Pohled Nialla:
Pomalu jsme se začli nudit tak jsme se rozhodli, že si povyprávíme jeden sen z tohoto týdne.
"Tak kdo začne?" zeptala se Kath
"Co takhle Niall?" Zeptal se Liam
"Jo já začnu" řekl jsem a začal
Kdo jsem? Obyčejný poslíček, který nic neumí nebo si to aspoň všichni myslí. V noci se však ze mě stává hazardér. Blonďáček s modrýma očima, kterej má rád rychlost.
Z mého přemýšlení mě však vyruší zvonění mého telefonu.
"Ano?" zeptám se
"Nialle? Seš to ty?" ozve se na druhé straně Izzy. Moje nejlepší kámoška, to ona jediná dobře ví kdo jsem.
"Ne tady Santa Claus"
"Zase rádoby vtipnej co?"
"Já vždycky" řekl jsem z úšklebkem
"Tak co potřebuješ?" zeptal jsem se
"Dneska se jede Okružní jízda, ten závod za půl hodiny začne, můžeš mi říct kde trčíš?"
"Kruci já na ten závod úplně zapoměl. Dej mi 15 minut"
"Fajn ale jestli nedorazíš nejedeš. Je ti to jasný?"
"Už jedu" a stím jsem zavěsil
Přetáhl jsem si tričko přes hlavu a vyrazil do garáže. V garáži na mě už čekalo moje nablýskané autíčko. Zelená Audina R8, nasedl jsem sešlápl plyn a vyrazil do ulic.
Zařadil jsem rychlost a přidal plyn, nabral jsem vetší rychlost a za chvíli jsem už projížděl přes dálnici. Po několika kilometrech jsem sjel z dálnice k opuštěnému staveništi kde se má konat závod.
Zaparkoval jsem a vystoupil. Všude se to hemžilo sexy prdelkama. Motali se kolem aut a leštili jim kapoty. Jak já toto miluju. Všude sexy kočky, parádní auta jo tohle je prostě hustý.
"Ahoj Izzy" pozdravil jsem blondýnku jdoucí mím směrem
"Ahoj Nialle, si tu v čas"
"Říkal jsem ti že to stihnu" řekl jsem a objal ji
"Závod zachvíli začne tak by ses měl připravit na start"
"Jo, pojedeš semnou nebo se budeš jen dívat?"
"Sorry kámo ale já ten závod pojedu taky, ale sama za sebe"
"Si děláš srandu ne? Izzy tenhle závod pojedou ti nejlepší, klidně tě kvůli výhře vytlačí ze silnice nebo tě předhodí policajtům. Musíš z toho závodu odstoupit"
"No tak na to zapomeň. Ty si prostě jen nedokážeš připustit, že bych tě mohla klidně porazit"
"Ale tak to není. Jen nechci aby se ti něco nestalo"
"To je hezký, ale já z toho závodu neodstoupím" pořád stála na svém
"Fajn, ale slibmi že si dáš pozor" řekl jsem obejmul ji a dal ji pusu na tvář
"Slibuju ale už pojď nebo to prošvihnem"
Rozešel jsem se ke svému autu a Izzy ke svému. Ohlédl jsem se ještě za ní a viděl jak nasedá do svého cadillacu cts-v coupe race car. Bože kde to auto vzala. Jen na mě mrkla vyrazila ke startu zasmál jsem se a taky vyrazil na start.
Do začátku závodu zbývalo jen pár minut. Nikdy nejsem nervózní, kdykoliv můžu umřít nebo mě mohou dostat policajti, no nikdy nemám před závodem trému. Vím do čeho jdu. Závod bude krátký a postupuje prvních deset, podle toho na kterém místě se umístíte dostanete určitý počet bodů, který vás vyzdvihne výš.
Tři, dva, jedna... Sešlápl jsem plyn a vyrazil. Zezačátku jsme se všichni drželi ve skupině, ale teť už se někteří ztrácí v dáli. Jsem mezi první pětkou. Snažil jsem se držet phled před sebe no jen na chvíli mi pohled sklouzl za auto. Na kufr se mi lepila Izzy.
Pomalu jsem se začínal dostávat do předu. Zachvíli jsem byl na druhém místě. Přišla ostrá zatáčka, najel jsem si víc k vnitřní straně zatáčky a zatáčku jsem driftnul. Díky tomu se mi podařilo dostat se na první místo, protože můj soupeř si najel hodně k okraji zatáčky a tím mi dal prostor ho předjet.
Teť následuje celekem dlouhá rovinka, což je celkem problém jelikož mě může kdykoliv kdokoliv předjet. Až do další zatáčky se mi daří si držet své místo. Zatáčka v levo a lehké stoupání dokopce mě trochu spomalí a tak dá mím protivníkům větší šanci mě trochu dojet.
Jen tak tak další zatáčku perfektně driftnu a tak se dostanu do zkratky, která mi zaručí větší náskok.
Je to jenom celkem krátká cesta kolem staveniště. Jedna zatáčka, druhá zatáčka, teť skokánek a zbývá jen cílová rovinka.Sešlápnul jsem plyn až k podlaze, namém volantu jsem zmáčkl tlačítka a tím jsem zpustil nitro. Ohromná vlna tlaku mě přitlačila do sedadla a vymrštila moje auto vetší rychlostí v před. Na jel jsem na skokánek a vyskočil. Můj 'let' trval jen několik sekund a s jemným dopadem jsem se vrátil na silnici.
Do cíle jsem dojel jako první. Vystoupil jsem a ohlédl se za sebe na cílovou rovinku. Do cíle mířila dvě auta. Jedno patřilo Izzy takže to hravě zvládla. Druhé mělo fialovou barvu a vůbec jsem neměl tušení kdo v něm jede. Jeli těsně vedle sebe. Najednou ten v tom fialovým autě najel do Izzy a vytlačil ji ze silnice. Její auto mířilo závratnou rychlostí přímo do betonové zdi jednoho baráku.
"Izzy" vykřikl jsem
A hned potom jsem se probudil.
Tady je první ze snů. Niallův sen kde zněj byl hazardér se svým životem. Cizinec jen s jednou nejlepší kamarádkou.
A proč vlastně nechtěl Izzy pustit do závodu? Ve skutečnosti pro něj byla víc než jen nejlepší kamarádka no nikdy si to nepřiznal až teť. A jak to nakonec s Izzy dopadlo se už nikdy nedozvíme. Přežila to ? Nebo snad ne ? To už nám Niall neřekne. Uvidíme se při další části Lola :)
ČTEŠ
Láska nebo Hokej ?
FanfikceProfesionální hokejistka. Jeden zápas, blbá nehoda a celý její život se přetočí naruby. Pak přijde ON a všechno změní. Co si nakonec vybere? Lásku? nebo Hokej?