Už jsem tady skoro týden. Se Zaynem si pořád voláme, píšeme nebo skypujeme. Děsně mi to moje pako chybí. Skoro každý den chodím ven s Filipem. Šak si už novináři nezapomněli rýpnout: Že by nastal rozchod? Hvězdný pár od sebe? Našla si Ashly za Zayna náhradu? Tohle vídám často v novinách. Zayn mi ale naprosto věří, že mezi mnou a Filipem nic není a že jsme jen kamarádi. Za což jsem mu velice vděčná.
"Díky že jsi semnou jela" usmál se Filip
"Nemáš zač, aspoň se nebudu doma nudit" právě jsem s Filipem na balkóně naší sokolovny, kde probíhá trénink Filipové mladší sestry. Ona tancuje a Filip ji má za úkol vyzvednout a zeptal se mě jestli bych s ním nešla a já souhlasila.
"Která je tvá sestra? Omlouvám se, ale dlouho jsem ji neviděla"
"To je v poho, ta vpravo" ukázal na dívku s černýma vlasama
"Kolik jí je?"
"Patnáct"
"Páni, ten čas tak letí"
"Jo, letí ani nevíš jak"
Trenérka poslala děvčata do šatny a mi jsme čekali na Emu před tělocvičnou. Za chvíli pomalu začali z tělocvičny vycházet dívky. Potom se ze dveří vyhrnula skupinka holek a mezi nimi Ema.
"Ahoj" usmála jsem se na ni když k nám došla
"Nedělej, já vím že jsi tu jen aby jsi sbalila mího bráchu takže se o mě laskavě nestarej" vyjela po mě
"Emo!" okřikl ji Filip
"Ale já kluka mám, tak tady přece nebudu balit tvýho bráchu"
"Trhni si" a odešla pryč
"Promiň, nevím co to do ní vjelo" omlouval se mi Filip
"To je dobrý, už budu muset tak zatím" vyklidila jsem pole dřív než dorazil Lukáš s Monikou. Ano uviděla jsem je jak se k nám blíží a vážně jsem je netoužila potkat tak jsem radši vypadla.
"Ahoj mi někam jedeme?" zeptala jsem se když jsem viděla mámu v předsíni s taškami
"Jo, zapomněla si? Jedem k babičce"
"Jo promiň, jenom se skočím přeslíct" omluvila jsem se jí a vyskočila se nahoru přesléct. Oblíkla jsem si červený šaty, na krk posadila černý mohutný náhrdelník a na nohy nasadila černé lodičky. Takhle jsem se vydalo k mojí milé babičce, která každoročně pořádala oběd kde jsme se celá rodina vždycky sešli. Dárky jsem pro ně měla už dávno připravené takže je stačilo jen předat.
"Ahoj babí" objala jsem svoji úžasnou babičku
"Ashly, páni ty si vyrostla. Co ty a ten tvůj Zayn? Jak se vám vede?" vyzvídala často si nevolá
vlastně mi si vůbec nevoláme
"Je skvělej někdy ti ho představím, jinak se máme dobře"
"Tak to je super, prosím tě omluv mě, v troubě mám koláč" usmála se
"Jasně" úsměv jsem jí oplatila
Když zazvonil zvonek všichni zpozorněli, teta Maggie šla otevřít. Ve dveřích se objevil muž se ženou a dvěma dětmi.
"Kdo to je?" zeptala jsem se tety Carrie
"Tvůj bratr Andrew s manželkou Lucy a jejich dětmi Toby a Cassandra. Asi neudržujete vztahy že?"
"Ne od té doby co jsme se před třemi roky pohádali když jsem odjížděla do Anglie jsme se neviděli"
"Aha"
Chtěla jsem zmizet no pozdě.
"Pozor sestřička se uráčela přijet podívat na rodinu? Není možný" zasmál se, bezva že já jsem vůbec jezdila domů a nezůstala jsem v Anglii
"Andrew" okřikla ho matka
"Co? Má pravdu. Jak je rok dlouhej se tu neukáže a až si v tom svým skvělým životě nadělá bordel a zajíma se o ní každej člověk na planetě, přijede jsem otravovat, aby si na nás potom všichni mohli ukazovat: podívejte se tohle je bratr Ashly Dawdson té slavné hokejistky, která si zkazila ten svůj dokonalej život nehodou a chodí s tím teploušem z One Direction" dokončila svůj odpornej proslov Lucy
"Lucy!" okřikla ji máma
"Ne mami, má pravdu. Vždycky když přijede, přivede sebou i problémy"
"Víš co? Je mi jedno co si myslíš o mě, ale Zayna si do huby neber vůbec ho neznáš" vyjela jsem po Lucy
"A co se týče tebe bratříčku víš nejsi na světě sám máš i sestru a ona nemůže za to že ty žárlíš že jsem to na rozdíl od tebe někam dotáhla. A bohužel sláva sebou nese nejen to dobré, ale i to špatné a s tím byly všichni srozumění a nikdo neprotestoval takže mi laskavě dej pokoj" usmála jsem se a vypadla z toho domu, dokud tam bude on mě tam nikdo neuvidí. Před barákem na mě nezapomnělo čekat několik novinářů. Ti mi tady vážně ještě chyběli.
ČTEŠ
Láska nebo Hokej ?
FanfikceProfesionální hokejistka. Jeden zápas, blbá nehoda a celý její život se přetočí naruby. Pak přijde ON a všechno změní. Co si nakonec vybere? Lásku? nebo Hokej?