S touhle částí nejsem vůbec spokojena, možná jenom ze začátku ale i tak. Tak třeba vás to bude bavit lol :)
"Zayne?" nakoukla jsem k němu do pokoje jestli ho tam náhodou nenajdu
"Jo?" vykoukl z koupelny
"Volal mi trenér"
"A?"
"Mám novou práci" zajásala jsem a skočila na postel
"Tak to je skvělý" usmál se a lehl si nade mne
"A co vlastně budeš dělat?"
"Nooo, bude ze mě taková ošetřovatelka a budocí pravá ruka trenéra"
"Vždyť ty nemáš vystudovanou školu"
"Jo to jo, ale se zraněním mám hodně zkušeností. Mám toho dost zažitýho a lehká zranění zvládnu. Zlomeninu dokážu ošetřit a o zbytek se postarají doktoři. Moji nohu taky neošetřoval ošetřovatel, ale doktor v nemocnici. Hokejový pravidla umím na zpaměť"
"To je pravda ateď já jo?"
"No, povídej"
"Víš, chystáme se někdy v budoucnu vzít a ty ještě neznáš moje rodiče"
"Tak to by jsme, ale měli napravit"
"To by jsme měli" naklounil se ke mě blíž, chsta se mě políbit jen kdyby se v té chvíli nerozletěli dveře jeho pokoje a v nich se neobjevila holka?
"Waliyha?"
"Zayne!" rozběhla se a skočila Zaynovi do náruče. Takže když je tu Wal bude tu někde i zbytek rodiny
"Waliyha, tohle je Ashly...."
"Tvoje snoubenka" skočila mu do řeči a když se na mě podívala zářivě se usmála
"Ahoj já jsem Waliyha"
"Ahoj já jsem Ashly" úsměv jsem jí oplatila
"Musíš mi říct jak jste se poznali no úplně všechno" chytla mě za ruku a táhla na Zaynovu postel
"Jo, to ti povykládá, ale nejdřív co tu děláš? A kde si nechala zbytek rodiny?"
"No mamka říkala, že si jí slíbil že nám Ashly přivezeš ukázat, jenže ty si nepřijel tak jsme se rozhodli, že když ty nejsi schopnej přijet k nám přijedeme mi za tebou"
"Takže ty už jsi to plánoval delší dobu, ale mě si o tom řekl až teď?" zeptala jsem se trošku naštvaně?
"S mámou jsem se o tom bavil už dřív, pak přišli Vánoce a ty s jela domů nechtěl jsem tě otravovat a odtahovat od rodiny, i když potom co jsem viděl"
"Jaky by mě panebože poznání tvé rodiny mohlo otravovat a odtahovat od náštěvi mé rodiny? Naši by to pochopili a můj bratr? Tomu to může být jedno"
"Já nevím"
"Ježiši kriste jsme spolu rok, znáš mě jako svý boty a bojíš se mě zptat jestli bych stebou nejela do Bradfordu abych poznala tvé rodiče, protože se bojíš že by si mě tím mohl náhodou otravovat?"
"Mohli by jste se prosím přestat hádat?"
"Jo" sbalila jsem se a odešla dolů
Z obýváku jsem uslyšela smích proto jsem se vydala tam. Seděli tam kluci s Kath se Zaynovou rodinou.
"Dobrý den" pozdravila jsem je zdvořile
"Ahoj ty musíš být Ashly"
"Ano a vy musíte být Patricia Zaynova mamka"
ČTEŠ
Láska nebo Hokej ?
FanfikceProfesionální hokejistka. Jeden zápas, blbá nehoda a celý její život se přetočí naruby. Pak přijde ON a všechno změní. Co si nakonec vybere? Lásku? nebo Hokej?