Kao i uvek.Ne može nijedan dan da prođe a da me neko ne probudi.
Zvono na mobilnom ne prestaje da pišti i naravno ja sad ovako uspavana i lenja moram da ustanem i da se javim.Prokleti ljudi.'Halo' javim se promuklim glasom te se rastegnem.
'Dobar jutar,izvinite što sam vas probudio.Zovem u vezi posla za kojeg ste se bili prijavili,da li biste možda imali danas vremena da se nađemo i da porazgovaramo o tome?'
'Mhmm' promumljam te ni ne skontam šta je reko.
'Onda danas u 13 sat,dođite nanovo u hotel' kaže te se ja tgnem.
U jebote ,pa ovi mene zovu zbog posla.'Umm,u 13.....da,da,naravno'
Sva zbunjena istrtljam nešto te isfustrirano izdahnem.
'Važi onda,doviđenja'
Kaže te mu ja poklopim.'Glupačo,glupačoo!!!!'
Derem se na sebe usput se udarajući u čelo.Ne mogu da verujem!!Koji sam baksuz!Dok koračam po celoj sobi levo-desno začujem hrapav glas iza mojih leđa.
'Šta sam propustio?'
Okrenem se i ugledam čupavog diva kako je naslonjen na zid,plus jede bananu i još je samo u boksericama.Daj čoveče,on mene zajebava.
Mogu već da pretpostavim kakav će mi dan biti.Užasan.'Jel da da sam zgodan?'upita me uzimajući poslednji zalogaj banane te kad je odstrani u kantu za smeće,počne hodati ko topmodel.
Svinja jedna.'Makni se odavde glupane.Dosta si proveo ovde,ajde sad adioss'
Kažem te pokažem rukama gde su mu vrata.Na to se on samo nasmeje te odmahne glavom.Nisam ni mislila da će reći da,da evo idem.
Pokažem mu srednji prst pa se okrenem ka prozoru.
Auu,bolje da nisam ni pogledala.Sve je tmurno,a kiša i grmljavine ne prestaju.Kako ću ja dođavola da idem u onaj hotel?'Koliko se sećam Audi s5 će ti pomoći oko toga.
Ja mislim da sam jedina osoba koja je zaboravila da ima sopstvena kola.Bravo za mene.
'Znaš,ja nemam ništa protiv,ali sa takvom odećom me jebeno pališ'
Zacvili čupavi te se uhvati za međunožje.Debil.Prevrnem očima te se uputim u kupatilo,al Styles ne bi bio styles da ne pita nešto.
'Gde ćeš malena?' Hrapavost mu dominira u glasu te me natera da se naježim.
Okrenem se na prste i pogledam ga najozbiljnijom facom pa mu kažem.
'Ja idem u kupatilo,a ti.......Ti ideš kući''A ne,ne,ovo je moja kuća' kaže te ispući usne ko patka.Bože dragi,što uopšte i pričam s njim?
* * *
Posao i ja.
Definitivno te dve kombinacije ne idu.
Umesto da budem sobarica u ogromnom hotelu ispala sam model.Glupost!Udarim rukama o volan,besno čekajući na semafor.
Pogledam kroz prozor,ali sve što ugledam je kiša.'Slatka si kad si ljuta,ali trebas prestati biti toliko nervozna'
javi se čupavi div te ga samo ošinem pogledom i pokrenem kola.Da i Harry je samnom.Taj muškarac zna doista da smara.Zamisli ušao je u kola nepozvano i nije hteo da izađe.Odvratan je!
Za 20-tak minuta sam ispred zgrade i ne ne pomišljam na to da izađemm iz auta.
Prva loša stvar je u ovom jebenom kišovitom Londonu.Ako izađem u trenutku ću se smočiti,a to mi nije u nameri da uradim.
Druga loša stvar je što sam zaglavljena sa Stylesom u autu.Kakav sam baksuz!
Užasno sam ljuta i bilo bi super da ne progovori samnom inače ću da ga luppim.
YOU ARE READING
Trouble
Fanfiction'Ubicu te kucko'je poslednje sto je rekla,jos jedan udarac i ona pada dole.Josie. Ta devojka ne zna kad je dosta i sama zna da me ne moze pobediti.Pa,ove noci je dobila sta je htela.Batine. 'Dobra borba Sasha,impresioniran sam' 'Da,znam treneru,nist...