Yeniden merhabalar💃🏻 Resmen güncele yetiştik. Tekrardan, sevgiyle🤍
Hoş geldiniz, ayrı ayrı her biriniz.🕊Bu bölüm de benim için gerçekten çok özel birine. 12:30 Seansı'nı ilk öğrenen, ve her daim, bıkmadan usanmadan editlerini yaparak bölümler için en az benim kadar heyecanlanan kız kardeşime. İyi ki doğdun da, hayatıma aydınlık bir ışık gibi girdin. İyi ki doğdun da beni buldun. Benim yolum sensiz çok karanlık olurdu, biliyorum. Seni dünyalar kadar çok ve başka seviyorum, xmorbidezza ♥️
Şimdi sizi bölümle başbaşa bırakabilirim. Keyifli okumalar diliyorum 🌿🤓
Edit; her daim, daima xmorbidezza 💚
Bölüm şarkıları; Multitap, Ben Anlarım.
Julia Michaels&Noah Kahan, Hurt Somebody.🗝
Flashback Dört
"Baba?" dedi kafasını kaldırıp gözlerini, elinin içinde kaybolduğu büyük elini tuttuğu babasına çevirerek. "Sence de annem beni sevmiyor mu?"
Babasının kaşları çatılırken yürümeyi kesti. Vücudunu, kızının boyuna eşit olarak hizalamak için diz çöktü.
"Onu da nereden çıkardın babacığım?" diye sordu babası, onun vücudunun iki yanında duran bileklerini tutarak.
Birlikte evlerinin bulunduğu sitenin parkına doğru yürüyüşe çıkmışlardı. Yemekten önce biraz oynamak isteyen minik kızını kırmamıştı Bülent. Zaten yemek çoktan hazırdı. Candan gelmeden eve dönerlerdi.
Devin üzerindeki en sevdiği renkteki koyu yeşil elbisesinin eteklerini kavrarken dudaklarını da titretmiş ve aşağı sarkıtmıştı. Peltek konuşması ve kelimelerin yarısını yutması, babasını hep gülümsetirdi ama konu, bu kez oldukça ciddi duruyordu.
"Öyle söylüyor okuldaki herkes. Hiç okula gelmiyor, bir tek sen geliyorsun. Öldü diyorlar. Eğer ölmediyse de seni sevmiyordur diye konuşuyorlar benimle. Benim annem ölmedi, o zaman beni sevmiyor mu?"
Bülent kaşlarını anlayamaz bir şekilde çattığında Devin sesli bir nefes verdi. "Hem... Sevse seninle birlikte okula gelmez miydi? Etkinliklerimi seninle yapmayı seviyorum ama bir sürü etkinlik var zaten. Birazını da annemle yapmak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12:30 SEANSI
Mystery / Thriller[WATTYS 2022 KAZANANI] Parmağı omzumun üzerindeki belli belirsiz benlere dokundu. Ardından köprücük kemiğime kaydığında dudaklarım, bir nefese muhtaç kalmış gibi titreyerek açıldı. Koyulaşan bakışlarını gördüğümde göğüs kafesimin içindeki kalbim, hı...