Pohled Zayna:
Seděl jsem v tour busu a hleděl do zdi.
"Zayne?" oslovila mě Kath
"Hmmm?"
"Seš v pohodě?" přisedla si ke mě
"Myslel jsem, že to zabere"
"Zayne, ty za to nemůžeš. Udělal si všechno co bylo v tvých silách a ona se rozhodla. Bohužel ne tak jak jsme čekali"
"Kathrin má pravdu. Snažil ses to urovnat, ale nevyšlo to. Musíš už jít dál" objevil se vedle mě Liam společně s klukama
"Ashly se už přes to přenesla a ty musíš taky"
Flashback:
"Zayne pojď už. Musíme jet" křikl na mě Loui
"Hned jsem u vás" křikl jsem na něho zpět. S úsměvem jsem doběhl k recepci
"Mohl bych vás o něco požádat?" zeptal jsem se recepční
"Ale jistě. Co pro vás mohu udělat?" optala se mě s úsměvem
"Mohla by jste prosím vás tenhle dopis odfaxovat do České republiky do hotelu Hvězda?"
"Zajisté na jaké jméno to bude?"
"Ashly Dawidson" odpověděl jsem jí
"Milostné psaní?" pozvedla jedno obočí a usmála se
"Dalo by se to tak říct" úsměv jsem jí opětoval
"Tak doufám, že vám to zabere"
"Děkuju" s tím jsem odešel za ostatníma
Konec Flashbacku
V pokoji na hotelu:
Ashly má dneska narozeniny. Z kufru jsem vytáhl krabičku, která ukrývala stříbrnou hokejku. Abych to přesněji definoval brož, která vypadal jako stříbrná hokejka. Nechal jsem jí speciálně udělat pro Ashly k narozeninám teď je mi však na nic. Schoval jsem krabičku zpátky do kufru a sedl si s notebookem na postel. Sžíral mě pocit viny, neustále se mi přehrávala ta scénka v hlavě. Nemůžu ji dostat z hlavy, prostě to nejde i když tak moc chci. Otevřel jsem složku a spustil promítání fotek. Pořád si je prohlížím a pořád mě to ještě neomrzelo. Vzpomínání na ty časy mě aspoň na chvíli činí šťastným.
Pohled Ashly:
Přepadl mě pocit, který jsem už dlouho necítila. A to je smutek. Často na něho myslím i když mám teď Dominika. Pořád tam je a já s tím nedokážu nic udělat. Občas si říkám, že jsem si začla s Dominikem jen abych zapomněla na Zayna. Už nevím čemu mám věřit. Jsem z toho celkem zmatená. Miluji ho doopravdy nebo si to jen namlouvám. A kdyby se teď ukázal Zayn ve dveřích s tím, že mě miluje a nemůžu beze mne žít dokázala bych odpustit. Od té doby se mi vlastně ani neozval, ale jak by vlastně taky mohl? Jiné telefonní číslo, všechny účty na sociálních sítích smazány. Kdyby semnou ovšem chtěl opravdu mluvit zeptal by se Katky nebo by přijel. Nevím co mě to ani napadlo, vzala jsem si svůj laptop a začala projíždět fotky. Vzpomínky jsou jediný co mi zbylo.
Třetí osoba:
I když byl Zayn v Itálii a Ashly v Česku ve stejný moment se zastavili u jedné fotky. U fotky na které byli spolu. Ashly tuhle fotku celou dobu schovávala ve svém kufru. Byla to fotka z rámečku, který tenkrát rozbila před odjezdem. Co den se na ni před spaním dívala, teď už však jen občas. Od doby kdy začala chodit s Dominikem už ji tak často nevytahuje a pečlivě ji schovává tak aby ji Dominik nenašel. Zayn má tu stejnou fotku zarámovanou na nočním stolku. Od doby co vyjeli na turné ji neustále vystavuje a zase schovává. Pořád Ashly miluje a ona miluje jeho, ale ani jeden o tom neví.
Nevím co k tomu dodat snad jen doufám, že se vám to líbilo :) Lola
ČTEŠ
Láska nebo Hokej ?
FanfictionProfesionální hokejistka. Jeden zápas, blbá nehoda a celý její život se přetočí naruby. Pak přijde ON a všechno změní. Co si nakonec vybere? Lásku? nebo Hokej?