57.

277 11 0
                                    

Já vás úplně mega mega moc miluju jste ti nejlepší čtenáři na světě no a tady máte další část tak si ji užijte :) Lola

Probudil mě první sluneční paprsek, který mě pošimral na tváři. Otevřela jsem nejdřív jedno oko a potom druhý. Porozhlédla jsem se po pokoji a byla jsem trochu zmatená. A pak mi to došlo. Včera jsem usnula u Liama v pokoji. Kathrin ještě spala a tak jsem ji nechala a zamířila rovnou dolů. Liam už byl vzhůru a sledoval televizi.

"Ty si spal na gauču?" zeptala jsem se

"Panebože ty chodíš jak duch" asi jsem ho vyděsila

"Tak promiň" omluvila jsem se

"V pohodě" zaculil se

"Proč si mě nevzbudil?" zeptala jsem se ho

"Nechtěl jsem tě budit"

"Ale příště mě vzbudit"

"Vzbudím neboj" usmál se

"Děkuju"

"Kam jdeš?" zeptal se

"Jdu domů"

"Já promiň pořád zapomínám"

"To je v pohodě"

"A nechceš tady zůstat?"

"Osprchuju se, přesleču se, konečně si vybalím a pak si udělám něco na jídlo"

"No jak chceš"

" se Káťa vzbudí tak mi zavolá" usmála jsem se a odešla jsem

Vyzula jsem si botičky a zamířila rovnou do koupelny. Vyslekla jsem se a osprchovala jsem se. Potom jsem si oblekla čisté spodní prádlo. Přeběhla jsem dolů do 'sklepa'. Nakonec jsem si vybrala růžové šaty s leopradím vzorem a černým páskem a velkou černou mašlí na prsou. K tomu jsem si vzala černou bundičku a černo růžové lodičky. Prozatím jsem si ale oblékla tepláky a tílko. Vyběhla jsem nahoru a pustila se do přípravy oběda. Rozhodla jsem se že si udělám bramborovou kaši a kuřecí řízek. Brambory jsem si dala vařit. Mezitím jsem si naklepala a osolila maso. Potom jsem je obalila v mouce, vajíčku a strouhance. Rozpálila jsem si pánvičku a řízečky osmažila. Brambory jsem slila a nechala je schládnout. Potom jsem je nechala schládnout. Společně s máslem a mlékem jsem je do hladka rozšlehala. Když jsem to měla všechno hotový trošku jsem si nachystala na talíř. I když jsem toho nedělala moc dost mi toho zbylo. Než to pořádně vychladne odeberu se i s obědem k televizi. Už jsem měla skoro všechno snězený když zazvonil zvonek. Nezbylo mi nic jiného než stoupnout a jít otevřít.
Jenom jsem stačila otevřít nahrnula se dovnitř banda těch inteligentů. Louis, Harry, Luke, Calum, Michael, Ashton a nakonec Niall

"Co tady děláte?" zeptala jsem se

"Nechtěli jsme tě tady v tom obřím domě nechávat samotnou a tak jsme si přišli zahrát"

"Tak to máte smůlu, protože já už x-box nevedu" založila jsem si ruce na prsou

"A co je potom tohle" ukázal Harry na otevřenou skříň pod televizí kde skladuju x-box, Playstation, ovladače a snad milion her

Láska nebo Hokej ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat