cinq

768 97 128
                                    

Şöyle bir düşündüm, tanıdığım sevdiğim biri olunca onun doğum gününe özel bölüm yayımlıyorum. O zaman kendime neden yapmayayım ki?

İyi ki doğdun kendimʕっ•ᴥ•ʔっ♡

Ehehehehe sizde kazançlı çıktınız
(◠‿・)—☆

Marinette, Kara Kedi'nin arkasında yavaşça atını sürerken atının giydiği çanta benzeri bölmeleri karıştırmaya devam etti. Kendi getirdikleri dışında Alya da birçok şey koymuştu bu bölmelere. Kesinlikle kendisinden daha düşünceliydi.

İlk olarak, soğuk havalara karşı yünden bir battaniye vardı. Biraz erzak, birkaç çeşit ilaç, birkaç parça giysi ve tüm çevreyi gösteren bir harita ki; Büyülü Orman'ın haritası oldukça nadirdi. Ayrıca altın ve gümüş sikke dolu bir kese de vardı.

Marinette tam haritayı Kara Kedi'ye vermeyi düşünüyordu ki, genç oğlanın durduğunu gördü. Küçük bir çarpışma yaşamadan hemen önce atını durdurarak Kara Kedi'nin ne yaptığını anlamaya çalıştı. Oğlan neredeyse nefes bile almıyor, bir sağa bir sola bakınıyordu.

"Neler oluyor Kara Kedi?"

Marinette dayanamayarak Kara Kedi'ye seslendiğinde, Kara Kedi ona doğru döndü ve baş parmağını dudağına bastırarak susmasını işaret etti. Marinette kaşlarını çatarken sessiz kalmıştı ancak neler olduğunu oldukça merak ediyordu.

Kara Kedi yeniden önüne döndüğünde yanlarındaki çalılıklardan küçük bir hışırtı geldi. Marinette daha çalılığa dönemeden Kara Kedi atından atlamış ve ortaya çıkan kurta sert bir tekme atmıştı. Kurt iniltilerle ağaca çarparak yere düşerken; sürüsü vakit kaybetmeden ortaya çıkmış, hırlayarak saldırmak için doğru zamanı bekliyorlardı.

Marinette bir anda geldikleri şu duruma şaşkınlıkla bakakalsa da çok geçmeden ok ve yayına sarıldı. Kara Kedi bunu fark ettiğinde, Marinette'in atının arkasına sertçe vurdu ve atın irkilerek dört nala koşmasına neden oldu.

Marinette atına son anda tutunurken, "Kara Kedi!" diye bağırıyordu. Atını durdurmaya çalışırken Kara Kedi'nin de geldiğini gördü.

"Kalabalık bir sürü saldırgan kurtlara kafa tutacağımı düşünmedin değil mi Prenses?" diyerek gelir gelmez onunla dalga geçmeye başladığında, Marinette çoktan kafasında cinayet planları oluşturmaya başlamıştı.

"Bu suratta ne? Yoksa benim için endişelendin mi?"

Marinette çığlık atarcasına bağırdığında, Kara Kedi şaşırmıştı. "Tabii ki endişelendim aptal! O kurtlara yem olabilirdin ama yine de beni gönderdin! Sana yardım edebilirdim!"

Kara Kedi şimdi daha ciddiydi. "Yaralanmana izin veremezdim."

Marinette bir an duraksayıp kızardı. Kara Kedi de söyledikleriyle öylece kala kalırken, bir anda o bilindik alaycıl gülümsemesini dudaklarına kondurdu. "Sonuçta bir prensessin değil mi? Ben kafamı bedenimin üstünde seviyorum."

Marinette göz devirirken Kara Kedi güldü. Ortamda tuhaf bir sessizlik oluşurken, Kara Kedi dönüp arkayı kontrol etti. Dudaklarından "A-oh." sesi firar ederken, Marinette de arkaya bakıp yeniden dehşetle önüne döndü. Kurtlar peşlerini bırakacaklarmış gibi durmuyorlardı.

"Ne yapmamız gerek?!" diye sordu Marinette telaşa kapılarak. Beyni durmuştu sanki.

"Onlara zarar vermek zorunda kalacağız." diye mırıldandı Kara Kedi. Ardından Marinette'e döndü. "Oklarını ve yayını alabilir miyim Prenses?"

Marinette dudağını kemirmeye başladı. Kurtlara zarar vermek istemiyordu ancak kurt yemi olmaya da pek hevesli sayılmazdı. Başka bir kaçış yolu göremezken ve kararsız kalmak için bu kadar kötü bir zaman seçemezken, dudağını serbest bıraktı ve iç çekti. Oklarını ve yayını Kara Kedi'ye doğru uzattı. Kara Kedi okların olduğu çantayı sırtına asıp için iki tane ok aldı ve yaya yerleştirdi. Okları kurtlara fırlatırken, Marinette oldukça o tarafa bakmamaya çalışıyordu.

"Hey, ne yapıyorsun sen?" diye seslendi Kara Kedi'ye doğru Marinette. Kara Kedi iyi nişan alamadığı için hâlâ hareket halinde olan atında ayağa kalkmış öyle okları fırlatıyordu. "Yere düşeceksin!"

Kara Kedi "Bana bir şey-" olmaz, diyemeden atının irkilmesi ile dengesini kaybetti ve Marinette'in üstüne düşerek ikisinin birden atlarından düşerek bayırdan aşağıya yuvarlanmasına neden oldu.












Biliyorum kısa bir bölüm ama içeriye kaçıp kaçıp gizlice yazdığım bir bölüm oldu bu yüzden affedin elxusşdjcld

Ayrıca heyecanlı yerinde de bırakmak istedim ehehehe

Sizce neler olacak?


Sizi severem 💙






Vebizdolunayayelkenaçtık 🌿





Deux Royaumes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin