Večírek 2/2

251 7 0
                                    

Na náš večírek jsme si opět pronajali vilu, ale tentokrát jsme si všechno připravovali sami. Výzdobu zařídil Liam s Ashly, jídlo Loui s Niallem, El a Bellou, pití jsem měla na starosti já se Zaynem a o to aby to všechno klapalo se postaral Harry. S přepravou a přípravou nám pomáhali kluci z 5sos a holky. Takže jsme to měli za pár hodin nachystný a hosti mohli přicházet.

"Já se tak těším" usmívala se už od rána Alex

Ve chvíli kdy jsem chtěla něco namítnout se domem rozezněl zvonek. Harry se rozběhl ke dveřím. Když ale otevřel zmrzl mu úsměv tak jako i nám ostatním. Ve dveřích stála policie.

"Je nám líto, ale tady se žádná party konat nebude. Toto místo je místem činu"

"To si děláte legraci že? Mi jsme si to zplatili a mají přijít hosté" rozčiloval se Harry

"No tak to máte smůlu. Peníze vám budou vráceny, ale ta party tady nebude. Jo a musíte nám vypovědět co všechno tu bylo a co jste přinesly, kdy vám vilu pronajali, kdy jste tu byli poprvé a kde všude jste byli a ještě jedna věc všechno co se tu momentálně nachází tu musíte nechat" vypověděl jedn z vyšetřovatelů

"Až to skončí tak se pořádně ožeru" prohlásil Mike

"Souhlasím stebou" přihlásila jsem se

"Tak jedem na to je vás celkem dost tak ať to máme za sebou"

Pěkně po jednom nás vyslíchali jako zločince přitom mi jse nic neudělali.

"Ashly teď vy"

"Takže do agentury jsem volala asi před čtrnácti dny když jsem byla ještě v česku u rodičů. Už jsme tuto vilu měi jednou pronajmutou a byli jsme spokojeni. Do vily jsme se dostali až dneska. Dřív jsme tu nebyli teprve předevčírem jsme se vrátili z česka. Pronájem zařizovala slečna Edlerová. Výzdobu, pití i jídlo jsme sem přinesli. S ničím jsme nehýbali a tudíš je vše na svém místě"

"Děkuji za spolupráci můžete jít" venku čekala již zmiňovaná slečna Edlerová

"Strašně se vám omlouvám za způsobené problémy. Vaše věci převezeme do druhé vily kde bude moct proběhnout vaše oslava. Hosty jsme upozornili ohledně změny adresy"

"Díky"

O hodinu později:

Všechno připravený a hosté začínají pomalu chodit. Nosí i Louisovi dárky k narozeninám a ten kolem nich nadšeně poskakuje. Když už všichni hosti uvnitř mohla se rozjet party.
Za několik minut se prodírám davem lidí a hledám známou tvář.

Někdo mě chytl za ruku. Otočila jsem se a děsila jsem se toho kdo mě chytl. Když jsem ale před sebou uviděla Zayna ulevilo se mi.

"Kam pak ses mi ztratila?"

"No to spíš ses mi ztratil ty" zakňourala jsem a přitulila se k němu

"A ty si mě nemohla najít" usmál se

"Jo" zaskučela jsem, připadám si jaky malý děcko kterýmu se ztratila maminka

"A stýskalo se ti po mě??"

"Moc" podívala jsem se na něho, sklonil se ke mě a začali jsme se líbat

"Hele vy dva nechte si to na jindy" objevil se za náma Louis s El

"Jo a radši pojďte tančit" vykřikl Niall a táhl Bellu na parket

"Zatančíš si semnou?"

"Že se ptáš" usmála jsem se a vyrazili jsme taky na parket

Po tanci byl další a další tanec, mezi tím nás ještě Harry zásoboval alkoholem. Napříč raním i odpoledním problémům se večer skvěle vydařil.

Další den ráno:

Co se vlastně ještě včera stalo? Trochu jsme pili. Domů jsem šla ale po svých, musím říct že jsem byla docela střízlivá a Zayn taky. Vlastně jsme to vzali oklikou a skvěle jsme se prošli. A potom došlo i na sex a myslím že jsme nebyli jediní.

Ashton, Mike, Calum, Luke i s děvčaty odjeli hned kolem osmé ráno. Kluci dneska vánoční koncert. Teď se mi ostatní pomalu scházíme u stromečku abychom si konečně rozdali dárky. Od Zayna jsem dostala řetízek(v médiích) od Liama a Kathrin nový boty(v médiích) od Harryho a Alexy spodní prádlo(médiích) 

"To si děláte srandu" zasmála jsem se

"To vybíral Harry" vykřikla Alexy a ukázala na Harryho

Od Nialla a Belly jsem dostala takovej stříbrnej řetízek na ruku a od Louise a El jsem dostala celou řadu šesti knížek mé oblíbené série Nástrojů smrti.

Zatím přidávám bez obrázku, později dodám lola

Láska nebo Hokej ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat