Sad kad pogledam spavanje na kauču je bila loša ideja.Osećam se kao kip,ukočena sam skroz,a ni Steph nije nešto bolja.
Upravo doručkujemo u tišini.Steph je ispekla neka peciva i napravila sok od maline.Doručak nije bolji mogao biti.
Kad osetim da ne mogu više da jedem,ustanem i stavim tanjir u sudoperu,operem to na brzaka i krenem ka spratu.'Sasha,kad nameravaš ići u onaj hotel?!' upita me Steph dok koračam stepenicama.
'Ne znam,za jedno sat vremena.'doviknem joj i dodam 'prvo treba kući da idem''Zašto?' Pita me sad već u istoj sobi gde sam i ja.Kad se pre popela?
'Mah,moram da se istuširam i da obučem neku drugu odeću,neću valjda ovako ići' kažem pokazivajući rukama na moju odeću.
Prevrne očima i ode da uzme češalj kako bi izravnala svoju čupavu kosu.'Idem ti onda nazvati taksi' kaže izlazeći iz sobe ostavljajući me.
Dok ona poziva taksi ja za to vreme skupljam sve što sam bila pobacala iz torbe.Skupim sve i strpam nazad u torbu.Krenem da izađem iz sobe al se vratim kako bih sebe videla na šta ličim.
Podočnjaci mi dominiraju i jasno se vidi da sam užasno spavala.Kosa mi je malo čupava,pa samo rukom prođem kroz nju i namestim je.Krenem niz stepenice kad odjednom ova glupača se prodere.'Sashaa taksi ti dolazi za jedno 15 minuta,budi spremnaaa!'
'De šta se dereš,evo me iza tebe'
Ona se okrene sa rukom stavljeno na mesto gde joj je srce.Ima blagi šlogirani izraz.Izgleda sam je uplašila.
'Idi dovraga,oćeš srčka da me strefi pre vremena' kaže dišući duboko i gledajući me ubitačkim pogledom.
'Aa izvinii,nisam htela' pokušam zvučati tužno i odem do nje sireći ruke i povlačujući je u zagrljaj.
'Idi begaj,glupačo' kaže te prihvati moj zagrljaj.
'Izgleda da onaj film što smo juče gledali još uvek deluje na tebe' kažem odvajajući se od nje.Prasnem u smeh kad se setim kako se pevrnula sa kauča od nekog vriska.I ona mi se pridruži ismevanju njenih ispada tokom filma.
'Aa daj,vidi ovo,to mi je još ono kad sam pala' kaže pokazivajući na masnicu na njenoj ruci.Prasnem još više,trebamm zrakaa.Pokušam da udišem količinu vazduha pre nego što opet krenem da se smejem.
'Stvarno si bezobrazna'
Odmahnem glavom i isplazim joj jezik.Kucanje na vratima prekine moje takozvano 'ismejavanje'.Steph se okrene ka meni sa podignutim obrvama.
'Šta je?Neću valjda ja otići i otvoriti vrata'
'Ouu da' klimne glavom u fazonu da se tek sad setila da je ovo njena kuća.
Dok ona odlazi do vrata ja se zavalim u fotelju i sačekam da vidim ko je.'Sasha taksi ti je stigao' govori dolazeći do mene.
'Zar nisi rekla za 15 minuta?' pitam je zbunjenom facom.Ona samo slegne ramenima i pokaže mi rukama da ustanem.'Da mi javiš kako je bilo u hotelu,želim sve da znam' nasmejena mi kaže.
'Nadam se da ću dobiti taj prokleti posao' prevrnem očima te je poljubim u obraz.
Mahne mi dok izlazim iz njene kuće i krećem se ka taksiu.Ulazim u njega,pozdravim vozača i kažem mu ulicu u kojoj živim.* * *
Dok koračam ka velikom hotelu neki strah me obuzme.
Baš će mene ovde da prime da radim.Pomislim u sebi i pozdravim čoveka koji mi je upravo otvorio vrata hotela.
Ovo...izgleda...tako..predivno.Ostanem u šoku kad vidim zapravo koliko lepše izgleda uživo nego na slikama.Par stolova se nalaze u prostoriji i veštačka cveća i još mnogo dekoracija.
Baš zbog ovakvog izgleda poželim još više da radim ovde.Moram da dobijem ovaj posao,makar kao sobarica.Dok ja skontam da se osvrćem po hotelu kao neko dete,prođe voz.U momentu se uozbiljim i pogledom potražim gde se recepcionar nalazi.Ugledam pult i odmah krenem ka njemu.Al kad stignem tamo nema nikog.Šta je ovo?Gde je recepcionar?
Ugledam malecno zvonce na pultu i pritisnem ga par puta,sačekam da se neko odazove na ovo čudo.Osvrnem se par puta oko sebe i napokon ugledam neku mladu ženu,oko 25 godina,plavuša je.Ugh.
YOU ARE READING
Trouble
Fanfiction'Ubicu te kucko'je poslednje sto je rekla,jos jedan udarac i ona pada dole.Josie. Ta devojka ne zna kad je dosta i sama zna da me ne moze pobediti.Pa,ove noci je dobila sta je htela.Batine. 'Dobra borba Sasha,impresioniran sam' 'Da,znam treneru,nist...