chapter 12.

605 40 5
                                    

Strah obuzme moje telo,te mi postane ledeno.Ogromna knedla mi je u grlu,ko je ovo dođavola?
Ne usudim se ni progovoriti.
'Napokon te imam devojcice' kaže te pređe prstom uzduž moga lica.'Za ovo mi je trebalo jako dugo ,Zayn je uradio odličan posao,vredelo je' doda te se približi još više ka meni te me okrene tako da mi je faca na vratima.
'Šta dođavola,pustii me' kažem te krenem da se vrpoljim.
'De smiri se,oću ruke da ti odvežem' njegov dubok glas kaže te se ja malkice umirim.
Kad mi odveže ruke,osetim da krv ključa u mome telu i adrenalin mi je povećan,sad još samo treba da skinem ovu maramu i da bježim.
Krenem rukama nesigurno ka mojoj glavi sa namerom da skinem ovu prokletu maramu koja mi onemogućuje da vidim ovog čoveka ispred mene.
Međutim u tome me spreče njegove ruke.
'Devojčice ne moraš žuriti nigde,imamo još vremena,još puno,puno vremena' kaže te njegov zloban smeh se proširi prostorijom.

I šta bi ja sad trebalo da radim?Preostaje mi samo da ćutim i da drhtim,ništa više.Još ako me zarobi biće fenomenalno.Mogu već sebe da vidim mrtvu,bačena u reku i da policija traga za mnom.Ali to se ne dešava.
Kad mi je taj tajanstveni čovek objasnio neka pravila i kad mi je rekao šta treba da radim,sve mi je postalo jasno.
Do pre 3 sata moj život je bio normalan,sve dok se nije našao ovaj komplicirani čovek sa kompliciranim poslom.Užas.
Trenutno prolazim kroz mračan hodnik pun ljudi,muzika trešti i alkoholi su svuda.Zašto baš ja? Preko ovoliko ljudi u klubu ja moram pronaći čoveka sa šeširom i crvenim sakoem.
Posle par minuta traženja ugledam ga za šankom.Odem do njega i on me momentalno uhvati za ruku i odvuče me u muški wc.Da mi jednu kesu i kaže mi da idem da se spremim.Pre nego što ode kaže mi da pazim šta radim,inače sam mrtva.
Kad obučem crvenu haljinu koja mi je iznad kolena,izađem iz wc-a i odem pravo do šanka.Kao i uvek naručim vodku i dupli viski,popijem to iz cuga i naručim još jednom viski.
Dok stojim za šankom prelazim pogledom preko mase ne bi li ugledala kovrdzavu kosu.I dap,naslonjen na zid u njegovoj crnoj kombinaciji odeće.Ispija piće dok odmerava devojke koje prolaze pored njega.Vreme je za šouu.

Ostavim piće na šanku i odem u gužvu,krenem plesati što zavodljivije.Pijane oči od strane mnogih muškaraca se lepe za moje telo dok se ja izvijam.Pogledam u smeru kovrdzavog dečka tj. Harry-a i da imam njegovu pažnju.
Posao mi je da ga izludim i posle toga otkrijem neke informacije i to je to,biću slobodna.

'Da,da ako je stvarno to toliko lako kao što ti kažeš,onda izvolte'
Podsvest naravno nikad ne zaćutkuje,ovog puta je u pravu,neće biti lako,al mora da se potrudim ako želim biti živa i slobodna.

Namignem mu te se vratim svojem plesanju,igram još par minuta i opet za šank,kažem konobaru da mi natoči kriglu piva,platim i ispijam polako dok se krećem ka izlazu iz ovog kluba.Dok se provlačim kroz masu ljudi,okrenem se da vidim da li čupavi ide za mnom.
Kad ga ugledam da se pijano tetura kroz masu i da je deset koraka blizu mene,počnem se još više provlačiti.
Ovo,što će se sada dogoditi,pamtiću do kraja života.

Otvaram vrata i izlazim napolje,mrkli mrak,po koje svetlo na ulici.Krenem prema kombiju koji me čeka tj. čekaju njega.Tek što napravim dva koraka muška ruka me uhvati oko struka.
Njegov miris pomešan sa alkoholom,mmm.
'Devojčice,šta radiš ti ovde' njegov hrapav glas mi šapne.
Ovo je toliko pogrešno!!Šta radim to dođavola,koštaće me života.
'Pusti me' kažem malo glasnije i izvrpoljim se iz njegovog takozvanog 'zagrljaja'.
Krenem ka mračnijem delu ulice i kad stignem na polovinu,zaustavim se.Poželim vrištati od onoga što sledi,al ostanem mirna.
Prođem pogledom kroz ulicu i sa moje leve strane nalazi se crni kombi.Ovo je toliko jezivo.Približim se ka kombiu i naslonim se na njega.
Sačekam da čupavi dođe do mene.
'Voliš da se igraš,zar ne malena?' Upita me smejući se,dok sam ja mrtva ozbiljna.
Kad me zagrli i krene prema mom vratu.Uhvatim ga za glavu i šapnem mu da mi je žao i da se čuva.
'O čemu ti....'
Iz kombia iskoče dva muškarca te na brzinu uhvate Harry-a i strpaju ga u kombi.
Nisam mogla to da gledam pa sam se trčećim koracima uputila ka Stephinoj kući.
Upravo sam sudelovala u kidnapovanju Harry-a..






Još jedan nastavak je tu.Stvari sad idu komplikovanije.
I da vas pitam jel ja prebrzo malo komplikujem stvari ili ne,samo da znam kako da nastavim da pišem.Love ya all xx

TroubleWhere stories live. Discover now