Pohled třetí osoby:
Dívka se probudila s velkou bolestí hlavy v místnosti plné oblečení. Když se trošku porozhlédla zjistila, že se nachází ve 'sklepě'. Pomalu se postavila a znovu rozhlédla. Byla zde sama nikdo tam s ní nebyl. Rozešla se, vystoupala několik schodů ke dveřím, zabarala za kliku a otevřela si. Když byla v obýváku zaslechla z horního patra zvuky. I když s velkou nechutí se vypravila tyto zvuky prozkoumat. Za prvé jí z toho burácení rozbolela ještě více a za druhé co když je to osoba co tu nemá co dělat? Při chůzi do schodů se jí mírně motala hlava, proto šla pomalu a velice opatrně. Když byla konečně nahoře vydala jsem se za zvukem. Připadalo jí, že rachot vychází z pokoje pro hosty a tak nejprve vydala tam. V pokoji nikdo nebyl, ale pořád slyšela nějaký, tak se zkusila podívat ještě do koupelny, která byla v pokoji. Pohled se jí naskytl na Ashtona sklánějíc se nad záchodem. Při pohledu na něj se musela škodolibě ušklíbnout. Když byl hotov stoupl, vypláchl s pusu a konečně se na Ashly podíval.
"Co tu děláš?" zeptala se ho
"Víš, že nevím? Já ani nevím kde jsme" usmál se
"Jsme u mě a Kači doma, kousek od vily kluků"
"Tak to jo jdeme než nás budou hledat?" zeptal se
"Jo jasně" usmála se a vyrazili
Ani né za pět minut stáli před dveřmi vily 1D. Zazvonili a vyčkávali jestli jim někdo otevře. Po chvíli jim otevřel dveře Harry, kterej byl až moc čilej a v pohodě.
"Kde jste byli?" zeptal se jich
"Já ve 'sklepě' a Ashtona jsem našla v pokoji pro hosty" odpověděla mu Ashly
"Tak pojďte dovnitř právě dělám snídani"
"Jak můžeš po včerejšku myslet na jídlo?" vyřkli otázku naráz
"Úplně normálně"
V kuchyni u stolu už seděla i Alex,Loui, Luke, Zayn, očividně naštvaná Mell, Zoey a Bella. Zayn vstal a hned svou přitelkyni obejmul.
"Kde jste byli?" zeptal se když se od ní odtáhl
"Já ve 'sklepě' a Ash v pokoji pro hosty" odpověděla
"No to určitě" ozvala se Mell vstala a a při odchodu tvrdě vrazila do Ashly, která by normálně asi spadla ale z hokeje byla zvyklá takže pro ni to bylo jen takové drcnutí. Ashton sklopil hlavu a posmutněl za to že mu přítelkyně nevěří. Když to Ashly viděla rozhodla se něco udělat. Otočila se a vyrazila za Mellisou.
"Melliso!" křikla za ní a Mell se otočila
"Co chceš?" prskla po ní
"Mezi mnou a Ashtonem se nic nestalo. Opravdu jsem ho našla až v pokoji pro hosty"
"Jak ti to mám věřit potom co jsem včera viděla"
"A co jsi viděla?" zeptala se Ashly protože si nic nepamatovala
"Párkrát jsme se napili a Ash se pak věnoval jenom tobě a mě si vůbec nevšímal. Pořád jste spolu tančili no netančila si jenom s ním, ale i tak. Po cestě domů jste pořád dělali kraviny a ostatní se smály ale mě to moc vtipný teda nepřišlo když jsem se musela dívat jak se můj přítel věnuje jiné a navíc zadané" to můj přítel zvlášť zvíraznila
"Mell za to se omlouvám, ale já a Ash jsme jako bratr a sestra a prostě pokaždé co se potkáme tak troch zablbnem zvlášť když se napijem, ale to je všechno"
Mell chvíli váhala, ale pak se s Ashly vrátila zpět do vily. Ashtonovi se rozzářili oči a Mell šla za ním posadil si ji na klín a zezadu ji objal. Zayn si Ashly taky stáhl na klín. Dívka byla šťastná že má tak skvělého přítele který ji nadevše věří a respektuje ji a hlavně miluje protože i ona miluje jeho.
"Miluji tě" zašeptala mu do ouška
"Miluji tě" zašeptal jí na zpět
Raní drama po party. No jestli se mi podaří ještě dnes něco napsat tak bude ještě pokračování této části dneska a jestli ne tak ji očekávejte příští víkend Lola :) A šatník na obrázku neodpovídá šatníku Ashly!
ČTEŠ
Láska nebo Hokej ?
FanficProfesionální hokejistka. Jeden zápas, blbá nehoda a celý její život se přetočí naruby. Pak přijde ON a všechno změní. Co si nakonec vybere? Lásku? nebo Hokej?