Dok izgovaram njegovo ime osetim bol u grudima.Osećam se izgubljeno dok gledam u te ljute tamno-zelene oči.Da mogu,verujem da bi me pojele.Strah još više prostruji kroz moje telo dok me on sve više pribija na vrata.
'Zašto?'
Upita pitanje na koje ni sama ne znam odgovor,to jest znam al plašim se.Ispred mene izgleda ko đavo sa licem anđela.Jebemu,ovom đavolu ne mogu da odolim!
'Reci mi prokleti odgovor!!!!Zašto!!' Glas mu odjeknem čitavom prostorijom i u momentu krenem da drhtim.Pogled mi je sada čvrsto zakovan za pod.Ne usudim se ga ni pogledati.
Jedna kapljica suze mi se polako kreće po obrazu dok razmišljam šta da kažem.Sranje.Za tom jednom stižu i ostale.Ne,ne!!Ne smem da plačem pred njim!!
Jecaji napuste moja usta dok me on drži ovako...slomljenu.Boli ga ovo.Jebeno ga boli.Vidi mu se u očima to.Prava sam kučka!!
'Zašt.......' zaustavim ga svojom rečenicom.
'Pusti me' kroz zube progovorim dok mi suze liju niz obraz.
'Jebeno me pustii!!!' dreknem na njega gledajući ga sad ravno u oči.'Neću' odgovori totalno hladnim tonom,bez trunke emocija.Uvek je bio ovakav,nisam ga nikad mogla pročitati.
'Šta hoćeš da ti kažem!!!!Da mi je jebeno žao!!Šta sam mog...'
Usne.
On....me..ljubi.
Ušutio me poljubcem.Kvragu!Odvoji se od mene za par milimetra i šapne mi u usne.
'Mrzim te.Mrzim te tako prokletoo.Ispaštaćeš zbog ovoga,kunem ti se.Zaljubićeš se u mene i onda ću ti ja prirediti bol.Tačno ovakvu kao što si ti zadala meni.'
Sa tim rečima otključa vrata i ostavi me potpuno samu.Sa svojim mislima.Sa onim što mi je upravo rekao.
Prirediću ti bol.Te reči mi se vrzmaju po glavi.Nemam snage više.Šta mi je ovo trebalo?
Uradim par koraka i naslonim se na lavabo umivajući se.Disanje mi je duboko,a srce će da mi iskoči.Ulio je strah u mene.Šta sad?
'Sasha,dušo,svi te tražimo,si dobro?' Kim me pita čim uđe u wc.Vadi telefon i prokucka nešto na njemu pa ga ponovo vrati u svoju torbicu.
Za par sekundi Steph i Liam uleću sa mnogo pitanja.'Idemo kući' kaže Steph Liamu.
On klimne glavom i povuče Steph malo dalje od nas.Šta se sad dogovaraju?Koga je briga.Ne mogu iovako da razmišljam posle njega.Harrya.
* * *
Izmorena od svega,ni ne pokušavam zaspati jer mi ne ide.Stojim na balkonu svog stana i samo posmatram.U ruci mi stoji polu ispušena cigara,uvlačim dim za dimom.Ne razmišljam o ničemu,uživam u tišini.Čekam kad će sunce da izađe,ali do toga ima još vremena.Uzmem poslednji dim,bacim cigaru na pod i zgazim je.
Krenem nazad u sobu,uzmem kratku majicu i dole helanke,odem do kupatila i zadržim se tamo dobrih sat vremena.Posle tuširanja uzimam laptop i krenem tražiti kuće,ovde ću izludeti.Ovaj stan je smrt,treba mi nešto veće.
Da nećeš možda vilu da kupiš?
Glasić se javi i ja preokrenem očima.
Skrenem pogled na sat koji pokazuje jasno da je 4:23.Sjajno.
Cele noći nisam ni oka sklopila.Kad su me Steph i Liam dovezli,samo sam se bacila na kauč i gledala neke filmove.Jedno 15-tak minuta kasnije već kupim stvari i krećem ka Liamu.Trčeći.
Slušalice u ušima i samo pičim.Nema nikoga,sva sreća.
Dok prolazim pored zgrada čujem dernjavu i lomljavu.Eh,šta sve ljudi neće raditi.
YOU ARE READING
Trouble
Fanfiction'Ubicu te kucko'je poslednje sto je rekla,jos jedan udarac i ona pada dole.Josie. Ta devojka ne zna kad je dosta i sama zna da me ne moze pobediti.Pa,ove noci je dobila sta je htela.Batine. 'Dobra borba Sasha,impresioniran sam' 'Da,znam treneru,nist...