chapter 10.

776 46 2
                                    

'Ma daj Liam,ja želim onaj' kažem mu pokazajući prstom na Audi s5.

'Nema šanse,to nije za tebe.Što jednostavno ne uzmeš chevrolet trax,taman za tebe je'  uporan je.

'Dobro da mi nisi reko da uzmem

chevrolet spark' kažem mu sarkastično i zakolutam očima.

'Što da ne,lep autić' nasmeje se.

Isplazim mu jezik i okrenem se ka čoveku što prodaje kola.Smorio se dok smo se nas dvoje prepirali koji auto da uzmem.

'Izvinjavam se što se čekali,ipak uziman audi s5' kažem čoveku i namešim mu se.

'Dobro onda,samo trebate neke papire da potpišete,da platite i vaš je' uzvrati osmeh.

'Napokon ću da imam svoja kola' pomislim u sebi.

'Ali Sasha to uopšte nije za tebe,ne pril....'

'Liam začepi više' prekinem ga 'Ja kupujem kola ne ti,ja ću da izaberem ono što ja hoću.'

Odmahne glavom i mahne rukom u fazonu 'radi šta hoćeš,nije me briga'

'Stvarno si tvrdoglava' kaže Liam i ja ga 'ošinem' pogledom.

Krenem za čovekom i nakon što potpišem neke papire i platim.Konačno sedam u svoja kola.Audi s5,bele boje.Fantastičan je.Sedala su braonkaste boje i sve je skoro kožno.

Dok se divim unutrašnjosti svoga auta Liam me prekine.

'Hoćeš li krenuti više?' Upita me.

'Kako je predivan Liam.Pogledaj ga samo,ovo sedalo,volan...'

'Da,da,predivan je.Možemo sad krenuti,ne bi da me Steph zadavi'

Klimnem glavom i upalim kola.

Dok vozim razmišljam šta bi mogla Steph da nam kaže.Zvala nas je da dođemo jer ima neku novost.Nemam pojma o čemu je reč.A verujem da nema ni Liam.

Zaustavim se na semaforu i sačekam par minuta pa opet krenem.Skrenem pogled na sekundu i kroz prozor ugledam Harry-a i Rosie.Koji kurac? Odkad se oni druže?

Zasvirnem i oni se okrenu sa zbunjujućom facom.Debili.

'Liam' dozovem ga i on okrene glavu ka meni.

'Zar se Rosie i Harry ne mrze?' Upitam ga znatiželjno.

Počeše se po glavi i slegne ramenima kao 'ne zna on ništa'.Ma da, i sad bi ja trebalo da ispadnem glupa i da mu poverujem.

'Ti i jesi glupa' podsvest mi se javi.Baš joj hvala.

'Šta ćeš istina boli' opet se javi.Ugh,nek ućuti.

Vozim još par minuta i zaustavim se ispred Stephine kućerine.

Zaključam moj predivni auto i bukvalno uletim u kuću.

'Stephanie!!' proderem se ali Liam me drmne za ruku i pokaže  prstom da ućutim i slušam.

Čujemo Stephanin glas i još nečiji.Glas mi je poznat, al ne mogu da se setim čiji je.

Pogledam ka Liamu zbunjena i slegnem ramenima.

'Ajde dolazi vamo' kaže mi Liam i povuče me za ruku.Hodamo polako i stanemo ispred vrata da čujemo šta pričaju.

'A daj,nemoj,može neko da dođe' Stephin glas.

'Biću brz' kaže neko drugi.

'Liam ja otvaram vrata' šapnem mu i on klimne glavom.Stisnem kvaku i odgurnem.Vrata se otvore i prizor koji vidimo me iznenadi i zgrozi.

TroubleWhere stories live. Discover now