Onuncu Bölüm

381 100 27
                                    

Önce yıldıza basalım mı ☆

Keyifli Okumalar

Ben Benim: Sana daha önceden ne kadar güzel gülümsediğini söylemiş miydim?

Mesajı okumamla birlikte istem dışı dudaklarım yeniden yana doğru kıvrıldı.

Ben Benim: Hatta şu an bile güneşi kıskandıracak kadar güzel olan tebessümünü sundun, değil mi?

Ben Benim: Ah benim utanınca yanakları al al olan Masal Perim!

Telefonumu yatağın üzerine atıp hızlıca yataktan kalktım. Makyaj masasının yanına gidip aynadan yüzme bakmaya başladım.

Yanaklarımın al al olduğunu görünce dudaklarım şaşkınlıkla aralandı, ellerimi yanaklarıma değdirdim.
Ateşe değdirmiş gibi ellerimi geri çekip yüzüme doğru sallamaya başladım.

Birkaç dakika yanaklarımın kızarıklığının gitmesini bekledikten sonra derin bir nefes alıp gözlerimi odanın içinde gezdirmeye başladım. Bu Bilinmeyen, odaya kamera falan mı koydu? Adam resmen ne zaman nasıl bir tepki vereceğimi pat diye tahmin ediyor.

Başımı hızlıca iki yana sallayıp galiba bu aralar film kotamı biraz fazla kaçırdım dedim. Beş dakika önce kalktığım yatağıma geri döndüm. Telefonu elime aldığımda sohbetin açık kaldığını görünce sağ elimi alnıma vurdum.

Aferin sana Masal! Bilinmeyenin beş mesaj attığını ve hâlâ atmaya devam ettiğini görünce parmaklarımı klavyenin üzerinde gezdirmeye başladım.

Ben Benim: Utanman hâlâ geçmedi mi?

Ben Benim: Masal orada mısın?

Ben Benim: Bak merek etmeye başladım. Bir sorun yok, değil mi?

Ben Benim: Masal cevap verir misin artık?

Ben Benim: Gerçekten endişelenmeye başladım, iyisin değil mi?

Masal Perisi: Kusura bakma. Su içmek için mutfağa gitmiştim, sohbeti de açık unutmuşum.

Yalan!

Ben Benim: Ah be Masal Perisi, ben de bir şey oldu sandım.

Masal Perisi: Üzgünüm, bundan sonra daha çok dikkat etmeye çalışacağım.

Ben Benim: Üzgün olma, senin hiç bir suçun yok ki ben sadece biraz fazla panik yaptım.

Ben Benim: Yarın cumartesi bir planın var mı?

Masal Perisi: Seda’yla vakit geçiririz. Bu arada sana yarın bir sürprizim var.

Ben Benim: Sürpriz? Yoksa yeniden bana kurabiye mi yapacaksın?

Masal Perisi: Seni komik..

Beynimde en son okuduğum seni seviyorum mesajı yankılanırken hızlıca sohbetten çıktım. Telefonu yatağın bir ucuna atıp karnımdaki kelebeklerin durmasını beklemeye başladım. Seni Seviyorum.

Ben Benim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin