Neki zvuk me polako budi iz sna.Otvorim oči i ugledam prazan krevet,što znači da čupavi nije ovde.Protrljam oči i prozevam.Ustanem u sedeći položaj i pogledam ka prozoru.Sjajno,pljušti kiša i grmi.Tipično vreme za London.
Mrzovoljno ustanem i krenem u potragu za čupavom,nema ga nigde.Krenem ka kuhinji i na stolu vidim tanjir jaja i slanine i neku poruku.
Uzmem poruku i jedva pročitam šta piše,taj njegov švrakopis.Još ću ga i učiti lepom pisanju.
Piše da je morao otići da odradi neki posao,brzo će se vratiti,imam doručak na stolu i da ne tražim ključ jer ga neću naći.Šta?Zar me zaključao?
Bacim papirić i odem do ulaznih vrata,uhvatim bravu i prc,zaključano.
Ljuta odem po doručak i sednem na trosed paleći tv.Sve neke dosadne serije.Šaltajući naiđem na Sunđerboba,osmeh se pojavi na mom licu,moj omiljeni crtani.
* * *
Dok gledam neki film koji je počeo posle sunđerboba,čujem otključavanje vrata i dozivanje mog imena.Gospodin Styles se setio da dođe,napokon.
'Što se ne odazivaš kad te zovem'
Podignem pogled ka njemu i ugledam modricu na njegovom desnom obrazu i posečenu donju usnu.A usput je i mokar od kiše.Izgleda ko mali tarzan.
'Šta se tebi desilo čoveče?' upitam ga tihim glasom.
Odem do njega i pređem mu preko modrice.Zastenje i odmahne glavom.
'Ništa strašno,proći će' nasmeje mi se onako mangupski i ja prevrnem očima.
Udahnem duboko i krenem ka ulaznim vratima sa namerom da izađem.
'Gde ćeš?' Čupavi me upita.
'Kući.'
Taman da otvorim vrata,čupavi se nađe na njima.
'Harry pomeri se'
'Ne možeš ići po ovakvom vremenu,čekaj da se presvučem pa ću te odneti kolima'
Klimnem glavom i vratim se nazad na trosed.
* * *
'Ne budi glupa Sasha,ideš samnom'
'Daj Steph,ne mogu ići tamo.Ne zelim videti Zayna'
'Ne budali,nego kreći da se oblačiš,tamo će biti svi,ajde'
Al je uporna čoveče.Poznavajući Steph ona neće odustati dok joj ne budem rekla da idem.Smarator.
'Hajde šta čekaš?Oćeš da ti odeća padne sa neba?' Kaže mi i ja se odmah nasmejem i klimnem glavom ko neko dete.
'Detinjasto stvorenje' prevrne očima i daje mi neku odeću.
'Obuci ovo i sad marš do kupatila' krene da me gura ka kupatilu.
'Dobro,dobro predajem se.A jesi naporna,glupačo'
pošalje mi vazdušni poljubac a ja joj pokažem srednji prst i okrenem se hodajući prema kupatilu.
Presvučem se u belu košulju i tamno plave farmerice,operem zube,a kosu pustim iz repa i samo prođem rukom.Odem nazad do Steph i vidim da čačka telefon.Ja za to vreme uzimam crne štikle i našpricam se parfemom.
'Idemo?' Upitam Steph gledajući sebe u ogledalo.A jesam zgodna.
'Da,da,lepa si,aj sad kreni.Liam mi je rekao da ovi ostali već pizde zbog tebe.'
'Pa šta ću,žensko sam,mora da kasnim.' nasmejem joj se i ona prevrne očima.
Uzmem kožnu jaknu,telefon i labelo stavim u nju i krenemo.
YOU ARE READING
Trouble
Fanfiction'Ubicu te kucko'je poslednje sto je rekla,jos jedan udarac i ona pada dole.Josie. Ta devojka ne zna kad je dosta i sama zna da me ne moze pobediti.Pa,ove noci je dobila sta je htela.Batine. 'Dobra borba Sasha,impresioniran sam' 'Da,znam treneru,nist...