Udubim se još više u sedalo zgrožena njegovim rečima,dok se on sa druge strane smeje.
Ma ne nameravam ga poljubiti ni da mi plati.Htela sam,ali sad neću.Namerno neću,makar ostala ceo dan u kolima.
'Daj,makni se od mene' ljutito ga gurnem te on namesti nezadovoljnu facu.
'Daj,zar me stvarno nećeš poljub....'
U tom trenutku ga prekine moj mobilni koji zvoni.
Izvadim ga iz džepa te vidim da me Steph zove.'Halo' javim se ovoj glupači kojoj sam zahvalna do neba.Našla je pravi trenutak da me zove.
'Pa de si ti čoveče,nećeš ni da mi se javiš' piskutavim glasom se požali i ja prevrnem očima.
'Zdravo i tebi' kažem te skrenem pogled na Harrya koji znatiželjno gleda u mene.
'Ovaj,hoćemo se videti danas? Niall nas je pozvao na žurku,idemo?'
Niall?! Šta sad on hoće.Zar nisu raskinuli?
'Umm,ček,znači Niall nas je pozvao da idemo?'
Njegovo ime posebno izrazim samo zbog toga što vidim da se Harryu promenio izraz lica na spomen njega.
Imam nešto u planu,a žurka će mi definitvo dobro doći.'Umm..pa da..ovaj..zajedno smo opet'
Nastane minut ćutnje te se blago šokiram,al nema veze ako je on čini srećnom,neka ih.
'Otkud sad pa to čoveče? Nisi mi se pohvalila'
Od nje dobijem samo smeh
'ma pričaću ti jedan dan.Nego pusti to idemo li onda?''Aha,misliš na žurkuu? Naravno da idemo' kažem glasnije te se nasmejem ka čupavom koji na sebi ima mrki pogled i ozbiljnu facu.
Umirem od smeha u sebi,jer znam da će mi sad pridikovati da ne idem,ali koga briga.Ne može mi zabraniti.
I u tom trenutku mi zapadne pitanje koje nisam trebala da pitam Steph,al tako mi je svejedno.'A ovaj...hoće li biti nekih momaka tamo?' upitam je te krajičkom oka vidim da je čupavi stegnuo svoje šake.
'Da li sam ja to dobro čula ili mi se samo učinilo?' izbezumljena je jer ja skoro nikad ne pitam za dečke.
'Ma ozbiljno te pitam.Mogla bih se zabaviti malo,odavno nisam.A i neki seks bi mi dobro došao.Na zidu u prljavom veceu' nasmejem se prigušeno te i od nje dobijem smeh.
'Šta sa tobom dovraga dogodilo?'
'Ma ništa,samo mi je dosadno biti više sama.Jedan muškarac neće da mi ško....'
Nisam ni stigla izgovoriti jer mi je čupavi upravo uzeo telefon.
'Tvoja drugarica je zauzeta i neće ići'
Kaže i prekine.Pruži mi telefon te ga ja samo šokirano gledam.'Šta kog đavola Harold?!' povisim glas te mi on postavi prste na usta u znak da ćutim.
'Kao što si čula nećeš ići na tu žurku'
'Ma ko si ti da mi zabranjuješ da idem!' viknem te me on uhvati jako za bradu i unese mi se u facu.
'Nemoj da me ljutiš devojčice'
Zareži i odmakne se od mene nervozan.Ma šta je on umislio,da ću ga ja poslušati pa neću ići.Hah ma da.Nisam slušala ni svoje roditelje a kamoli njega,pff.Uzdah-izdah.Neću da se nerviram.
'Da si odmah otvorio vrata'
Ozbiljnim tonom mu kažem te me on mrko pogleda i baci ključ ka meni i tako uspe da me udari u ruku.
Ni ne stignem da reaugujem već mi on govori da ne idem na tu glupavu žurku i već je napolju.
Žurnim koracima prelazi preko ulice i mene ostavi bez daha kada vidim da ga umalo kola nisu strefila.
YOU ARE READING
Trouble
Fanfiction'Ubicu te kucko'je poslednje sto je rekla,jos jedan udarac i ona pada dole.Josie. Ta devojka ne zna kad je dosta i sama zna da me ne moze pobediti.Pa,ove noci je dobila sta je htela.Batine. 'Dobra borba Sasha,impresioniran sam' 'Da,znam treneru,nist...