dix-neuf

493 53 55
                                    

→Ara bölümdür.
→Geçmişle alakalıdır.

Adrien tahtadan yapılma kılıcını iyice kavradı ve samandan yapılma düşman askerlere öğrendiklerini uygulamaya devam etti. Eğitmeni arkadan onu izlerken oldukça memnun gözüküyordu.

Abisi Felix ise ortalıklarda yoktu. Bir silahşör olarak anılmaya başladığından beri kılıç antrenmanları sırasında etrafta olmazdı. Adrien onun nerede olduğunu merak eder ve bazen ona meydan okurdu yine de asla formunu kaybettiğini görmemişti.

Eğitmeninin söylemiyle, o günki antrenmanları son bulduğunda, Adrien kahyasının getirdiği havluyla terini kuruttu ve boş zamanını en iyi şekilde değerlendirebilmek için Nathalie onu bulmadan önce saray mutfağına, en yakın ve tek arkadaşı Nino'nun yanına koştu.

Saray mutfağına yeni alınan bir büyükannenin torunu olan Nino, onunla beraber sarayda kalıyordu. Adrien bir gün kruvasan alabilmek umuduyla aşağıya, mutfağa, indiğinde bu esmer oğlanla karşılaşmıştı ve o zamandan beri yakın arkadaş olmuşlardı.

Sarışın oğlan hızla mutfağa geldiğinde onlarca çalışanın arasından şirinlik ve çeviklik ile geçerek tezgaha vardı. Büyük sandalyeye tırmanarak tezgahın üstüne ulaştığında, sonunda aradığı kişiyi görebilmişti.

Nino da kendisini görünce el salladı ve hızlı bir hareketle masa örtüsünün altına girdi. Arkadaşını gören Adrien kocaman gülümseyerek tezgahtan indi ve hızlı adımlarla ilerleyip o da arkadaşının yanına geldi.

"Bugün daha erken geldin."

"Evet." dedi Adrien, Nino'nun kendisi için ayırdığı kruvasanı ısırırken. "Hızlı çalıştım."

"Gerçekten iyi bir silahşör olacaksın." dedi Nino büyük bir iç çekmeyle. Adrien onun bu halini görünce hızlıca ağzındaki lokmayı yuttu.

"İstersen sana bildiklerimi öğrenebilirim."

"Gerçekten mi?!" diye bağıran Nino heyecanla kalktığında kafasını masaya çarptı ve bu iki çocuğun kıkırdamasını sağladı.

"Elbette. Hatta gel, şimdi başlayalım!"

İkili heyecanla masanın altından çıkıp bahçeye koşarlarken, taşlı yolda ilerleyen at arabasını görmeleri ile duraksadılar. Bu araba Kral Gabriel'a aitti. Kraliyet ailesi ve çok önemli konuklar dışında kimse bu arabaya binemez, onunla seyahat edemezdi.

Şimdi ise bu arabadan inen esmer, yeşil gözlü, oldukça zayıf ve kirli görünen bir kız çocuğuydu.

Bu kızla gözleri buluştuğunda, Adrien ürperdiğini hissetti.

❛❛

Adrien, abisi Felix ile birlikte, herkesin özenle giyindiği ve kraliyet ailesine hoş görünmek için çabaladığı bu baloda esneme savaşı yapıyorlardı. Her ağızlarını açışlarında Kral'dan uyarı dolu bakışlar alsalar da, engelleyebilecekleri bir yer değildi burası.

Herkes en rahatsız elbiselerini giyerek etrafta salınıyor ve en gösterişli olan kişiyi bulmaya çalışıyordu. Tabii ki kraliyetten sonra.

Ortalık yapılan soğuk ve sessiz savaşlardan dolayı gergin ancak keyifli gibi durmaya devam ederken, içeri geç kalan bir misafir girdi. Kendine merak uyandıran bir konu arayan Adrien için bu güzel bir fırsattı.

Deux Royaumes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin