Vstala jsem z postele přešla ke své skříni odkud jsem si vytáhla spodní prádlo, černé tílko, modrou vrstvenou sukni moji oblíbenou. A odebrala jsem se do koupelny. Vyslekla jsem se, pustila a sprchu a vlezla pod tekoucí vodu. Vzala jsem si melounový sprchový gel, umyla si ním tělo a poté šampónem i vlasy. Zastavila jsem vodu, vylezla ze sprchy a usušila se. Oblékla jsem si spodní prádlo a sedla si před zrcadlo. Vzala jsem si do ruky fén, vlasy jsem si vyfoukala a jemně udělala make up, oblekla se a na nohu si dala stahovačku. Vzala jsem si mobil a šla so kuchyně pro něco na snídani.
Z ledmnice jsem si vytáhla jahodový jogurt a sedla si na barovou židli. Přitáhla jsem k sobě noviny, které leželi na baru. Na titulní straně byla samozřejmě moje fotka s tučně napsaným titulkem : ASHLY DAWIDSON PODLE VŠEHO UKONČILA SVOJI KARIÉRU PO NEHODĚ NA ZÁPASE. více na straně 15.Teď už to aspoň budou vědět všichni. Vstala jsem a vyhodila kelímek od jogurtu. Přesunula jsem se do předsíně kde jsem si obula své černé lakované lodičky.
Mám schůzku s manažerem. Pobrala jsem se věci, popadla klíče od své nablízkané Audiny R8 a vyrazila do garáže. Mimochodem doktor mi povolil řídit takže jedu autem. Nasedla jsem do auta, nastartovala a vyrazila. Mám se sním dohodnout co bude dál s mojí kariérou.
Pohled Zayna:
Zrovna jsem se díval na rozhovor s Ashly. Kde ji zpovídali ohledně její nehody. Ze sledování mě vytrhl zvonek. Vstal jsem a šel otevřít. Za dveřmi stál Paul náš manažer.
"Ahoj Paule" pozdravil jsem ho a pustil dál.
"Ahoj Zayne" odpověděl mi. Potom jsme vešli do obýváku kde už seděli ostatní.
"Máme menší problém" začal Paul. Všichni se na něj okamžitě otočili. "Nemáme stylistku" řekl.
"A co Lou?" zeptal jsem se.
"No to je problém, odešla s Lux na mateřskou" odpověděl mi. Podíval jsem se na kluky a jediný Liam vypadal, že přemýšlí.
"Co se zeptat Kath, ona je stylistka třeba by tu práci vzala" vypustil ze sebe. "Myslím, že to není špatný nápad" podpořil jsem ho a podíval jsem se na kluky, kteří jen přikyvovali.
"To je ta kámoška Ashly Dawidson? " zeptal se nás Paul.
"Ano, Kathrin White"
"Dobře, tak se jí zeptejte a dejte mi vědět" řekl a odešel, protože měl ještě nějaký vyřizování ohledně našeho odpoledního rozhovoru.
Pohled Ashly:
Konečně jedu domů, už jsem myslela že to nikdy neskončí. Manažer mě zatáhl na rozhovor o kterém mi ovšem zapomněl říct. Mrkla jsem na hodiny, které ukazovali přesně 15:30. Ok asi tak 16:00 budu doma a hodina na úpravu mi budou bohatě stačit.
Hodinky ukazovali přesně 16:00 když jsem zajela do garáže. Vystoupila jsem a vešla do domu. Vyzula jsem si boty a vyběhla po schodech do svého pokoje.
Přešla jsem přes pokoj a zamířila do koupelny. Vyslekla jsen se a osprchvala se. Nazpět jsem si oblékla jen spodní prádlo a vyšla jsem si ke svému šatníku. V pokoji mám jen menší skříň, kde mám věci co nejčastěji nosím a spíše věci na doma.
Seběhla jsem schody a přešla ke dveřím v předsíni, které vedou do sklepa. Ano máme taky sklep ale je to spíše šatna.
Zkuste si představit jednu velkou místnost, která je stejně velká jako rozloha našeho obrovského domu. Za normálních okolností by z ní bylo tak pět pokojů.
Na první polovině jedné ze zdi mám šaty od plesových, přes koktejlové až po úplně obyčejné a na druhé polovině boty na podpatku různých barev. Na druhé zdi mám trička s dlouhým, středním, krátkým rukávem a tílka a druhou polovinu tvoří kalhoty, kraťase a sukně. Na třetí zdi mám plavky, svetříky, tenisky,baleríny, kozačky, kabelky. Čtvrtou zeď mám rozdělenou na tři části. První tvoří brusle, hokejky dresy, druhou náušnice, náhrdelníky, náramky, čelenky, prstýnky, gumičky a jiné doplňky no a třetí část tvoří líčidla. Po pokoji mám ještě rozmístěné stojany s různým oblečením a uprostřed mám stůl se zrcadlem.
Přešla jsem ke zdi s šaty a začala jsem se nimi přehrabovat. Po pár minutách jsem narazila na dokonalé šaty. Bílé s drobnými květy, mašlí v pase a zvláštními ramínky, které u levého ramena spojeny. K nim jsem si vytáhla bíle baleríny s květy a mašlí. Na ruku jsem si hodila jemný perlový náramek a do uší malé perličky. Vlasy jsem si navlnila a zasadila do nich bílou květovanou čelenku s velkou mašlí. Na konec jsem si udělala lehký make up a vyrazila nahoru.
V obýváku už seděla Kača s klukama. Jakmile jsem vešla, všechny pohledy se stočili ihned na mě. Jako první se vzpamatoval Zayn, který se ihned zvedl, přešel ke mě.
"Sluší ti to" usmál se. Já jsem mu jen úsměv opětovala a trošku se začervenala.
" Můžeme?" zeptal se a já přikývla.
Nasedli jsme do jeho černého range roveru a vyjeli.
"Kam jedeme?"
"To je překvapení" zasmál se.
"Ale no tak, umřu zvědavostí, to by jsi chtěl?" řekla jsem mu se smíchem.
"Fajn řeknu ti část našeho večera, aby jsi mi tu neumřela, ale na zbytek už si budeš muset počkat"
"Dobře"
"Tak jo, první bod večera je večeře a na druhej si musíš počkat"
Po zbytek cesty jsme si jen tak povídali.
Asi po 30 minutách jízdy jsme zastavili před mě neznámou luxusní restaurací. Mezi tím co jsem si ji prohlížela Zayn oběhl auto a jako správný gentleman mi otevřel dveře a poté i dveře restaurace. Jakmile jsme vešli, přiběhl k nám číšník a odvedl nás ke stolu.
Po celou večeři jsme si povídali, smáli se prostě se bavili. Dojedli jsme a Zayn zaplatil. Vyšli jsme s restaurace a nasedli do auta. Jsme ráda že jsem na to rande šla. Za chvíli jsme se začali blížit k mě už známému Londo eye. Vždycky jsem se tam chtěla podívat no nikdy jsme neměla čas. Počas mého přemýšlení Zayn zaparkoval a přispěchal mi otevřít dveře. Přešli jsme k nějakému pánovi. Zayn tam sním něco domlouval, já je neposlouchala, spíše rozhlížela. Po chvíli mě Zayn popadl za ruku a vešli jsme do kabinky, která nás vyvezla úplně nahoru kde jsme zastavili. Hned se mi naskytl překrásný pohled na noční Londýn.
"To nemyslíš vážně?" zeptala jsem se ho nevěřícně. Bylo to překrásné. Celé London eye jsme měli pro sebe.
"Pro tebe cokoliv" řekl a usmál se. Potom mě chytil za ruce a podíval se mi do očí.
"Ashly už od první chvíle co jsem tě uviděl na tribuně jsem se do tebe zamiloval. Tvoje oči, tvůj úsměv a smích. To jak si jdeš zatím co chceš a je ti jedno co si kdo myslí. To se mi na tobě nejvíce líbí." dívala jsem se do těch jeho překrásných očí. Lehce se nahl a překonal tu krátkou vzdálenost mezi námi. Dal mi jen krátký polibek, protože se nejspíš bál mé reakce. "Cítím to stejně" řekla jsem a znovu spojila naše rty. Jen jsem zacítila jak se usmál. Po chvíli jsme se od sebe odtáhli, ale zústali jsme v obětí pozorovat Londýn.
Po dlouhé době je tu další tak doufám že si to užijete
ČTEŠ
Láska nebo Hokej ?
FanfictionProfesionální hokejistka. Jeden zápas, blbá nehoda a celý její život se přetočí naruby. Pak přijde ON a všechno změní. Co si nakonec vybere? Lásku? nebo Hokej?