chapter 15.

515 39 3
                                    

Prokleti telefon.Zvoni već peti put,zašto jednostavno nisam mogla da isključim zvuk.
Ustajem polako i lenjo sa kauča,uzimam telefon iz svog džepa,ni ne pogledam ko zove jer sada nisam u stanju oči da otvorim.

'Halo' promuklim jutarnjim glasom se javim.

'ALO BRE GLUPAČO,VIDIŠ TI KOLIKO JE SATI'

Da,Steph kao i uvek,stvarno nekad pomislim da je mentalno poremećena.Ima te navike da se dere dok pričamo.

Sve u svemu odmaknem telefon od uva i sačekam par sekundi da se povratim.Glava će me zaboleti od nje.

'Zašto baš uvek MORAŠ DA SE DEREŠ!! JEBOTE ČOVEK NE MOŽE S'TOBOM NORMALNO PRIČATI.Šta si htela?!' Proderem se i ja ovog puta.Iživcirano izdahnem,pokušavajući kontrolisati svoje disanje.Super,dan mi je ono,baš lepo počeo.

'Ma,ništa posebno,reko da te nazovem da te pitam da dođeš do mene'

Ma daj.Evo sad ću iz kreveta da skočim.

' Ti nisi pri sebi,sad sam ustala čoveče,to jest ti si me probudila.Čak i nisam u svome stanu.' izdahnem prisećajući se da sam ja kod Liama,a ne u mom stanu.U zadnje vreme sam postala zaboravna.

'Nije valjda da si se potucala sa nekim likom i sad si u njegovoj kući?'

Prasnem u smeh.Ova definitivno nije normalna.Ima neka bolesna mišljenja.Uvek mora odvaliti nešto.

'Ti....nisi normalna,tu sam kod Lia....

Prekine me usred rečenice i to me užasno nervira.

'Nije valjda da si sa Liamom radila ono....znaš bre...hopa cupa.'

'Molim?! Ti si bolesna,pa čovek ima devojku.Kakva si ti morončina ustvari,sa tobom me mogu normalno pričati.Dolazim za jedno sat vremena.Aj ćao.'

Ne stigne ništa da kaže jer prekinem poziv,smara žena.

Zevnem i protegnem se pa pogledam na zidni sat koji pokazuje da je......
14:15!
Čoveče kad pre,imam osećaj kao da sam pre minut zaspala,a ne da sam spavala više od 10 sati.
Fak,gde je Liam.Da se nije naljutio? Zašto me nije probudio?

'Liaammm'proderem se po kući ali ni traga ni glasa.Mrtva tišina.
Možda je otišao negde.
Odem na kat,krećući se do Liamove sobe.Kad otvorim imam i šta da vidim.Kim i Liam spavaju zajedno u krevetu.Izgledaju ko da su zaklani.Možda su radili 'hopa cupa' kako Steph kaže.
Nasmejem se prigušeno i zatvorim vrata.Tiho odem do kupatila obavim sve što imam i napišem na jedan listić da sam otišla u moj stan i da me nazove kad bude video ovo.

Uzmem rezervni ključ od Liamove kuće,pokupim sve što je moje i palim odavde.

Danas je sunčan dan,što je čudno.Obično bude tmurno i kišovito.Ko zna,danas mi možda bude srećan dan,možda me pozovu za posao.

Ehh,da si ti te sreće.

Glupava podsvest.Od nje ne možeš ništa pametno očekivati.

Jedno 20-tak minuta pešačenja,napokon sam u stanu.Ne čekam ni minut već se odmah bacim na tuširanje.

Kad završim sa tuširanjem,veliki peškir obmotam oko tela,a kosu odmah osušim.Operem zube i zatim odlazim u svoju sobu.Osećam se fantastično.Baš kao i vreme napolju.

Upalim laptop i pustim playlistu pesama.Ed Sheeran,moj omiljeni pevač.Dok pevam Drunk,otvaram orman i tražim sta da obučem.

Bacim se na preturanje ormana i na kraju sklopim kombinaciju.
Bordo(crvene) traperice i belu košulju.Uz to još i bordo vanserice i to je to.
Maknem peškir sa sebe i obučem bele čipkane gaćice i isti takav brus.Obučem moju kombinaciju odeće i odlepršam nazad u kupatilo.Stavim tuš i tamno crveni karmin,kosu ostavim takvu kakva jeste i opet odlećem do svoje sobe.
Pogledam koliko je satii i Omfg.Skoro će 16.
Steph će me ubiti.Isključujem laptop,uzimam mobilni,našpricam se parfemom i odlučim se ići kolima.Odavno ih nisam vozila.

TroubleWhere stories live. Discover now