chapter 3.

1K 52 1
                                    

Zvono,prokleto zvono na vratima me budi ali jos ne ustajem,sacekcau jos par minuta pa ce valjda otici ko god da je.Al ne,vec 5 minuta,zvono ne prestaje,lenjo ustajem iz svojeg toplog kreveta i vicem iz sobe 'Evo sad cu,samo momenat' a jest naporan.Uzimam sa poda crne farmerice i crvenu majicu,oblacim se i trcim do vrata.Kad ih otvorim ugledam postara.Ugh,sto sam i ustajala,pomislim u sebi.

'Dobro jutro,isporuceno vam je ovo pismo samo treba da se potpisete ovde'pokaze rukom na neki blok.Potpisem se,uzmem kovertu i zalupim mu vrata pred nosom.Otvaram kovertu i procitam  sta pise.'Uhodanje je strasno ali otmica je zastrasujuca,cuvaj se xx'

Odlazim do kuhinje i bacam pismo u kantu.Ne razumem sta je hteo da kaze taj nepoznati u pismu,zar ce me neko uhoditi?ili ne daj boze oteti?Ko je ovo napisao i zasto?Toliko pitanja a nigde odgovora.Zanemarim to,odem do kupatila da se umijem i da piskim.Odem do dnevne sobe,uzimam kaput,torbu,mobilni i novcanik,zakljucam stan i krenem ka liftu.Nazovem Sthepanie i kazem joj da se nadjemo ispred Starbucks-a za sat vremena.Kada izadjem iz zgrade dignem ruku za taksi i nailazi jedan.Ulazim u njega i kazem coveku'Do prodavnice Harrords'Mogla bih kola da kupim umesto sto svakog dana trazim taksi.Vadim telefon iz torbe i saljem treneru poruku da cu ja doci ranije na trening.Vracam telefon u torbu i taksista mi govori da smo stigli,dajem mu novac,izadjem i krenem ka prodavnici.

Boze,nisam napisala ni spisak stvari koje treba da kupim,aplauz za mene.Prosetam kroz prodavnicu i uzimam jogurt,piletinu,voce i povrce i jos mnogo toga.Kad zavrsim odem do kase,platim,strpam sve u kese i krenem do Starbucks-a.Pitanje je sad da li ici peske ili da uhvatim neki taksi.Odlucim ici peske,malo pesacenja nece nista da mi skodi.

'Pa dobro jesi li ti normalna,glupaco!Ja tebe ovde cekam vec 17 minuta,sledila sam se,a ti se tu vucaras'

'Da i meni je drago da te vidim Steph.Ko ti kriv sto nisi usla unutra.Ajde ulazi ima nesto da ti kazem'

Udjemo i sednemo za neki sto,cudno,nema puno ljudi,obicno ih bude gomilu.'I,govori sta je bilo'taman da joj kazem dodje konobar,ja narucim milksejk od jagode a Steph crnu kafu,fuj kako moze to da pije.Kazen Steph da sacekamo da konobar donese porudzbinu pa cu joj onda reci.Kad je konobar doneo nasu porudzbinu,otpijem gutljaj milksejka i pocnem da joj pricam.

'A jeli,znas onog zenskarosa Harrya Stylesa' za ono pismo odlucim da joj ne govorim,poludece.

'Da, znam,ko jos njega ne zna'pogleda me ozbiljno i kaze mi 'Nije valjda da si se...'

'Ma jok bre,si normalna,znas i sama da ga ne podnosim' Prekinem je 'Nego doselio se u istu zgradu gde ja zivim,razmisljam da se odselim'

'Otkud sad on tamo?Ne znam Sasha da sam ja na tvojem mestu ja bi se odselila,znas  i sama sta se desilo proslog puta,al sta ti odlucis,mogu ti ja naci neki stan il nesto,mozes cak i kod mene da se preselis,nije problem.Pazi se njega,opasan je.'

'Da,znam Steph,ako mi bude smetao odselicu se.Daj menjamo temu,nego ides ti danas na trening?'

'Ne znam,verovatno cu ici,ides li ti?'

'Ja idem,ajde ako hoces da idemo zajedno,ali da idemo ranije posto sam treneru vec rekla da cu doci ranije'

'Pa,aje onda u 15 do 8 budi kod parka,cekacu te tamo'

'Okej'

'Sasha ja se izvinjavam,mora da krenem,ocuh mi je poslao poruku da dodjem kuci,verovatno idemo kod njegovih roditelja'

'Ajde onda vidimo se' pozdravim se sa njom i ostanem da ispijem svoj milksejk.Izvadim telefon i pogledam da je skoro 3 sata,kad pre.Popijem milksejk,ostavim novac na sto i izadjem napolje.Tek sto sam krenula i napravila dva koraka,zazvoni mi telefon,poruka od nepoznatog broja 'Znas,preporucio bih ti da ne ostajes sama i da ne izlazis,ko zna neko moze da te otme xx'

TroubleWhere stories live. Discover now