Yeni bölüm huzurlarınızda.
Keyifli okumalar🤍🙏🏻Bölüm şarkısı; Gökhan Kırdar,
Üstüme Basıp Geçme.🗝
Bıraksan da elimi, sevgin bana yeter.
🗝
"Mevsimlik kıyafet de alayım mı yanıma sence, yoksa şimdilik bir şeyler alsam yeter mi?"
"Canın ne istiyorsa onu al." dedi Cihangir telefonundan başını kaldırıp bana bakarken. Hazırladığım minik bavula baktı. "Bence şimdilik sadece ihtiyacın olanları al. Ama Riva'daki evin dışarı bakan duvarları cam biliyorsun. Isıtma sistemi ne kadar güçlü olsa da bazen soğuk olabiliyor. Birkaç parça kalınlardan alsan güzel olabilir."
Başımı salladıktan sonra minik bavulu doldurmaya devam ettim. Hangimizin evi olduğu fark etmese de birlikte yaşamaya öyle alışmıştık ki. İkimizin de birbirimizin evlerine taşıdığı kıyafetleri vardı. Şimdi de bir günlük bir kaçamak için Riva'ya gitmeyi düşünüyorduk. Hazır gidiyorken, Cihangir oraya da birkaç eşyamı taşıyabileceğimi düşünmüştü. Bu yüzden o benim hazırlanmamı beklerken yatakta telefonla uğraşıyor, bense bavula koyacak kıyafetlerimi seçiyordum.
"Fazla sıkmasa kendini ne alacağım diye. Yavaş yavaş taşırız, nasılsa daha uzunca beraberiz."
Güneş camlara vurup odanın içini aydınlatırken sabahın erken saati olması, bize Riva'da geçirebileceğimiz kocaman bir gün sunuyordu. Kahvaltımızı da yapmıştık. Benim haricimde her şey hazırdı.
Çabucak birkaç parçayı bavula doldururken çocuk boy valizimin bu durumlarda gerçekten işe yaraması hoşuma gidiyordu. Abartılı bir şey almayacaksam her zaman yanımda onu taşıyordum.
"Tamam," dedikten sonra fermuarı kapadım. "hazırım ben. Çıkalım."
Cihangir yataktan kalkıp minik bavulu aldı ve yanağıma bir öpücük bırakıp alt kata indi. Dalgalı tutamlarımı başımın tepesinde bir at kuyruğu yaptıktan sonra yatağın üzerine attığım deri ceketi aldım. Saçlarım gerçekten uzamıştı. Topladığım halde neredeyse belime yetişiyordu. Kestirmeye henüz bir türlü kıyamamıştım ama en azından kırıklarını aldırsam iyi olacaktı. Bu konuyu sonrasında düşünmek için rafa kaldırıp ceketimi giydim ve Cihangir'in arkasından alt kata indim.
İki arabayla gitmek gereksiz olacağı için Cihangir'in arabasını tercih etmiştik. Sırt çantamı ve gereken diğer eşyalarımı aldıktan sonra evden çıkmak için hazırdım. Son kez lavaboya girdikten sonra işlerimi hallederek ışığı kapadım. Evin alarmını çalıştırdıktan sonra dışarı çıktım ve elimdeki anahtarlarla kapıyı kilitledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12:30 SEANSI
Mystery / Thriller[WATTYS 2022 KAZANANI] Parmağı omzumun üzerindeki belli belirsiz benlere dokundu. Ardından köprücük kemiğime kaydığında dudaklarım, bir nefese muhtaç kalmış gibi titreyerek açıldı. Koyulaşan bakışlarını gördüğümde göğüs kafesimin içindeki kalbim, hı...