude mnohem těžší, než to ve skutečnosti bylo.Samozřejmě, ještě žádného z nich nijak dobře neznal, ale bez váhání ho přivítali s otevřenou náručí. Zahráli si pár her a Izuku mezi ně skvělé zapadl; zacházeli s ním, jako by ho znalincelý život. Všichni, až na Hitoshiho - který, jak se zdálo, s nikým nechtěl dělat takovéhle věci - se k němu chovali jako k jednomu z nich.
Dozvěděl se, že Hitoshi, Eijirou a Tenya hrajou také hokej - a že to jsou kapitáni svých týmů. Nezmínil, že Kacchan také hraje hokej, a ani nezmínil to, že on sám bruslí. Místo toho jim řekl, že rád sleduje hokej - což nebyla lež. Kacchan v televizi kouká jedině na hokej. Dozvěděl se, že Eijirou tu vlastně nebydlí - jen tam byl na návštěvě, aby si mohl zahrát hry a pobavit se. Tenya byl rozhodně go-to kámoš, kdykoli došlo k problému, vždy udržoval chladnou hlavu a přišel s vynikajícím řešením - dokonce i když Eijirou vylil celou Colu na hrací desku.
Hitoshi vypadal děsivě; mrtvý pohled a tmavý kruhy pod očima, jako kdyby nespal aspoň týden v kuse, (a když mu Eijirou řekl, aby si šel zdřímnout, odpověděl: „To bys mě musel zdrogovat") s tmavě fialovými vlasy utažený vzadu gumičkou. A po chvíli si Izuku všiml, že ta věc, kterou mu už nějakou dobu ležela v klíně, byla rozhodně kočka, a Hitoshi jí často přejížděl rukou po hřbetě. Když se ho zeptali, jestli by mohl vstát a pro něco dojít, protože byl k tomu nejblíže, podíval se Eijimu smrtelně vážně do očí a řekl: „Budeš to muset udělat sám. Nehodlám Princeznu budit."
Dozvěděl se, že Ochako byla členem debatního kroužku ve škole, a že studuje na Zdrávce, aby se mohla stát zdravotní sestrou. Tsuyu studoval mořskou biologii a pracoval v centru 'Mořský život' ve městě poblíž. Ochako buď chodila s Tenyou, nebo do něj byla alespoň zamilovaná, nebo k němu možná byla jen moc vázaná, ale Izuku byl příliš nervózní na to, aby se zeptal.
"Čím se živíš, Izuku?" Zeptal se Eijirou, natáhl se přes desku, aby mohl přesunout svou figurku na místo který mu padlo.
"Potřebujeme menší stůl," zamumlala Ochako a pomohl mu.
"Ah! Pracuju jako 112 dispatcher operátor. "
"Fúha," řekla Tsuyu. "To je fakt super, Izuku."
"Jaké to je?" Zeptala se Tenya a otočil se na Izukua. "Musí to být děsivé."
Izuku se rozpačitě poškrábal na zátylku. "Myslím, asi ano. Jen občas. Většinou jde jen o překlepy a lidi, kteří se dostali k drobným nehodám. Jen málo kdy dostáváme hodně důležité hovory. "
Eijirou otevřel ústa, aby na to odpověděl, ale než mohl, Ochako vehementně řekla: „Tenya, jestli mě zabiješ, přísahám bohu, že dnes večer nacpu veškerý led z mrazáku do tvého polštáře."
"Ale o to v téhle hře přece jde, Ochako."
"Nemluv se mnou, jako bys byl stoprocentně jistý, že bych to neudělala."
Tenya tedy váhavě přesunul svou figurku na jiné místo. Eijirou na to okamžitě vydal protestní vzdech.
"Hej! Takže radši vrazíš kudlu do zad mně? ", zastěžoval si Eiji. Hodil kostkou, aby se mohl obránit, ale zemřel nešťastnou smrtí. "Dík moc chlape."
"Přijmi prosím mou omluvu, Eijirou. Musel jsem si zachovat úctu k ženám. "
"Pochopitelný."
"Slyšel jsi někdy někoho umírat, Izuku?" Zeptala se Ochako a otočila se k němu, když Tsuyu přišla na řadu.
"Ochako," vykřikl Tenya. "Nemůžeš se někoho jen tak zeptat, jestli někdy slyšel někoho um-"
"To je v pořádku, dostávám tuhle otázku celkem často," zasmál se Izuku. "Pokud vím, tak ne. Jednou jsem někoho přemluvil ze sebevraždy? Ale abych řekl pravdu, většina lidí, kteří někomu volají, aby jim řekli, že spáchají sebevraždu, to vlastně nechtějí udělat; chtějí pomoc, jinak by nikoho nekontaktovali. "
Celý stůl ztichl, pět párů očí na něm. Izuku se kousl do rtu. Jejda. Hádám, že očekávali jinou odpověď. Začal panikařit. "Uh, promiňte -"
"Ne!" Řekl Ochako. "Je to skvělé, Izuku!"
"Zachraňuješ životy, Izuku," dodala Tsuyu.
Eijirou složil hlavu do dlaní. "Tak pokorný. To je tak mužné, Izuku. "
"Je to vážně skvělé," dodal Hitishi tiše. "Že jsi takto přímo ovlivnil něčí život."
"No nevím," zamumlal Izuku a přitiskl si dlaň na jednu z jeho příliš teplých tváří. "Myslím, že chci jen pomáhat lidem."
"Obdivuhodné," přikývl Tenya.
"Kdo chce více sušenek?" zazpívala Ochako, vyskočila od stolu a spěchala do kuchyně.
"Ochako, vážně jsi mě právě zabila?" Zeptal se Hitoshi a snažil se dosáhnout na svou figurku, ale nemohl se naklonit dostatečně dopředu s kočkou na klíně. "Přísahám Bohu-"
"Mámej ještě spoustu sušenek!" Ochako zavolala z kuchyně, když Hitoshi proklínal její jméno, s úsměvem na tváři. "Izuku jich upekl tolik!"
"Ochako, raději si dej na sebe pozor, až budeš dneska večer spát -"
"Vy jste opravdu soutěživí," zamumlal Izuku na Tsuyu, když se dostala na řadu, ignorovala Hitishiho, který vrhal další výhružky směrem do kuchyně. Usmála se na něj.
"To jo. Někdo by mohl říct, že herní noci s námi nejsou zrovna ten nejlepší nápad. Ale byl to Tenyův nápad, protože pokud to neuděláme, budeme soutěživý ohledně jiných věcí; né už tak v pohodě věcí."
"Ochako, vrať se abych ti mohl nakopat prdel!"
"Silná slova od člověka, který nevstane jen kvůli tomu, že má kočku v klíně."
"Pokud ti přijde normální probouzet spící kočku, tak jsi netvor."
"Dělej Ochako, nemůžeme pokračovat ve hraní dokud se nevrátíš."
"Ale já mus-"
Hlasité bouchání na dveře je všechny umlčelo. Všichni se otočili ke dveřím.
xxxNo ship hate prosím 😁 IidaChako není hlavním shipem tohoto příběhu a moc se objevovat nebude, tak tohle prosím nezahoďte kvůli takové blbosti❤️
Dostalo se mi pár otázek na mojí maličkost; ne, nejsem holka, která má preferované zajmena on/jeho. Jsem cis kluk a gay.
cis - Cisgender ( cis) je adjektivum označující lidi, jejichž genderová identita odpovídá pohlaví, které jim bylo určeno při narození. Jde o protiklad k termínu transgender.
Byl bych moc rád, kdyby se neopakovali věci jako "omg ty jsi gay?? to je super! budeme kamarádi? já mám ráda yaoi." it makes me really uncomfortable.
Kon'nichiwa!
Chci vám jen připomenout, že tento příběh NENÍ můj. Překládám ho z angličtiny, tvůrce je Trenchcoatkitten, originální příběh můžete najít na Archive of Our Own, jméno je stejné. S autorkou jsem se spojil přes její Twitter a dostal povolení o překladu. Tvůrce fanartu na začátku stránky je Taomomoko, můžete ji najít na twitteru.
[999 slov]
ČTEŠ
Temperature of the Heart
FanfictionDva kamarádi, oba s vášnivou láskou k bruslení, se přestěhovali do nového města - jeden z nich, aby utekl před minulostí a druhý, aby začal novou školu. Oba dělají nečekané změny v životě a potkávají lidi, na které nikdy nebudou moct zapomenout, jak...