Jelikož jsem momentálně trošku bez nápadu tak Sny pozastavuju. Budu pokračovat dál v příběhu a ke snům se vrátím až mě něco napadne.
Tahle část je jak to nazvat trochu intimní. Takže kdo nemá rád tyhle scénky nemusí to číst. Jinak si to užijte Lola :)
Zayn Malik se svou přítelkyní Ashly Dawidson byly spolu s Liamem Paynem a Kathrin White včera odpoledne viděni na romantické procházce v Hyde park.
Dočetla jsem si článek v novinách. Pro změnu tam psali pravdu. Noviny jsem nechala novinama a pustila se do přípravi oběda. Zayn ještě spal, Liamem vzal Kath na výlet, Harry jel domů, Loui měl zápas a Niall vypadl ven s přáteli, takže jsme měli se Zaynem celej barák pro sebe.
Rozhodla jsem se, že uvařím těstoviny se sýrovou omáčkou, masem a k tomu ještě zeleninovej salát. Začla jsem salátem. Umyla jsem listy sálátu, nakrájela jsem rajčata, papriku a když jsem krájela mrkev objali mě ze zadu dvě silné paže.
"Dobré ráno" zašeptal mi Zayn do ucha
"Ráno spíš poledne" řekla jsem a se smíchem hodila mrkev do misky
"Kde jsou všichni?" zeptal se
"Liam vzal Kath na výlet, Harry jel domů, Loui by měl být na zápase Doncasteru a Niall šel ven s kámošema"
"Takže jsme doma sami?" zeptal se
"Jop"
Sklonil se ke mně, protože je o kousek větší jak já, a přitiskl se mi na rty. Opatrně mě přitlačil na kuchyňskou linku.
"Skoč" řekl v polibku
Poslechla jsem ho a skočila. Chytl mě pod zadkem a vysadil na kuchyňskou desku, takže jsem byla přesně na jeho úrovni. Jednou rukou mi zajel pod tílko, ale já ho zastavila. Přestal se vším co dělal a nechápavě se na mě podíval.
"Tady ne" řekla jsem
Vzala jsem ho za ruku a rozběhla se kněmu do pokoje. Zavřel za náma dveře a následně mě na ně natlačil. Chytil mě pod stehnem a vyhoupl si mě do náruče aniž by mě přestal líbat. Obmotala jsem mu nohy kolem pasu abych se udržela. Semnou v náruči se přesunul k posteli na kterou mě položil. Trochu jsem se posunula víc do středu postele a Zayn se nademne naklonil, podepřel se rukama a opět mě začal líbat. Rukou mi podepřel záda a vyhoupl si mě do sedu. Následně mi přes hlavu přetáhl tílko a odhodil ho pryč. Stejně tak já jsem mu přes hlavu přetáhla triko a hodila ho pryč. Zpět jsem si lehla a Zayn na mě, ale lehce se podpíral rukama, asi si na mě nechtěl nalehnout celou vahou, aby mě náhodou nezalehl.
Líbal mě snad všude. Na rtech, na krku, hrudníku i bříšku. Na chvilinku se odtáhl a sundal mi šortky. Takže jsem tu před ním ležela jen ve spodním prádle. Nenadál se a už tu předemnou stál jen v boxerkách. Přece tu nebudu nahá a on oblečenej.
Nejdřív se mi na krku podepsal pořádným cucflekem za kterej bych ho nejradši zabila, ale co už. A poté mi sjel pravou rukou na záda jde snažil nahmatat zapínání podprsenky. Jenže ho bohužel nenašel.
Podíval se na mě se zvednutým obočím a já se jen usmála. Pohled mu sklouzl k mým prsům, kde následně našel rozepínání podprsenky.
"Ty seš ale potvora" zasyčel mi do ucha
Potom mi konečně sundal podprsenku a poslal ji se proletět. Namomemt se odemne odtáhla a celou mě sjel zvláštním pohledem.
"Co je?" zeptala jsem se
"Jseš nádherná" řekl a zpět se na mě vrhl
Neustále putoval rukama po celém mém těle. Chvíli je měl na prsách, pak hned na bocích a několikrát sjel až ke stehnu. Potom se mi přisál i na druhou stranu krku kde mi vytvořil druhej cecflek. Když byl se svým dílem spokojen sundal mi kalhotky, sobě boxerky a nasadil si kondom.
"Chceš to? Můžeme ješ....."
"Děláš si ze mě prdel? Víš jak dlouho čekám na to až tu budem sami?" přerušila jsem ho
"Promiň" řekl a opatrně do mě vniknul
"Kdyby to bolelo nebo něco tak řekni ano?" jen jsme přikývla
Byl to zvláštní pocit. Zayn byl jemný a opatrný. Bylo vidět že nechtěl aby se mi něco stalo, ale tohle pomalý tempo mě začíbalo deptat.
"Zayne můžeš přidat prosím?" jen jsem to dořekla Zayn zrychlil. Bylo to něco neuvěřitelného. Už dlouho jsem takový to pocit nezažila.
"Ashly" vzdychl Zayn
"Jo?" řekla jsem trochu přidušeně protože nával orgasmu se stupňoval
"Miluju tě"
"Miluju tě" zopakovala jsem a dostala něžný polibek
"Bože" vzdychla jsem, jen jsem na oko zahlédla jak se Zayn usmál. Divím se že ještě mohl. Byl už celej spocenej a zadýchanej no nepřestával. Jako by čekal až to na mě přijde a dokud nebudu nepřestana.
Za několik málo vteřin jsem se v zádech pořádně prohla a nevědomky Zaynovi poškrábala záda nehty. Konečně jsem dosáhla toho počem jsem tak dlouho toužila a na Zaynovi bylo vidět že se už taky udělal. Posadila jsem se pořád ještě s jeho skvostem v sobě a obejmula ho, zrychleně dýchal, ale už se uklidňoval. Takhle jsme chvíli vydrželi a pak ho ze mě vyndal a lehl vedle mě na postel.
"Za tohle by sis vysloužil metál" řekla jsem a políbila ho
Vstala jsem z postele a záčla si sbírat svoje věci.
"Co to děláš" zeptal se mě když mě viděl
"Jdu se osprchovat a pak mám tam dole rozdělanej oběd"
Osprchovala jsem se, oblekla a odešla dolů. Zayn už seděl oblečenej v obýváku u televize. Za půl hodiny jsem měla oběd hotovej a nachystanej na stole.
"Zayne oběd" zakřičela jsem z kuchyně
Přišel, sedl si a společně jsme se najedli. Po jídle mi pomohl s nadobím a pak jsme se rozhodli si pustit nějaký film.
"Co si pustíme?" zeptal se mě
"Něco vyber" řekla jsem a Zayn se začal přehrabovat v DVDčkách
"Rychle a zběsile? To tě ale asi nebude bavit tak co takhle Princ a já?"
"Proboha kdo z vás se dívá na Princ a já?"
"Myslím, že Harry si to poustěl, ale nejsem si tím jistej"
"Pusť tam Rychle a zběsile"
"Jak chceš, myslel jsem že tě to nebude bavit" řekl a sedl si za mnou na gauč
"Děláš si srandu Rychle a zběsile mě nikdy neomrzí. A navíc já nejsem normální holka takže si zvykej" usmála jsem se
"To už jsem pochopil když jsem tě poprvé viděl nastoupit na led" na to už jsem nic neřekla a se Zaynem v objetí jsem sledovala film
Sjeli jsme všech šest dílů. Potom jsme shlédli Muže v černém jedna a dva. Když došel čas na trojku bylo už skoro osm hodin. Zayn pustil film a sedl si zpět za mnou asi po patnácti minutách zachrastili v zámku klíče. S nedočkavostí kdo příjde jsme sledovali dveře. Byla to Kaht s Liamem, po nich přišel Niall, Loui a nakonec Harry. Pustili jsme si ještě dalších minimálně deset filmů a spát jsme šli až kolem jedné.
ČTEŠ
Láska nebo Hokej ?
FanfictionProfesionální hokejistka. Jeden zápas, blbá nehoda a celý její život se přetočí naruby. Pak přijde ON a všechno změní. Co si nakonec vybere? Lásku? nebo Hokej?