V médiích máte vlevo červené Ashlijiny šaty a v pravo modré Kathrininy. Pak tam máte ještě ukázku jak party vypadala jen si ji představte živější a pusťte si k tomu třeba Martin Garrix Animals nebo jakou koliv písničku chcete a užijte si party :D
Pohled Ashly:
Dnes je 14.8.2020 a Kathrin má zítra 21. narozeniny. Je 6:00 a my už se Zaynem sedíme v jeho autě a jedeme do nahrávacího studia. Měly bychom se tam sejít s klukama, ale bez Kath.
Včera jsme se Zaynem odjeli k nám domů, aby jsme měli trochu soukromí. No vlastně jsme jen chtěli nepozorovaně vypadnout z baráku a sejít se dnes s klukama, tak aby o tom Kath nevěděla a kluci se domluvili, že jí nechají vzkaz, že museli odjet do studia. Harry prostě neupustil od svého tvrzení a pořádá pro Kath narozeninovou party.
Zayn zaparkoval před studiem a my vešli. Prošli jsme chodbami až k místnosti kde čekali kluci.
"Tak jo Kath spí a o ničem neví. Naše porada může začít" oznámil Liam
"Vzhledem k tomu že do narozenin zbývá 24 hodin máme spoustu práce" řekl Harry
"Co kdo zařídí?" zeptala jsem se
"Já zařídím hosty
Zayne hudbu
Ashly znáš z nás Kath nejdéle víš co má ráda, zařídíš občerstvení, dort, výzdobu, co bude potřeba, Liam tí pomůže.
A Niall bude pomáhat kde bude potřeba" rozdělil úkoly Harry
Všichni jsme popadli svoje zápisníky, mobili co je potřeba a začali jsme zařizovat.
Vzala jsem si telefon klíčky od Zaynova auta a popadla Liama. Ve dveřích jsem ještě na kluky zavolala.
"My jdeme do cukrárny pro dort a potom nakoupit potřebný věci na výzdobu a občerstvení. Vy se vraťte do vily a zaměstnejte Kath. Na oběd se vrátíme a potom společně půjdeme do centra koupit dárky. Ahoj"
S Liamem jsme nasedli do Zaynova auta a vyrazili do té nejlepší cukrárny v Londýně. Zanedlouho jsme byly tam. V cukrárni nás přivítala velice milá majtelka, která nás posadila ke stolu.
"Takže co si budete přát?"
"Před pár dny jsem sem volala a mám tu objednávku na jméno Ashly Dawidson"
"Ano tuhle objednávku si pamatuji tří patrový dort z čokoládového a vanilkového korpusu s krémem s lesního ovoce a sto minidortíků stejné chuti plus nějaké zákusky. Objednávka bude nachystána a převezena na místo určení přesně v pět"
Po nekonečném přemlouváním nakonec Harry svolil a party nebude u kluků, nýbrž v pronajmuté vile která je k těmto účelům přizpůsobená. Bar, taneční prostor, pultík pro Dj, bazén a další.
"Ano děkuji Nashledanou" rozloučili jsme se s majtelkou a jeli dál
"Ty si věděla, že Harry bude chtít uspořádat oslavu že ?"
"Jo věděla" řekla jsem a usmála se
Vystoupili jsme z auta a zamířili do obchoďáku do party shopu. Po půl hodině hledání jsme dorazili do cíle. Okamžitě jsme začli procházet regáli a všelijáké ozdoby cpali do košíku. Když jsme měli jeden velkej košík plný girland, frkaček, konfet a dalších blbostí přemístili jsme se k druhému regálu a naplnili druhý košík party kelímkama a talířkama a do čtvrtý jsme ještě do půli naplnili balonkama.
ČTEŠ
Láska nebo Hokej ?
FanfictionProfesionální hokejistka. Jeden zápas, blbá nehoda a celý její život se přetočí naruby. Pak přijde ON a všechno změní. Co si nakonec vybere? Lásku? nebo Hokej?