21. Bölüm: Vazgeçiş

33.3K 2.7K 2.3K
                                    

Her vazgeçiş bir sevda; her sevda, bir vazgeçiş değil midir sevgili okur?

Keyifli okumalar diliyorum♥️

Keyifli okumalar diliyorum♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Edit; xmorbidezza 🌸

Bölüm şarkısı; Cem Adrian, Sana Sarılınca.
(Son sahnelerde şarkı mutlaka arkadan size eşlik etsin. Çok yakıştı bence, çok.)

🗝

Kalp hep en çok sevdiğine,
en çok kendini sevene.

🗝

Flashback Beş

Bülent'in elindeki kurdele şeklindeki toka, Devin'in saçında yer bulduğunda yüzüne yerleşen gülümseme sonsuz bir gerçeklik taşıyordu.

Aynı kızının yüzüne yerleşen gülümseme gibi saf, sıcacık ve içtendi.

"Prenses mi oldum babacığım ben?"

Bülent kızının yanağına bir öpücük bıraktıktan sonra başını salladı.

"Zaten prensessin babacığım sen. Benim bir tanecik prensesimsin. Parlak tokan olsa da olmasa da."

"Şimdi ben hep prenses mi olacağım? Herkes bana prenses diyecek mi peki?"

Devin minik parmaklarını babasının dizlerine bastırıyordu. Gözleri aynadan babasının gözleriyle buluşmuştu. Bülent dudaklarını birbirine bastırıp düşünüyormuş gibi yaptı. "Kim sana prenses desin istiyorsun bakalım?"

Devin kocaman gözlerini açtı, kaşlarını kaldırabildiği kadar kaldırdı ve babasının kolları arasında yüzünü ona doğru döndü.

"Ama aramızda kalsın mı? Kimseye söylemeyeceksin değil mi?"

Bülent ağzına sahte bir fermuar çekti. Bu Devin'le aralarında bir sır olduğunda yaptıkları, ikisine özel hareketti. "Söylemeyeceğim babacığım."

"Sinan."

Bülent şaşkınlıkla kaşlarını çattı. O da kimdi? "Sinan kim?" diye sordu kızının oyununu bozmayarak.

"Arkadaaş. Sınıfımda. Gözleri çok güzel biliyor musun baba böyle kocamaan. Bi' de maaavii."

Mavi derken değiştirerek 'V'ye çevirdiği 'M' harfini duyan Bülent gülmekle ağlamak arasında kalmıştı. Kızının daha anasınıfındaki arkadaşını bile kıskanıyorken, kendinden başka bir erkeği sevecek olduğu düşüncesi ilk kez yüzüne çarpmıştı.

12:30 SEANSIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin