Domov

329 11 0
                                    

Po stopadesáti milijonů let jsem tu s další částí. Doufám že se vám bude líbit lola. Na obrázku místo pódia je plátno.

Pohled Ashly :

Dneska je to přesně pět dní ode dne co mě přivezli do nemocnice. Zayn mě chodí každej den navštěvovat. Většinou přijde hned ráno ještě než se vzbudím a odchází pozdě v noci až usnu. Taky se zamnou stavil Mett. Samozřejmě zamnou chodí i ostatní kluci a Kath.

A dneska mě konečně pustí domů. Už se nemůžu dočkat. Tady je to hrozný. Doktoři i sestřičky jsou na mě velice milý, ale jídlo a všechno okolo je strašný. Už se nemůžu dočkat svojí pohodlné postýlky a taky až se přitulím ke svému zlatíčku. Ta postel tady je bez něj tak prázdná. A taky je tu strašná nuda, ikdyž tu semnou každý den někdo je, jenže co tu můžu dělat, jen ležet v té nepohodlné posteli.

"Zbalená?" objevila se ve dveřích Zaynova hlava

"Jo jsem"

"Tak jdem" usmál se a vzal mi tašku a druhou rukou mě chytl za ruku

Pak už jsem si jen spokojeně vykračovali k autu. A aby toho nebylo málo před nemocnicí na nás čekala hrůza novinářů. Jen co jsem otevřeli dveře a vzali před nemocnici všichni se na nás vrhli. Zayn si mě přitáhl co nejvíce k sobě a tlačil k autu. Snažil se si novinářů nevšímat a dál mě tlačil k autu.

Posadila jsem se na sedadlo spolujezdce zatímco Zayn dával moji tašku do kufru, potom si sám sedl do auta. Nastartoval a vyjel. Po cestě jsem asi usnula, protože mě vzbudil až lehké zatřesení.

"Kde to jsme?" zeptala jsem se protože jsme stoprocentně nebyli doma

"Kino"

"Kino? Vždyť kolem nás nic není"

"Letní kino zlato. Tak pojď ostatní na nás už jistě čekají"

Prošli jsme cestičku mezi stromy a naskytl se nám pohled na sedačky rozmístěné jako v normálním kině. Takže poslední řada byla nejvýše a první nejníže. Asi v prostředku seděla skupinka velice hlučných osob. Jak jsme se k nim vložili byly slyšet víc a víc.

"Áááá" zaječela Kath a vrhla emu kolem krku. Kdyby zamnou nestál Zayn už bychom leželi na zemi

"Taky tě ráda vidím" zasmála jsem se

Když mě pustila stanuli předemnou dvě nové tváře po boku Louiho a Nialla.

"Ahoj" pozdravila jsem je s úsměvem

"Ashly dovol mi to představit Eleanor moji přítelkyni a Bellu Niallovu přítelkyni. Holky tohle je Ashly" představil nás Loui

"Tak pojďte už to bude začínat" zavolal na nás Harry

"A na co se budeme dívat?" zeptala jsem se

"Rychle a zběsile 7, Avengers a nakonec jestli to stihnem tak asi holky chtěli Rezistenci" odpověděl mi Zayn

Posedali jsme si vedle sebe pěkně po párech a Harryho jako jedince jsme pěkně posadili do prostřed. pohodlně jsem se usadil, opřela si hlavu o Zayna a s chutí si vychutnávala začínající film.

Domů jsme se dostali až kolem sedmé. Nakonec jsme shlídli všechny tři filmy a po cestě domů jsme se zastavili v KFC na jídlo.

"Jak jste se poznali?" zeptala jsem se El sedící vedle mě

"To je celkem srandovní story. Loui si dopisoval s mojí kamarádkou a jednou si domluvili rande. Loui ale nevěděl jak vypadá. Ebby, tak se jmenuje ta kamarádka , no prostě ji do toho něco přišlo, tak mě nakonec po několika hodinovém přemlouvání překecala abych na to rande šla za ni. A jak se nakonec ukázalo nebyl to zas tak špatnej nápad" usmála se

"To je pěkný" zasmála jsem se

"Co jsem proved?" přisedl si k nám Loui

"Ale nic jen mi tady El vykládala jak jste se poznali" usmála jsem se

"Jsem rád že na to rande tenkrát šla" usmál se a políbil ji, jsou spolu tak roztomilí. Nechala jsem je a odešla do kuchyně.

U linky stál Zayn. Potichu jsem se k němu připlížila a objala ho zezadu kolem pasu. Trošku sebou cukl a otočil se celkem ke mě.

"Vylekala jsi mě" usmál se

"Miluju tě" řekla jsem

"Miluju tě" odpověděl mi a přitáhl si mě do objetí

Láska nebo Hokej ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat